- clau70
- *****
- 3,328 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
catalin.
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2009
- Mesaj Privat
Din pacate ma numar si eu intre cei care au SVS in bord, insotit de o pierdere de putere... SI O MARE PIERDERE DE TIMP/BANI!
Este important de mentionat ca martea trecuta am schimbat furtunul intecooler (era spart pe vreo 5 cm) si nu am mai avut probleme... 5 zile...
Toata saptamana masina a mers normal, inclusiv astazi... seara am pus contactul... SVS... + lipsa de putere...
Am oprit motorul, am luat contactul... de mai multe ori... fara succes... am mers vreo 15 km pana acasa, cu greu a depasit o dacie veche... am luat contactul si l-am pus din nou... speranta moare ultima... dar moare... SVS
Din tot ce am citit pe aici ar fi mai multe variante:
- furtunul intercooler - nu poate fi deoarece l-am schimbat de 5 zile
- vreo bujie - nu pare sa fie asta pentru ca pierd putere si din ceea ce am citit pe aici am tras concluzia ca cei care au avut aceasta problema nu pierdeau puterea
- senzor de presiune - tot ce se poate dar am fost cu masina de curand in service si a intrebat cu e filtrul si mi-au spus ca e ok
- turbina - sper ca nu e turbina dar din ce am citit pe aici daca era de la turbina ar fi trebuit sa dispara eroarea cand luam contactul
Se pare ca am aceleasi simptome cu colegul cosmin2509... am vazut ca si el a schimbat furtunul...
Maine merg la service si o sa vad ce erori am...
- clau70
- *****
- 3,328 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
catalin.
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2009
- Mesaj Privat
catalin.
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2009
- Mesaj Privat
Eroare imi da la senzorul de presiune combustibil... nu de la filtru...
Era singura eroare prezenta. Mi-a resetat eroarea si am putere...
In schimb am de vreo luna o usoara oscilatie la relanti pe care au asociat-o acum aceleiasi erori... pana acum nu aveam vreo eroare pe care sa o asocieze oscilatiei.
Astept sa imi spuna cat costa senzorul...
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
catalin.
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2009
- Mesaj Privat
Costa in jur de 600 lei si vine intr-o saptamana.
Nu am ce sa schimb altceva, pentru ca e singura eroare ce a fost gasita dupa ce mi-a aparut SVS si in plus am si acea oscilatie la relanti...
Eu cand am intrebat de oscilatie (o am de aprox o luna si jum.) mi-au spus ca nu au ce sa-i faca... nu mi-au recomandat schimbarea vreunui senzor... insa acum am avut si eroare SVS si pierdere de putere.
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
catalin.
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2009
- Mesaj Privat
In alta ordine de idei, am schimbat astazi senzorul/regulator de presiune combustibil si masina merge foarte bine. SVS nu a mai aparut si am putere.
In ceea ce priveste problema oscilatiilor, am observat ca nu mai oscileaza la relanti. In drumul pe care l-am facut de la service la birou (aprox. 10 km si muuulte semafoare unde s-a stat la relanti) am observat doar de 2 ori cand am trecut din D in N ca a oscilat de 2-3 ori (2-3 secunde) relantiul pana s-a stabilizat, dar apoi a stat fix si motorul "suna" bine...
Cipvdv
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2014
- Mesaj Privat
catalin.
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2009
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
In ceea ce priveste problema oscilatiilor, am observat ca nu mai oscileaza la relanti...
O veste buna...
Este si normal ca dupa resetarea parametrilor senzorului de presiune diferentiala sa ai nevoie de o regenerare...,pentru a vedea daca functioneaza corect si pentru a diminua gradul de incarcare cu cenusa, al filtrului de particule... 😉
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
Am pornit frumos dimineațã din Baia Mare spre Italia și aproape de Budapesta pe autostrada mi se aprinde din nou svs dar fãrã pierdere de putere și dupã ce am apãsat pe butonul din capãtul semnalizãrii a dispãrut mesajul. M-am gândit ca e vb de o bujie și am mers în continuare, dupã vreo 30-40 km brusc apare pierderea de putere. Am tras pe dreapta, am oprit de 2-3 ori...mesajul nu dispãrea și mașina mergea bine câțiva km și apoi iar pierderea de putere. Am deschis capota și bineînțeles furtunul de la intercooler fisurat. Noroc, dacã pot spune așa ca, cu câțiva km înainte trecusem de un service opel. Acum sunt aici, aștept sa îmi schimbe furtunul!
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
Ce nu mi se pare ok este de ce mi-a aparut svs fara nici o alta simptoma si abia dupa 40-50 km mi-a aparut si lipsa de putere si am vazut furtunul fisurat, normal cand se fisureaza furrtunul ar trebui sa apara si lipsa de putere nu?
Si iar nu inteleg cauza fisurii furtunului, am inteles ca se fisureaza cand nu isi face regenerarile, dar acu 2 sapt am schimbat senzorul dpf, au fost cu ea pe drum, au facut regenerare si de atunci am umblat cam 200 km in romania, dupa care am pornit la drum spre italia, si am mers doar pe autostrada.
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
Cause: Under investigation.
Until the Root Cause is defined, please proceed as follows:
1.) Check boost system for leak proofness,
e.g. cracked or slipped off hoses, loose clamps,
loose or not proper working exhaust temperature sensors, etc.
2.) Reset DPF sensor by using GDS tool otherwise DTC:
P2453 (5A) might not be erasable. Before erasing DTC
please save all relevant failure protocols and
report each case (including failure protocol)
to your local ETAC staff.
Please note: No parts must be replaced unless defective parts
as mentioned in 1.) have been observed.
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,328 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Culmea e, ca imediat dupa SVS a intrat in regenerare (relanti marit, consum instant marit). Ultima regenerare a fost cu 150km inainte (am inceput sa le tin evidenta). Ma duc la service.
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat