- wildursulika
- **
- 126 mesaje
- din 25 Jun 2008
- Corsa 2002 Z10XE
- Prahova
wildursulika
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2008
- Mesaj Privat
- olydelapoly
- *
- 25 mesaje
- din 13 Apr 2014
- Zafira 2002
- Hunedoara
olydelapoly
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- olydelapoly
- *
- 25 mesaje
- din 13 Apr 2014
- Zafira 2002
- Hunedoara
olydelapoly
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- olydelapoly
- *
- 25 mesaje
- din 13 Apr 2014
- Zafira 2002
- Hunedoara
olydelapoly
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2014
- Mesaj Privat
salut,nu mai stiu ce sa fac,am schimbat tot ce se poate si tot eroare0300 am,compresia este buna (11 la fiecare),ecu verificat,bobina schimbata,senzor turatie schimbat,test pe presiune pompa benzina,pompa benzina schimbata,am mers cu testerul pornit si mi-a dat rateuti pe cilindrii,numai cand o acceleram brusc,
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
AXE81
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
M-am tot saturat sa umplu pe la diferiti mecanici si sa nu ai dau de cap acestui motor.
Detin un astra g z14xep din 2007 cu 168.000 km la bord si am niste probleme care m-au adus la capatul rabdarii.
Ca si simptome am sa vi le enumar:
Pornire grea, a doua cheie (uneori si a treia)
Dimineata trage sa moara, se balbaie, la plecarea de pe loc, ma da in nas si nu se accelereaza. Tin sa precizez ca nu numai dimineata, mai corect spus este CAND sta ma MULT fara sa fie pornita)
Cand nu se accelereaza dar eu insist se aud niste pacanituri dar nu stiu unde se aud.
La prima pornire cand o accelerez scoate fum albastru pt putin timp, pe urma isi revine.
Consuma ulei mult, aprox 2l la 2000 km
Check engine-ul se aprinde in mers si nu o mai pot accelera si atunci aud iar pacaniturile, check engine-ul palpaie si apoi se aprinde cheita unde am descoperit erorile P0300,303,304 cu vechea metoda frana +acceleratie.
Demontasem bobina si am avut surpriza sa gasesc una din bobine umeda( ca si cum ar fi o zeama, ulei, mazga nu stiu exact)
Masina are un tremur la relanti destu de enervant, turometrul oscileaza ff putin dar masina nu merge perfect rotund.
Ca si incercari de a rezolva aceste probleme
am schimbat EGR, Bobina, bujii, curatare clapeta.
Precizez ca masina are gaz de aproximativ un an pe ea Tomasetto.
Va rog sa imi dato si mie o parere, o idee, o indrumare. Nu i-am facut niciodata o compresie, nu sunt mecanic, nu ma pricep, nu mai stiu la cine sa apelez!
Multumesc!
M-am tot saturat sa umplu pe la diferiti mecanici si sa nu ai dau de cap acestui motor.
Detin un astra g z14xep din 2007 cu 168.000 km la bord si am niste probleme care m-au adus la capatul rabdarii.
Ca si simptome am sa vi le enumar:
Pornire grea, a doua cheie (uneori si a treia)
Dimineata trage sa moara, se balbaie, la plecarea de pe loc, ma da in nas si nu se accelereaza. Tin sa precizez ca nu numai dimineata, mai corect spus este CAND sta ma MULT fara sa fie pornita)
Cand nu se accelereaza dar eu insist se aud niste pacanituri dar nu stiu unde se aud.
La prima pornire cand o accelerez scoate fum albastru pt putin timp, pe urma isi revine.
Consuma ulei mult, aprox 2l la 2000 km
Check engine-ul se aprinde in mers si nu o mai pot accelera si atunci aud iar pacaniturile, check engine-ul palpaie si apoi se aprinde cheita unde am descoperit erorile P0300,303,304 cu vechea metoda frana +acceleratie.
Demontasem bobina si am avut surpriza sa gasesc una din bobine umeda( ca si cum ar fi o zeama, ulei, mazga nu stiu exact)
Masina are un tremur la relanti destu de enervant, turometrul oscileaza ff putin dar masina nu merge perfect rotund.
Ca si incercari de a rezolva aceste probleme
am schimbat EGR, Bobina, bujii, curatare clapeta.
Precizez ca masina are gaz de aproximativ un an pe ea Tomasetto.
Va rog sa imi dato si mie o parere, o idee, o indrumare. Nu i-am facut niciodata o compresie, nu sunt mecanic, nu ma pricep, nu mai stiu la cine sa apelez!
Multumesc!
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
AXE81
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
AXE81
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
AXE81
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2007
- Mesaj Privat
dsorescu
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
Salut!
Am mai postat si in alt thread problema, sper sa nu fie o problema, poate se uita cineva totusi
Am si eu o Corsa C, motorizare Z14XEP. Marti am schimbat bobina de inductie si bujiile, deoarece de cateva luni imi mergea total aiurea motorul, practic in 3 cilindrii, la relanti avand o foarte usoara oscilatie. Precizez ca uneori, daca il opream si apoi il reporneam, simptomele dispareau pentru o vreme, de regula pana acceleram putin mai tare. La diagnoza mi-au gasit codurile P0300 si P0304, adica misfire pe cilindrul 4. La scoaterea bobinei vechi, mansonul de la cilindrul 4 era crapat, iar ulterior am vazut ca si celelalte mansoane erau pe duca. De asemenea, bujia de pe cilindrul 4 era afumata, celelalte 3 fiind ok. Plec de la service, motorul lucreaza impecabil, trage superb. In seara de marti, cand am plecat cu masina de la munca, dupa aproximativ 5 minute de mers mi se aprinde Check Engine si incepe sa-mi clipeasca, iar motorul incepe sa mearga neregulat si sa piarda putere, la fel ca inante de schimbarea bobinei si bujiilor. Opresc motorul, il repornesc, se stinge martorul, iar motorul merge in parametrii normali, ii dau chiar si 5000 si ceva de ture in a 2-a, ajung acasa fara sa mai faca probleme. Ma poate ajuta cineva?
Multumesc anticipat!
Am mai postat si in alt thread problema, sper sa nu fie o problema, poate se uita cineva totusi
Am si eu o Corsa C, motorizare Z14XEP. Marti am schimbat bobina de inductie si bujiile, deoarece de cateva luni imi mergea total aiurea motorul, practic in 3 cilindrii, la relanti avand o foarte usoara oscilatie. Precizez ca uneori, daca il opream si apoi il reporneam, simptomele dispareau pentru o vreme, de regula pana acceleram putin mai tare. La diagnoza mi-au gasit codurile P0300 si P0304, adica misfire pe cilindrul 4. La scoaterea bobinei vechi, mansonul de la cilindrul 4 era crapat, iar ulterior am vazut ca si celelalte mansoane erau pe duca. De asemenea, bujia de pe cilindrul 4 era afumata, celelalte 3 fiind ok. Plec de la service, motorul lucreaza impecabil, trage superb. In seara de marti, cand am plecat cu masina de la munca, dupa aproximativ 5 minute de mers mi se aprinde Check Engine si incepe sa-mi clipeasca, iar motorul incepe sa mearga neregulat si sa piarda putere, la fel ca inante de schimbarea bobinei si bujiilor. Opresc motorul, il repornesc, se stinge martorul, iar motorul merge in parametrii normali, ii dau chiar si 5000 si ceva de ture in a 2-a, ajung acasa fara sa mai faca probleme. Ma poate ajuta cineva?
Multumesc anticipat!
- olydelapoly
- *
- 25 mesaje
- din 13 Apr 2014
- Zafira 2002
- Hunedoara
olydelapoly
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2014
- Mesaj Privat
- OPEL-BRI
- **
- 179 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2006 z14xep
- Mures
OPEL-BRI
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2006 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
Salutare
La un Astra H z14xep, imi apare eroarea 0301 si nu se tureaza (suna cam 3 cilindri). Daca sterg eroarea merge bine, se simte imediat cum creste turatia. Am schimbat bujiile acum 2000 km, insa mai face la fel. Eu tot sterg eroarea aia, dar asta nu e o solutie, plus ca acum apare tot mai des.
Se mai intampla uneori sa nu porneasca masina de loc, contactul se porneste (se aprind beculetele in bord), dar nici macar nu se invarte electromotorul, la a 2-a , 3-a cheie porneste
Are legatura cu aceeasi eroare , sau este de la contact?
Si am observat ca nu-i place subturata, uneori cand este subturat motorul (sunt momente cand nu -i dau repede treapta mica dupa o incetinire pt demaraj - ca nu am nevoie de demaraj si vreau s-o las lin), atunci iar tremura si uneori mai apare eroarea aia 0301.
Bujiile sunt schimbate, chiar sa fac ca ceilalti, sa ma apuc sa schimb una...alta...(bobinele, etc) ca poate aia o fi?
Multumesc
La un Astra H z14xep, imi apare eroarea 0301 si nu se tureaza (suna cam 3 cilindri). Daca sterg eroarea merge bine, se simte imediat cum creste turatia. Am schimbat bujiile acum 2000 km, insa mai face la fel. Eu tot sterg eroarea aia, dar asta nu e o solutie, plus ca acum apare tot mai des.
Se mai intampla uneori sa nu porneasca masina de loc, contactul se porneste (se aprind beculetele in bord), dar nici macar nu se invarte electromotorul, la a 2-a , 3-a cheie porneste
Are legatura cu aceeasi eroare , sau este de la contact?
Si am observat ca nu-i place subturata, uneori cand este subturat motorul (sunt momente cand nu -i dau repede treapta mica dupa o incetinire pt demaraj - ca nu am nevoie de demaraj si vreau s-o las lin), atunci iar tremura si uneori mai apare eroarea aia 0301.
Bujiile sunt schimbate, chiar sa fac ca ceilalti, sa ma apuc sa schimb una...alta...(bobinele, etc) ca poate aia o fi?
Multumesc
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Prima miscare....fa un test de compresie. ( cu ocazia asta stii si in ce stare este motorul )
Daca iese OK atunci cauti cauza rateului pe cilindrul 1 in alta parte.
1- Bobina ( sau izolatia ei de cauciuc),
2- Sistemul Twinport ( de verificat temeinic....la XEP mai face probleme)
3- Instalatia aerisire rezervor combustibil
4- EGR ( curatat si verificat functionarea)
Daca iese OK atunci cauti cauza rateului pe cilindrul 1 in alta parte.
1- Bobina ( sau izolatia ei de cauciuc),
2- Sistemul Twinport ( de verificat temeinic....la XEP mai face probleme)
3- Instalatia aerisire rezervor combustibil
4- EGR ( curatat si verificat functionarea)
- OPEL-BRI
- **
- 179 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2006 z14xep
- Mures
OPEL-BRI
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2006 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Test de compresie poti face la orice service mai de Doamne ajuta dotat cu motometer.
Vei primi valorile compresiei pe fiecare cilindru. Diferenta intre ele nu trebuie sa depaseasca 1 bar.
Daca pe cilindru 1 unde ai rateu compresia este mica problema este ori de la o supapa care nu mai inchide bine ori de la segmenti.
Vei primi valorile compresiei pe fiecare cilindru. Diferenta intre ele nu trebuie sa depaseasca 1 bar.
Daca pe cilindru 1 unde ai rateu compresia este mica problema este ori de la o supapa care nu mai inchide bine ori de la segmenti.