- florin.and
- OP
- 64 mesaje
- din 11 Apr 2009
- Insignia 2009 2.0 dtj
- Arges
florin.and
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2009 2.0 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2009
- Mesaj Privat
Dupã cum am mai spus,telul meu in viata nu este sa epatez si sa-mi arat valoarea prin masina pe care o conduc.Am cãutat o masina de familie care sa tina intr-adevar cu familia din cat mai multe puncte de vedere si se pare ca pana acum am avut dreptate.Probabil ca si de aceea este una dintre cele mai vândute mașini straine de la noi.
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
marius_opelist a scris:e o comparatie complect aiurea sa compari octavia cu insignia
octavia e masina ieftina e low cost iar insignia e masina
din clasa premium se poate compara cu audi
octavia e masina ieftina e low cost iar insignia e masina
din clasa premium se poate compara cu audi
E o comparatie total aiurea Insignia cu Audi. (sper ca observi ca n-am facut pleonasm ca tine)
Insignia este masina ieftina si chiar este low cost, pe langa Audi.
Din clasa premium nu se poate compara cu nici una, ca n-are ce cauta acolo. Ii mai trebuiesc foarte multe sa joace in "liga mare".
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
marius_opelist- Suspendat
- 14 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Dambovita
marius_opelist- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- S.Andrei
- **
- 200 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Astra 2002 y17td
- Hunedoara
S.Andrei
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
Marius_opelist, o masina nu se cumpara avand design-ul ca prioritate. Prioritatile ar trebui sa fie altele: fiabilitate, consum, intretinere, etc. Design-ul conteaza mai mult la interior decat la exterior, pentru ca tu ca si proprietar in masina vei sta mai mult. Si intre un A6 sau A4 din 2014 full option si un Insignia 2014 full option eu mai repede intorc capul dupa un Audi ( dar asta e chestie de gusturi care ca nu se discuta, fapt binecunoscut ).
Florin, felicitari pentru achizitie.
Florin, felicitari pentru achizitie.
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
marius_opelist a scris:eu a-si dorii sa va intreb daca vedeti pe strada un audi si o insignia dupa care intoarce-ti capul? eu cred ca dupa insignia.......!
Da, vad ca tu si la scoala in loc sa inveti gramatica, te uitai pe geam dupa Insignii.
Si da, eu oricand as intoarce capul dupa un A6. Nu ma da pe spate designul sau exterior, nu e o masina facuta sa iti "ia ochii", dar cand ma gandesc numai la ce as putea gasi in interior sau sub capota...
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
Pai exact asta am vrut sa spun si eu. Mariusica opelistul a bagat-o in galeata cu Audi.
Nu intelege gresit, cu toate ca financiar stau (inca) bine, nu sunt adeptul masinilor de lux, prefer oricand ceva din clasa Insigniei in detrimentul celorlalte pentru ca ofera exact ce am nevoie si la un pret mult mai decent.
Banuiesc ca exact la fel a gandit si colegul @ florin.and, a facut o alegere rationala si nu una din impuls emotional, el fiind singurul care isi cunoaste posibilitatile financiare.
Octavia nu face parte din clasa Insigniei, este o compacta mai mare, care prin dimensiuni se apropie destul de mult de clasa masinilor de familie, la un pret sensibil mai mic decat cele din urma. Nu exceleaza prin design, materiale, etc, dar este o varianta luata in calcul de multi oameni cu venituri medii. Este o masina care si-a dovedit fiabilitatea in timp, luandu-se la tranta chiar cu rudele VAG mai avute, in speta Jetta, Golf - dovada, isi pastreaza foarte bine valoarea de revanzare.
Oricum, il felicit pe colegul nostru pentru achizitia facuta si cred ca asa ar trebui sa procedam toti. Sa postezi chestii de genul "low cost" si altele da dovada de nesimtire tipic romaneasca. Nu te satisface pe tine personal masina respectiva, asta e, alege ce iti doresti, dar respecta si alegerea celuilalt.
Nu intelege gresit, cu toate ca financiar stau (inca) bine, nu sunt adeptul masinilor de lux, prefer oricand ceva din clasa Insigniei in detrimentul celorlalte pentru ca ofera exact ce am nevoie si la un pret mult mai decent.
Banuiesc ca exact la fel a gandit si colegul @ florin.and, a facut o alegere rationala si nu una din impuls emotional, el fiind singurul care isi cunoaste posibilitatile financiare.
