- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
in primul rind ai gresit titlul topicului 😂 numai tractoarele se strica, motoarele pe benzina nu se strica! 😎
Zilele trecute am vazut un 2,0DTJ cu peste 300Kkm refacut dupa ce s'a gripat, numai ca la o privire mai atenta mecanicii au constatat ca segmentii din acel motor erau de diferite tipuri si deci se mai intervenise in motor...
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
presiunea de ulei nu se poate activa din vreun meniu ascuns.. de undeva si sa fie afisata valoric la fel ca si temperatura...sau tensiunea bateriei..?
sau senzorul folosit este doar unul cu contact de minima presiune si cand cupleaza e deja prea tarziu..?
de obicei senzorii de presiune genereaza o rezistenta care interpretata de interfata in cauza ( ECU banuiesc in cazul de fata ) afiseaza o valoare, aceea fiind presiunea.
cine stie cum functioneaza la insignia?
daca lucrurile sunt asa de grave , care ar fi masurile preventive pe care le poti lua sa nu patesti asa ceva?
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
- cont-sters-89518
- OP
- 46 mesaje
- din 14 Nov 2013
cont-sters-89518
- Mesaje scrise: 46
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2013
- Mesaj Privat
- cont-sters-89518
- OP
- 46 mesaje
- din 14 Nov 2013
cont-sters-89518
- Mesaje scrise: 46
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2013
- Mesaj Privat
- cont-sters-89518
- OP
- 46 mesaje
- din 14 Nov 2013
cont-sters-89518
- Mesaje scrise: 46
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2013
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,778 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,778
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Te-ai oprit cu povestea motorului SH pe la jumatate, as zice. Ce faci cu motorul SH adus din England ? Il pui direct sus la client, ia-l nene ca-i bun si deocamdata merge!? Demontezi si verifici cuzinetii, daca sunt ok pui motorul sus la client si ia-l ca-i bun am verificat cuzinetii si deocamdata merge ? Demontezi si verifici cuzinetii, iar daca sunt in cote cuzinetii, oricum tot îi schimbi pompa de ulei cu una noua si apoi pui motorul sus la client ? Dai vre-o garantie la motoarele astea care calatoresc din tari straine pentru a fi montate aici in tara la români ?

Si hai aici si cu un pret final pentru un motor SH, sa vedem cat costa.
- cont-sters-89518
- OP
- 46 mesaje
- din 14 Nov 2013
cont-sters-89518
- Mesaje scrise: 46
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2013
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Loghin Reny
- **
- 132 mesaje
- din 15 Feb 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Iasi
Loghin Reny
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2007
- Mesaj Privat
Totodata injumatatirea nr de km in care are loc schimbul se face tocmai din cauza ca de ex "Germania nu e Romania" si anume, infrastructura, conditiile de trafic si chiar daca este un factor subiectiv, buna crestere (la noi, la marea majoritate, lipseste cu desavarsire).
La final as fi si eu interesat despre ce masina vb cu cei 6.5 L, avand in vedere ca nu este trecut nimic in semnatura ta.
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
P.s. Activez in continuare pe forum pt ca imi place Opel, am avut unul 6 ani de care am fost foarte multumit, probabil ca voi cumpara din nou pe viitor, dar astept .....
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Corect ar fi ca schimbul de ulei sa se faca la nr de ore de functionare: exact ca la utilaje.
De ce se duc cuzinetii, nu ne poate spune decat cineva care repara un astfel de motor si a verificat debit/presiune pompa ulei, temperatura ulei dupa un nr de km(sa fi fost motorul in sarcina mai mult timp), etc.
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,778 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,778
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Deci, daca nu ai scris tu, o sa spun eu : motorul calatoreste din England ajunge in Ro unde nu se umbla in el, nu se verifica intern nimic, doar se pune direct sus pe masina, cu o garantie cat ai zis. Corect ?
- ahappyuser
- *******
- 6,778 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,778
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
La un moment dat, cei de la Opel au dat o circulara ca 30.000km e prea mult si intervalul de schimb s-a redus. Nu stiu exact la cat, dar s-a redus. Si-or fi dat seama si ce pica in general la motor daca o tii tot in intervale de-astea lungi de schimb.
Si mai e un aspect : dai o caruta de bani pe o masina ca Insignia si te zgarcesti la consumabile. De parca de economia aia de bani depinde businees-ul tau, bugetul tau, sau de parca de-aia ai cumparat masina ca are de la producator intervale lungi de schimb.
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Nu iti va garanta nimeni ca dupa inlocuire nu poti avea aceeasi problema....
Cel mai sigur, masori presiunea si vezi cam pe unde te afli...
Ultima modificare făcută de gyzmo la Mie 01 Oct, 2014 1:59 pm
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat