Bogdan@@@
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2012
- Mesaj Privat
- alex.panciu
- OP
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Bogdan@@@
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2012
- Mesaj Privat
Am fost la un service si acolo mi-au desfacut senzorul de presiune de la filtrul de particule (sperc ca nu gresesc) si mi-au bAgat 2 tipuri de substanta in filttu(liqui moly)dupa care au strans iar senzorul.am pornit motorul sia inceput sa iasa fum ca din soba:))).i-am dat in gura in afara orasului si a scos fum destul de mulr timp.oricum,regenerarea tot nu a pornit.la sfarsit am pus testerul:61%?.mi se pare cam ciudat dupa cat fum a scos sa fie 61%;si DE CE NU A PORNIT REGENERAREA?
Bogdan@@@
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2012
- Mesaj Privat
Prin dat in gura inteleg mers in afara orasului cel putin 45 minute la cel putin 3000 de ture.singura explicatie logica pe care o gasesc ca nu porneste regenerarea este ca din soft e setata sa porneasca la un anumit numar de km si pt ca merg fff mult in oras se incarca excesiv;am fost atent sa nu opresc motorul in regenerare....de fapt mai e o explicatie:am sub capota niste martieni verzi care imi fac necazuri:)))).
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
@ Bogdan.
-Poti incerca sa cureti tu filtrul,dar in scurt timp o sa ai iar probleme cu regenerarea.
-Anularea filtrului te scapa de necazuri,dar la modelul tau cu Denso,este cam riscant din soft,deoarece se desface calculatorul.
-Anularea Dpf-ului cu un emulator este cea mai buna solutie momentan si mult mai ieftina.
-Sintem citva cu acelas tip de motor ca al tau si avem montate emulatoare,masinile merg bine fara nici o problema.
-Poti incerca sa cureti tu filtrul,dar in scurt timp o sa ai iar probleme cu regenerarea.
-Anularea filtrului te scapa de necazuri,dar la modelul tau cu Denso,este cam riscant din soft,deoarece se desface calculatorul.
-Anularea Dpf-ului cu un emulator este cea mai buna solutie momentan si mult mai ieftina.
-Sintem citva cu acelas tip de motor ca al tau si avem montate emulatoare,masinile merg bine fara nici o problema.
Bogdan@@@
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2012
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Daca emulator inseamna acel inlocuitor al DPF-ului, si pe mine ma intereseaza de unde l-ai procurat sau de la cine, un numar de telefon si un pret ar fi de mare ajutor.
Am mai citit ca trebuie umblat si pe la calculator,ca sa nu mai vada DPF-ul, aceasta operatiune se face tot acolo unde montezi inlocuitorul DPF-ului?
Si eu sunt interesat sa achizitionez un inlocuitor ,momentan nu am probleme cu filtrul, dar nu se stie niciodata.
Am mai citit ca trebuie umblat si pe la calculator,ca sa nu mai vada DPF-ul, aceasta operatiune se face tot acolo unde montezi inlocuitorul DPF-ului?
Si eu sunt interesat sa achizitionez un inlocuitor ,momentan nu am probleme cu filtrul, dar nu se stie niciodata.
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Bogdan@@@
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2012
- Mesaj Privat
S-a regenerat filtrul intr-un final.A ajuns cam pe la 30%.Puteti sa-mi spuneti daca e buna valoarea ?
Ca sa porneasca regenerarea am respectat urmatoarele reguli:
a.) Engine running since start > 2 minutes.
b.) Calculated saturation > 80%.
c.) Coolant temperature > 70°C for at least 2 minutes.
d.) No DPF-relevant faults stored in system.
e.) A defined vehicle speed threshold must be exceeded in some cases
(e.g. for 80%-100% loading, one time 100 km/h), at loadings above 100% the speed does not matter.
Stiu ca e o solutie de moment si ca la un moment dat o sa ajung tot la emulator....
Ca sa porneasca regenerarea am respectat urmatoarele reguli:
a.) Engine running since start > 2 minutes.
b.) Calculated saturation > 80%.
c.) Coolant temperature > 70°C for at least 2 minutes.
d.) No DPF-relevant faults stored in system.
e.) A defined vehicle speed threshold must be exceeded in some cases
(e.g. for 80%-100% loading, one time 100 km/h), at loadings above 100% the speed does not matter.
Stiu ca e o solutie de moment si ca la un moment dat o sa ajung tot la emulator....
- eugen.2014
- *
- 1 mesaje
- din 04 Sep 2014
- Astra 2010
- Timis
eugen.2014
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
maxx_bgd
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2014
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- florake
- **
- 134 mesaje
- din 19 Oct 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
florake
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2014
- Mesaj Privat
salut,
sunt si eu mandru posesor de astra j st 2011 adus din germania. cam dupa 200km in bucuresti a pornit si la mine regenerarea. am citit ca ar trebui tinuta in 2500rpm si tras pe dreapta daca nu se mege intins. pe mine m-a prins pe podul basarab, deci nici o sansa de tras pe dreapta sau mers cu ea turata. in conditiile acestea s-a facut regenerarea? si daca da, s-a facut ok?
sunt si eu mandru posesor de astra j st 2011 adus din germania. cam dupa 200km in bucuresti a pornit si la mine regenerarea. am citit ca ar trebui tinuta in 2500rpm si tras pe dreapta daca nu se mege intins. pe mine m-a prins pe podul basarab, deci nici o sansa de tras pe dreapta sau mers cu ea turata. in conditiile acestea s-a facut regenerarea? si daca da, s-a facut ok?
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
@florake. ideea este sa nu opresti motorul cand isi face regenerarea.Am tot un J ST din 2012 iar in primele luni cat am mers cu ea in bucuresti tot isi facea regenerare si la mai putin de 200km,(cred ca am si postat pe undeva pe aici pe forum despre asta), dar este normal sa-si faca curatarea,in ultima perioada am avut drumuri mai lungi si am observat ca regenerarea o face la un interval mai mare de km ,in cazul meu a fost de peste 3-400km.Eu procedez in felul urmator,daca sunt in aglomeratie si se sta bara la bara in timpul regenerarii tin motorul turat la 2000 ture,cand observ ca se pleaca o las sa mearga normal chiar daca face regenerarea,daca am loc unde sa trag pe dreapta opresc si mentin turatia de 2000 ture ,in max 10 minute isi termina damblaua,unde se poate si e mai liber ori cu a 2-a merg mai turat sau cu a 3-a peste 2000 ture.
p.s @florake stai cumva prin zona ghencea?
p.s @florake stai cumva prin zona ghencea?
- florake
- **
- 134 mesaje
- din 19 Oct 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
florake
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2014
- Mesaj Privat