Octavia nu face parte din clasa Insigniei, este o compacta mai mare, care prin dimensiuni se apropie destul de mult de clasa masinilor de familie, la un pret sensibil mai mic decat cele din urma. Nu exceleaza prin design, materiale, etc, dar este o varianta luata in calcul de multi oameni cu venituri medii. Este o masina care si-a dovedit fiabilitatea in timp, luandu-se la tranta chiar cu rudele VAG mai avute, in speta Jetta, Golf - dovada, isi pastreaza foarte bine valoarea de revanzare.
Oricum, il felicit pe colegul nostru pentru achizitia facuta si cred ca asa ar trebui sa procedam toti. Sa postezi chestii de genul "low cost" si altele da dovada de nesimtire tipic romaneasca. Nu te satisface pe tine personal masina respectiva, asta e, alege ce iti doresti, dar respecta si alegerea celuilalt.
marius_opelist- Suspendat
- 14 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Dambovita
marius_opelist- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
marius_opelist ... am o veste pentru tine, proasta, nu exista grupul Opel, nu a existat niciodata. Daca ai fi opelist ai stii lucrul acesta. Cat despre Skoda (de care am una) numai lucruri de lauda. Poate am fost norocos, dar pana azi la 110kKm nu am reparat nimic important. Nu vreau sa incep aici o discutie interminabila despre asta, mai ales cu tine. Acest topic nu isi avea rostul prin a compara mere cu banane. O zi buna
marius_opelist- Suspendat
- 14 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Dambovita
marius_opelist- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am inteles punctul tau de vedere, pentru mine nu a fost chiar low cost (la 18300 Eur), fata de Dacia este scumpa si fata de altele este muult mai ieftina.
Opel, in general, se inscrie in aceiasi clasa, atat ca pret, cat si din punct de vedere al ceea ce ofera pentru banii ceruti, esti de acord, nu?
Comparatia trebuia facuta intre Skoda Octavia FL (platforma din 2004) cu opelul echivalent care ar fi Astra H Sedan.
Parca asa ar avea sens comparatia, nu?
Opel, in general, se inscrie in aceiasi clasa, atat ca pret, cat si din punct de vedere al ceea ce ofera pentru banii ceruti, esti de acord, nu?
Comparatia trebuia facuta intre Skoda Octavia FL (platforma din 2004) cu opelul echivalent care ar fi Astra H Sedan.
Parca asa ar avea sens comparatia, nu?
Fyl
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2007
- Mesaj Privat
nu neaparat legat de topicul asta (ci mai degraba de unul Insignia 2014 vs Octavia 2014 pe care nu vreau sa-l incep doar pt. citeva intrebari), daca si-a mai cumparat cineva in ultima vreme vreo Insignia NOUA, cam ce discount-uri se pot obtine de la pretul de lista?
stau in cumpana intre o Octavia 3 si altceva din clasa medie, cutie automata neaparat ... stiu ca teoretic O3 e din clasa compacta dar practic are mai mult spatiu interior si in portbagaj decit destul din clasa medie, inclusiv Insignia (deh, forma aerodinamica are dezavantajele ei pt. locurile din spate) ... o O3 2.0 TDI cu DSG-ul mai fiabil si destule optionale ajunge la 26k, o Insignia configurata similar trece de 30k si nu dau diferenta asta pt. mai putin spatiu si o cutie automata hidramata chiar daca (inca mai) am un Opel de 7 ani si si-a facut treaba
n-am gasit pareri pe forum despre noile motoare cu injectie directa, parca n-as mai vrea diesel (deh, cred ca am fost printre primii cu DPF acum 7 ani)
stau in cumpana intre o Octavia 3 si altceva din clasa medie, cutie automata neaparat ... stiu ca teoretic O3 e din clasa compacta dar practic are mai mult spatiu interior si in portbagaj decit destul din clasa medie, inclusiv Insignia (deh, forma aerodinamica are dezavantajele ei pt. locurile din spate) ... o O3 2.0 TDI cu DSG-ul mai fiabil si destule optionale ajunge la 26k, o Insignia configurata similar trece de 30k si nu dau diferenta asta pt. mai putin spatiu si o cutie automata hidramata chiar daca (inca mai) am un Opel de 7 ani si si-a facut treaba
n-am gasit pareri pe forum despre noile motoare cu injectie directa, parca n-as mai vrea diesel (deh, cred ca am fost printre primii cu DPF acum 7 ani)
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Ca sa imi spun parerea (chiar daca nu isi are rostul comparatia, pt ca Octavia e o compacta umflata), imi place noua Octavia dar nu se compara cu faceliftul Insigniei. DSG-ul e o cutie exceptionala dar destul de problematica. Nu stiu daca pe Insignia facelift au pus o cutie cu dublu ambreiaj, sau au ramas la cutia cu convertizor de cuplu AF-40 fiind o cutie foarte fiabila. Diesel-urile de pe Insignia facelift sunt mult mai rafinate si mai potente decat cele de acum (asa spun specialistii si cei ce le-au testat), dar poti opta si pentru benzina turbo.
Insignia are suspensie independenta si dpmdv e diferenta de la cer la pamant, fata de punte de caruta, mai ales la drumurile noastre, scaune certificate ortopedic si e mult mai confortabila. Chiar daca Insignia nu e premium, are materiale mai calitative fata de Octavia (cel putin la modelul actual asa e), arata muullltttt mai bine, se conduce mai bine, e mai fresh si e foarte fiabila.
Octavia ar avea de partea ei, la fel fiabiltatea, in plus consumul si poate piese mai ieftine, si cam atat.
Bafta.
Insignia are suspensie independenta si dpmdv e diferenta de la cer la pamant, fata de punte de caruta, mai ales la drumurile noastre, scaune certificate ortopedic si e mult mai confortabila. Chiar daca Insignia nu e premium, are materiale mai calitative fata de Octavia (cel putin la modelul actual asa e), arata muullltttt mai bine, se conduce mai bine, e mai fresh si e foarte fiabila.
Octavia ar avea de partea ei, la fel fiabiltatea, in plus consumul si poate piese mai ieftine, si cam atat.
Bafta.
Fyl
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2007
- Mesaj Privat
umflata sau nu, am nevoie de spatiu pt. pasagerii din spate si in portbagaj ...
Insignia arata mai bine intr-adevar (poate doar Mazda 6 sau Accord-ul break dpmdv sa arata mai bine in clasa ei) dar cind e a mea mai putin conteaza cum arata din exterior ci in interior, noroc ca la facelift s-a mai simplificat bordul, mi se parea prea incarcat cel precedent ...
materiale un pic mai bune, scaune un pic mai ergonomice (dar asta la prima vedere dupa citeva minute intr-un showroom), display-ul MCG-ul pt. instrumentele de bord arata superb dar vine doar cu RF700 sau RF900 (alta mie de euro) ...
cam toate masinile din clasa medie au 200-300kg in plus fata de cele din clasa compacta (cu toate ca incep toti producatorii sa mai subtieze tabla sau s-o inlocuiasca cu plastice [vezi SkyActive la Mazda3/6 sau platforma MQB cu Passat-ul nou sau Octavia 3] ca sa mai taie din greutate si sa reduca consumul si noxele=taxele) ... pe o motorizare diesel 200-300kg in plus se resimt mai putin la consum decit pe o benzina (fie ea si cu injectie directa), eu n-as mai vrea diesel insa la VAG TSI-urile mici/medii vin cu DSG-ul uscat si mai putin fiabil, aici la GM/Opel nu prea am citit feedback despre ele ... ar mai fi injectia directa de la Mazda (compresie de 14:1 !) si ce fac oltenii nostri pt. noul Mondeo
la urmatoarea revizie o sa intreb la DiBas de un buyback (tot ei mi-au sugerat) si o oferta, sa vad ce si cum
Insignia arata mai bine intr-adevar (poate doar Mazda 6 sau Accord-ul break dpmdv sa arata mai bine in clasa ei) dar cind e a mea mai putin conteaza cum arata din exterior ci in interior, noroc ca la facelift s-a mai simplificat bordul, mi se parea prea incarcat cel precedent ...
materiale un pic mai bune, scaune un pic mai ergonomice (dar asta la prima vedere dupa citeva minute intr-un showroom), display-ul MCG-ul pt. instrumentele de bord arata superb dar vine doar cu RF700 sau RF900 (alta mie de euro) ...
cam toate masinile din clasa medie au 200-300kg in plus fata de cele din clasa compacta (cu toate ca incep toti producatorii sa mai subtieze tabla sau s-o inlocuiasca cu plastice [vezi SkyActive la Mazda3/6 sau platforma MQB cu Passat-ul nou sau Octavia 3] ca sa mai taie din greutate si sa reduca consumul si noxele=taxele) ... pe o motorizare diesel 200-300kg in plus se resimt mai putin la consum decit pe o benzina (fie ea si cu injectie directa), eu n-as mai vrea diesel insa la VAG TSI-urile mici/medii vin cu DSG-ul uscat si mai putin fiabil, aici la GM/Opel nu prea am citit feedback despre ele ... ar mai fi injectia directa de la Mazda (compresie de 14:1 !) si ce fac oltenii nostri pt. noul Mondeo
la urmatoarea revizie o sa intreb la DiBas de un buyback (tot ei mi-au sugerat) si o oferta, sa vad ce si cum
Dragos_M
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- Shellshock
- **
- 156 mesaje
- din 20 Dec 2014
- Bucuresti
Shellshock
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat