- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Andries Vlad Ioan
- *
- 13 mesaje
- din 10 Sep 2013
- Corsa 2003
- Bacau
Andries Vlad Ioan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2013
- Mesaj Privat
Nu am din pacate nici o inregistrare dar am gasit ceva pe net identic ca sunet de motor. Sunetul se aude in partea superioara dreapta a motorului.
Link: http://snd.sc/15Zr0TM
Dati copy paste la link ..click direct vad ca nu merge , site-ul clubopel blocheaza accesul.
Link: http://snd.sc/15Zr0TM
Dati copy paste la link ..click direct vad ca nu merge , site-ul clubopel blocheaza accesul.
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Andries Vlad Ioan
- *
- 13 mesaje
- din 10 Sep 2013
- Corsa 2003
- Bacau
Andries Vlad Ioan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2013
- Mesaj Privat
- marianvlasceanu
- *
- 2 mesaje
- din 21 Aug 2014
- Astra 2006 Z14XEP
- Ilfov
marianvlasceanu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salut ,sunt nou pe forum detin un opel astra g 1,4 twinport din 2006 la mine din iunie 2014 98000km am urmarit comentariile voastre dar as dori sa mi spuna cineva ce filtru de ulei sa folosesc cel cu supapa de la mahle ox173d sau fara,va intreb pt ca este primul schimb care il fac eu si la prima pornire are un zornait scurt 2..3sec,uleiul folosit este gm 5w30,si la mers pe autostrada cu viteza peste 120,afuma putin toba,as vrea sa pun castrol 5 w 40 ,ce ziceti ? Multumesc 'astept raspuns !
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Grija ca Z14XEP poate avea filtru scurt si gros OX173D sau subtire si lung
Pana la serie motor 19MA9234 merge cel scurt, dupa cel lung.
Cum in Ilfov nu e asa frig merge si 5W40, daca vrei tu Castrol e alegerea ta, mai sunt si altele.
Sa fie clar, motoarele din titlu doresc ulei subtire gen 0W sau 5W dar musai W40.
Referitor la tacaneala de 2-3 sec dupa ceva stationare : sorb comatat, filtru imbacsit, supapa din corpul filtrului defecta, intinzator lant (schimbi toata distributia). Cat despre km afisati hai sa o lasam moale, in 8 ani doar 98,000 ?
Pana la serie motor 19MA9234 merge cel scurt, dupa cel lung.
Cum in Ilfov nu e asa frig merge si 5W40, daca vrei tu Castrol e alegerea ta, mai sunt si altele.
Sa fie clar, motoarele din titlu doresc ulei subtire gen 0W sau 5W dar musai W40.
Referitor la tacaneala de 2-3 sec dupa ceva stationare : sorb comatat, filtru imbacsit, supapa din corpul filtrului defecta, intinzator lant (schimbi toata distributia). Cat despre km afisati hai sa o lasam moale, in 8 ani doar 98,000 ?
- marianvlasceanu
- *
- 2 mesaje
- din 21 Aug 2014
- Astra 2006 Z14XEP
- Ilfov
marianvlasceanu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
opelvn- Suspendat
- 529 mesaje
- din 06 Aug 2006
- Vrancea
opelvn- Mesaje scrise: 529
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2006
- Mesaj Privat
Uleiuri ce au fost testate IN MOTOR BENZINA LA PESTE 8000 TURE... pe circuit de curse in motoare pe benzina minim 100 km pe circuitul de la Nurburgring si au primit aprobare OFICIALA PORSCHE multe indeplinesc si dexos 2 GM
http://www.wrightune.co.uk/...approved_oils.pdf
http://www.wrightune.co.uk/...approved_oils.pdf
andyguler
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2013
- Mesaj Privat
opelvn- Suspendat
- 529 mesaje
- din 06 Aug 2006
- Vrancea
opelvn- Mesaje scrise: 529
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2006
- Mesaj Privat
MOBIL 1 0W40 NEW LIFE
http://www.youtube.com/watch?v=cKIeKMWRlZU
sau VALVOLINE SYN POWER 5W40 cu norma DEXOS 2 (BIDON GRI DESCHIS LA CULOARE)
http://www.youtube.com/watch?v=cKIeKMWRlZU
sau VALVOLINE SYN POWER 5W40 cu norma DEXOS 2 (BIDON GRI DESCHIS LA CULOARE)
andyguler
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2013
- Mesaj Privat
razz9303
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Germania
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
razz9303
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Germania
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2012
- Mesaj Privat
bugzi
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2006 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2010
- Mesaj Privat
Dragi colegi, de vreo 10k km aud doar la pornire un clantanit al motorului. Se intampla doar la stationari mai mari de 2 ore deci la rece (sa zicem) si face 2 din 3 (mai des face decat nu face). Sunetul pare ca vine de sus de la tacheti si nu la distributie.
E vorba de un Z12XEP cu 80k km la bord reali.
Distributia e schimbata in urma cu vreo 30k km din cauza zgomotelor la cald.
Uleiul: il schimb la 10K km si am pus pana acum doar Mobil1 5W30 supersyn.
Filtrul: e Wix si cred ca cel de dinainte a fost la fel - nu ma intrebati de ce marca asta caci mi le aduce un amic
Initial am crezut ca e o problema cu tachetii sau cu pompa de ulei insa citind si post-urile vostre tind sa cred ca e filtrul de ulei e de vina...
Am fost si la un service unde mi-au verificat presiunea prin gaura senzorului de ulei.
Va rog sa imi spuneti care este parerea voastra si care ar fi primul pas de facut.
Iata filmuletul:
http://www.youtube.com/watch?v=SzfHKagEMKs
E vorba de un Z12XEP cu 80k km la bord reali.
Distributia e schimbata in urma cu vreo 30k km din cauza zgomotelor la cald.
Uleiul: il schimb la 10K km si am pus pana acum doar Mobil1 5W30 supersyn.
Filtrul: e Wix si cred ca cel de dinainte a fost la fel - nu ma intrebati de ce marca asta caci mi le aduce un amic
Initial am crezut ca e o problema cu tachetii sau cu pompa de ulei insa citind si post-urile vostre tind sa cred ca e filtrul de ulei e de vina...
Am fost si la un service unde mi-au verificat presiunea prin gaura senzorului de ulei.
Va rog sa imi spuneti care este parerea voastra si care ar fi primul pas de facut.
Iata filmuletul:
http://www.youtube.com/watch?v=SzfHKagEMKs
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
bugzi
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2006 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2010
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Sper sa scapi doar cu filtrul Mahle. Daca nu, poate iti prinde bine cateva patanii ale mele si bineinteles daca se poate aplica la tine pt ca am vazut ca esti sigur de cei 80 k reali.
- sorb infundat cu mizerie - solutie - curatat baie si sorb
- de fiecare cand mai aud clantanitul, schimb filtrul de ulei- de fiecare data a fost negru si plin de mizerie. Fac asta chiar daca se aude dupe 500 km, 2000 km sau 20 km. De fiecare data a fost infundat. Am cumparat filtre ieftine care se schimba dupa cum bine stiti in circa 5 minute cu tot cu sters de carpa.
- nu merg mai mult de 5 mii de km cu orice tip de ulei pt ca am multi km si nu bag mana in foc pt numarul de proprietati ramase dupa atatia km. Chiar daca arata bine la culoare. La masinile mai noi care au fost sau sunt in dotare, am schimbat la 10 mii numai pt faptul ca nivelul jojei era neschimbat iar nr km de pe bord au fost /sunt putini si reali.
- de obicei se aude un tachete care este mai slab, a prins mizerie, nu se unge corespunzator pt ca un orificiu de ungere de pe traseu a fost infundat pt o perioada.
- la mine, de fiecare data, totul a pornit de la nivelul scazut al uleiului partas sau nu cu filtrul infundat.
- de fiecare data dupa schimbarea filtrului (sau si a uleiului impreuna) zgomotul a incetat ori imediat ori dupa ce am parcurs cativa km.
- am observat ca are legatura cu vremea mai rece - probabil ceva se contracta si cu cod de egr sau sonda lambda atunci cand uleiul are ceva km.
- nu pot sa ma laud nici cu o presiune de ulei f bina fata de alte masini
Sper sa fie util cuiva. Bafta!
- sorb infundat cu mizerie - solutie - curatat baie si sorb
- de fiecare cand mai aud clantanitul, schimb filtrul de ulei- de fiecare data a fost negru si plin de mizerie. Fac asta chiar daca se aude dupe 500 km, 2000 km sau 20 km. De fiecare data a fost infundat. Am cumparat filtre ieftine care se schimba dupa cum bine stiti in circa 5 minute cu tot cu sters de carpa.
- nu merg mai mult de 5 mii de km cu orice tip de ulei pt ca am multi km si nu bag mana in foc pt numarul de proprietati ramase dupa atatia km. Chiar daca arata bine la culoare. La masinile mai noi care au fost sau sunt in dotare, am schimbat la 10 mii numai pt faptul ca nivelul jojei era neschimbat iar nr km de pe bord au fost /sunt putini si reali.
- de obicei se aude un tachete care este mai slab, a prins mizerie, nu se unge corespunzator pt ca un orificiu de ungere de pe traseu a fost infundat pt o perioada.
- la mine, de fiecare data, totul a pornit de la nivelul scazut al uleiului partas sau nu cu filtrul infundat.
- de fiecare data dupa schimbarea filtrului (sau si a uleiului impreuna) zgomotul a incetat ori imediat ori dupa ce am parcurs cativa km.
- am observat ca are legatura cu vremea mai rece - probabil ceva se contracta si cu cod de egr sau sonda lambda atunci cand uleiul are ceva km.
- nu pot sa ma laud nici cu o presiune de ulei f bina fata de alte masini
Sper sa fie util cuiva. Bafta!
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
@bugzi, supapa din filtru n-are nici o treaba cu dezamorsatul circuitului de ungere. Functia aceasta o are supapa de sub elementul filtrant, inclusa in dotarea corpului de aluminiu in care se baga elementul filtrant.
Supapa din filtrul Mahle are functia de a se deschide in cazul exceptional al colmatarii filtrului. Chiar si in acest caz e cam inutila la Agila care are deja o alta supapa (dop de plastic cu arc) ce etanseaza in gaura de sus a elementului filtrant. Pui Mahle OX173D, ai doua supape una peste alta, ceva aiurea, dar...ma rog. Daca s-ar colmata filtrul abia atunci s-ar deschide ambele, asa incalecate una peste alta (daca se vor mai putea deschide) si vor lasa uleiul se intre in motor nefiltrat. Caz exceptional, ma repet. N-ai vrea atunci sa ai doua supape incalecate, dar stai linistit, nu se vor deschide niciodata probabil.
Singurul beneficiu la Mahle e ca nu se deformeaza plasticul de la baza asa de rau ca rasina de la Mann, in punctul de contact cu supapa de sub filtru, pe unde intra uleiul dinspre pompa.
Supapa din filtrul Mahle are functia de a se deschide in cazul exceptional al colmatarii filtrului. Chiar si in acest caz e cam inutila la Agila care are deja o alta supapa (dop de plastic cu arc) ce etanseaza in gaura de sus a elementului filtrant. Pui Mahle OX173D, ai doua supape una peste alta, ceva aiurea, dar...ma rog. Daca s-ar colmata filtrul abia atunci s-ar deschide ambele, asa incalecate una peste alta (daca se vor mai putea deschide) si vor lasa uleiul se intre in motor nefiltrat. Caz exceptional, ma repet. N-ai vrea atunci sa ai doua supape incalecate, dar stai linistit, nu se vor deschide niciodata probabil.
Singurul beneficiu la Mahle e ca nu se deformeaza plasticul de la baza asa de rau ca rasina de la Mann, in punctul de contact cu supapa de sub filtru, pe unde intra uleiul dinspre pompa.