- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Inainte de a schimba pompa, sunt nevoit sa va mai stresez un pic! Scuze!
Aseara a fost a treia oara cand masina nu mi-a pornit! Nu nesocotesc deloc ce mi-ati transmis, dimpotriva...va multumesc si voi tine cont! Toate indiciile duc la pompa dar mai am ceva de lamurit.
Ieri dupa-amiaza am testat daca se incalzeste releul pompei, in functiune: dupa doar 1,5 km era destul de cald dar cam toate erau calde, deci nerelevant (si dupa ce l-am inversat cu altul, la intoarcere, si acela s-a incalzit destul de tare).
Cum ziceam, am parcat masina frumusel si mai tarziu, la lasarea noptii, n-a mai pornit pompa, deci am lasat masina in parcare sa se odihneasca pana fac rost de pompa.
Am "profitat" de ocazie si am verificat daca pleaca pe direct, cu suntare intre papucii de la releu (in foto am desenat cu rosu, dupa modelul @petrecila, pe prima pagina, doar ca el a marcat cu galben): nu a vrut sub nicio forma!
Azi, am repetat operatiunea, la fel, nici un semn de viata. Am batut in rezervor apoi iar cu scurtcircuit la releu, a bazait pompa un pic si chiar am pornit masina dar a tinut doua secunde si s-a oprit motorul.
Am masurat intre papucii prin care este comandat releul pompei (a se vedea foto, marcat cu galben), cu contactul pus si am gasit doar 8,5 V. Nu trebuia sa fie 12 V?
Alte masuratori am facut la celalalt releu (pozitionat diametral opus celui al pompei, K18, parca e notat pe o schema), care, asa cum s-a scris este comandat de ECU si la randu-i il comanda pe cel al pompei: cu cheia pe pozitia a II-a (contact motor) aveam 11.62 V intre papucii de alimentare ai bobinei releului, nu stiu de ce nici asta nu avea macar 12 V dar oricum nu era 8,5 V.
Nu stiu daca are importanta: cand am masurat tensiunea intre papucii de alimentare ai pompei (cei intre care se face scurt de proba) am gasit initial exact tensiunea bateriei (12 si ceva) dar apoi, dupa bataie in rezervor si scurta bazaiala, am masurat o tensiune instabila, 7, 8, 9 V, cu zecimalele de rigoare.
Pentru ca cineva a amintit de o siguranta de 20 A, care ar trebui verificata, am verificat-o si era intr-adevar cam coxata, dar nu cred ca in zona de contact. Am curatat-o (de fapt pe toate, din compartimentul motor, inca 4 de 15 A) si bineinteles ca degeaba mi-am facut sperante.
Deocamdata am gasit pompa BOSCH, la cca.450 lei si Topran la 410 lei dar cum nu prea sunt dispus sa dau banii acestia, prefer sa plec cu pompa in mana (dupa ce-o dau jos, desigur, treaba care ma dispera) si s-o compar cu una de Cielo sau de Logan si sa vad cum naiba fac sa nu ma pricopsesc cu vreo facatura. Pun pompa noua iar releul va fi actionat de 8,5 V? Voi ce ziceti? Sa nu fie ceva pe la ECU!
Aseara a fost a treia oara cand masina nu mi-a pornit! Nu nesocotesc deloc ce mi-ati transmis, dimpotriva...va multumesc si voi tine cont! Toate indiciile duc la pompa dar mai am ceva de lamurit.
Ieri dupa-amiaza am testat daca se incalzeste releul pompei, in functiune: dupa doar 1,5 km era destul de cald dar cam toate erau calde, deci nerelevant (si dupa ce l-am inversat cu altul, la intoarcere, si acela s-a incalzit destul de tare).
Cum ziceam, am parcat masina frumusel si mai tarziu, la lasarea noptii, n-a mai pornit pompa, deci am lasat masina in parcare sa se odihneasca pana fac rost de pompa.
Am "profitat" de ocazie si am verificat daca pleaca pe direct, cu suntare intre papucii de la releu (in foto am desenat cu rosu, dupa modelul @petrecila, pe prima pagina, doar ca el a marcat cu galben): nu a vrut sub nicio forma!
Azi, am repetat operatiunea, la fel, nici un semn de viata. Am batut in rezervor apoi iar cu scurtcircuit la releu, a bazait pompa un pic si chiar am pornit masina dar a tinut doua secunde si s-a oprit motorul.
Am masurat intre papucii prin care este comandat releul pompei (a se vedea foto, marcat cu galben), cu contactul pus si am gasit doar 8,5 V. Nu trebuia sa fie 12 V?
Alte masuratori am facut la celalalt releu (pozitionat diametral opus celui al pompei, K18, parca e notat pe o schema), care, asa cum s-a scris este comandat de ECU si la randu-i il comanda pe cel al pompei: cu cheia pe pozitia a II-a (contact motor) aveam 11.62 V intre papucii de alimentare ai bobinei releului, nu stiu de ce nici asta nu avea macar 12 V dar oricum nu era 8,5 V.
Nu stiu daca are importanta: cand am masurat tensiunea intre papucii de alimentare ai pompei (cei intre care se face scurt de proba) am gasit initial exact tensiunea bateriei (12 si ceva) dar apoi, dupa bataie in rezervor si scurta bazaiala, am masurat o tensiune instabila, 7, 8, 9 V, cu zecimalele de rigoare.
Pentru ca cineva a amintit de o siguranta de 20 A, care ar trebui verificata, am verificat-o si era intr-adevar cam coxata, dar nu cred ca in zona de contact. Am curatat-o (de fapt pe toate, din compartimentul motor, inca 4 de 15 A) si bineinteles ca degeaba mi-am facut sperante.
Deocamdata am gasit pompa BOSCH, la cca.450 lei si Topran la 410 lei dar cum nu prea sunt dispus sa dau banii acestia, prefer sa plec cu pompa in mana (dupa ce-o dau jos, desigur, treaba care ma dispera) si s-o compar cu una de Cielo sau de Logan si sa vad cum naiba fac sa nu ma pricopsesc cu vreo facatura. Pun pompa noua iar releul va fi actionat de 8,5 V? Voi ce ziceti? Sa nu fie ceva pe la ECU!
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- stefan constantin
- *
- 5 mesaje
- din 09 Sep 2014
- Agila 2001 Z10XEP
- Brasov
stefan constantin
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Am inlocuit pompa cu una de Corsa 1.2, identica (cel putin ca forma) de la dezmembrari si merge. Epuizanta lucrare! Unul din cele patru suruburi ale rezervorului (stanga fata) s-a rupt la demontare si a trebuit sa dau gaura prin el, furtunele au iesit cam greu, la fel si mufa de alimentare cu curent. Mi-a luat mult timp si m-am tavalit in nestire. Ca sa-mi faca in ciuda, vechea pompa se invarte la alimentare directa dar pozitia de testare a fost cu firele in jos si ma gandesc ca astfel rotorul se aseaza mai bine pe perii. O pastrez pentru comparare cu pompe de la alte marci! Deocamdata am comparat-o cu una de Solenza si am vazut ca aceasta din urma e mai scurta, deci sita sorbului e imposibil de montat cum trebuie. In plus, mi s- spus ca baga doar 3 bari. Pe regulatorul de presiune, la corpul pompei de Agila (GM) scrie clar 3,9 bar. Asa, ca idee, sa scoti sita sorb la Corsa e imposibil fara s-o spargi pentru ca are un soi de saiba-siguranta ce se prinde de motul central al pompei si poti doar s-o bagi fortat iar apoi nu mai iese decat ciobaneste, cu scrijelirea inevitabila a motului pe care intra. Acest aspect nu se intampla la Agila, unde acea siguranta nu exista, fiind adoptata solutia de asigurare cu acea piesa de plastic clipsata in trei locuri.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Ai dreptate! O masina nu ajunge la dezmembrari decat dupa multi km, de obicei cand se duce motorul si alte componente scumpe sau, dupa si mai multi km, cand se duce caroseria. Mai e varianta accident...Deci o pompa s.h. nu e o solutie buna. In cazul meu a fost una disperata caci trebuia sa restitui repede cricul si butucii de unde ii imprumutasem! De doua ori in doua zile am ridicat masina, nu puteam s-o las suspendata in parcare! Nasol rau! M-am gandit, pe de alta parte, si la pretul pe care l-am platit, adica 1/8 din cel al piesei noi. Nu ma pot bucura prea tare deoarece, ca un facut, au inceput sa zornaie niste tacheti sau naiba stie ce pe la partea de sus a motorului (poate chiar injectoarele). Ma veti gasi curand pe la alte subiecte legate de motor, din pacate!
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Pt zgomotul de motor iti recomand cu caldura un subwoofer. Am vazut ca la taximetristi functioneaza. Ei nu au probleme de nici o culoare. Glumeam. Si eu ma mai amageam asa cateodata cand tambalul o lua la trap si nu mai stiam ce sa fac.
Nasol momentul in care alegi o varianta proasta din lipsa variante.
Cumpara una ieftina si o pui in portbagaj. Nu iti mai bate capul pana nu da nevralgii cea SH.
Iti recomand sa cumperi de la un magazin cu atestat. Ei nu prea se incurca cu ciurucuri.
Eu par exemplu am cumparat marca asta si nu o sa ai probleme.
https://racitcuaer.files.wor...3/03/gedc0044.jpg ADICA ASTA http://crq.gmc.globalmarket.com/
sau incearca aici
http://www.pieseautoradacin...enzina-cielo.html
http://piese-auto.anunturi-...udi-10076166.html
Nasol momentul in care alegi o varianta proasta din lipsa variante.
Cumpara una ieftina si o pui in portbagaj. Nu iti mai bate capul pana nu da nevralgii cea SH.
Iti recomand sa cumperi de la un magazin cu atestat. Ei nu prea se incurca cu ciurucuri.
Eu par exemplu am cumparat marca asta si nu o sa ai probleme.
https://racitcuaer.files.wor...3/03/gedc0044.jpg ADICA ASTA http://crq.gmc.globalmarket.com/
sau incearca aici
http://www.pieseautoradacin...enzina-cielo.html
http://piese-auto.anunturi-...udi-10076166.html
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Sunt informatii pretioase acestea de la subiectul "Ansamblul pompa benzina"! De exemplu am citit ca tu ai pus odata Pierburg si n-a fost tocmai o.k. Un magazin mi-a comunicat un pret destul de piperat pentru aceasta marca: 375 lei. Bosch era 395. Banii astia nu eram dispus sa-i dau deci nu am iesit rau cu doar 50 lei cheltuiti pe una s.h. originala, cu tot cu ansamblul de Corsa. Am avut posibilitatea sa vad ca furtunele si capacul de tabla erau ca si noi iar sita aia de-am spart-o era alba ca zapada. Pompa nu putea fi chiar o vechitura. La o adica, o alta manopera de inlocuire, cu suruburile si colierele schimbate deja va fi mult mai usoara.
- buceag ionut
- *
- 25 mesaje
- din 05 Jan 2015
- Zafira 2001 Z18XE
- Dambovita
buceag ionut
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Dambovita
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2015
- Mesaj Privat
Sal
Am si eu o problema
Am o zafira 2001 z18xe ,cand pornesc la rece o ia imediat dar dupa 3 secunde se subtureaza de cateva ori timp de un minut si dupa isi revine la normal ,iar in mers cand se mai incalzeste ,are o intrerupere de parca imi taie benzina si nu mai are viata in ia.
Mai are si momente cand merge bn.
Am puso pe mai multe testere unul zice ca am amestec prea bogat la sonda 1 altul zice ca nu mai baga pompa presiune cum trebuie si cod p0170
Nu stiu ce sai mai fac ,iam schimbat bujiile ,filtru benzina, curatat clapeta
Va rog ajutatima si pe mine cu o idee
Am si eu o problema
Am o zafira 2001 z18xe ,cand pornesc la rece o ia imediat dar dupa 3 secunde se subtureaza de cateva ori timp de un minut si dupa isi revine la normal ,iar in mers cand se mai incalzeste ,are o intrerupere de parca imi taie benzina si nu mai are viata in ia.
Mai are si momente cand merge bn.
Am puso pe mai multe testere unul zice ca am amestec prea bogat la sonda 1 altul zice ca nu mai baga pompa presiune cum trebuie si cod p0170
Nu stiu ce sai mai fac ,iam schimbat bujiile ,filtru benzina, curatat clapeta
Va rog ajutatima si pe mine cu o idee
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ovidiudrutu
- *
- 18 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Meriva 2011 ENG-4
- Botosani
ovidiudrutu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Botosani
- Masina: Meriva 2011 ENG-4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
am si eu un mare necaz ... ma duc aseara sa pun benzina la opel agila 1.0 dar stupoare cand bag pompa intra pana la maner si benzina a curs pe roata din spate .... bineinteles foarte putina benzina ... dar nu stiu ce s-a intamplat .... nu mai am nici valva de presiune ... nimic ... am bagat degetul si e gol .... ce s-a stricat .... sa- rupt vreun furtun de alimentare ? ... dar asa deodata , doar acum o saptamana am alimentat si era totul ok .... poate a patit vreun coleg si ma poate indruma ce anume sa cumpar ca sa schimb ....multumesc
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Mi-a ruginit teava de la busonul de alimentare cu combustibil (pe interior).
Incerc sa procur una SH, eventual de suzuki wagon si cu ocazia inlocuirii sa
schimb si pompa de benzina (preventiv), cred ca voi lua bosch 0986580822.
A mai avut cineva probleme cu rugina la teava de alimentare ?
Sa ma astept si la rezervor ?
Incerc sa procur una SH, eventual de suzuki wagon si cu ocazia inlocuirii sa
schimb si pompa de benzina (preventiv), cred ca voi lua bosch 0986580822.
A mai avut cineva probleme cu rugina la teava de alimentare ?
Sa ma astept si la rezervor ?
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Cand am dat jos rezervorul am ramas uimit de cat de curat e in interior! Pe-afara, la cat praf era pe el ma gandeam ca e ruginit tot! Surprinzator, nu era! Doar niste urechi de tabla pe care erau prinse niste bucatele de cauciuc (pt.fixarea cablurilor) erau ruginite rau. Fara insemnatate! Merge retusat!
- ovidiudrutu
- *
- 18 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Meriva 2011 ENG-4
- Botosani
ovidiudrutu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Botosani
- Masina: Meriva 2011 ENG-4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
PL500 a scris:Mi-a ruginit teava de la busonul de alimentare cu combustibil (pe interior).
Incerc sa procur una SH, eventual de suzuki wagon si cu ocazia inlocuirii sa
schimb si pompa de benzina (preventiv), cred ca voi lua bosch 0986580822.
A mai avut cineva probleme cu rugina la teava de alimentare ?
Sa ma astept si la rezervor ?
Incerc sa procur una SH, eventual de suzuki wagon si cu ocazia inlocuirii sa
schimb si pompa de benzina (preventiv), cred ca voi lua bosch 0986580822.
A mai avut cineva probleme cu rugina la teava de alimentare ?
Sa ma astept si la rezervor ?
am avut si eu probleme ... intr-o seara cand sa alimentez mi-a curs benzina pe roata din spate .... de fapt simteam eu mai demult ceva miros de benzina .... pe original ansamblul care il cauti fara rezervor costa 500 lei .. eu am luat o teava sh de la alt agila am dat 50 de lei ... imi cerea 150 pe rezervor cu totul .... la rezervor nu rugineste ca e tratat impotriva corziunii si are 2 straturi de invelis
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat