- catastefan
- *******
- 5,908 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Locatie: Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,908
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa Z12XE din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Salut.
Ma confrunt cu o problema a unui prieten. I-am curatat recent clapeta de acceleratie, EGR si admisia. Ca la carte ( multumiri celor ce fac tutoriale ). La demontare singura problema a fost furtunul de la servofrana care intra in admisie. A iesit foarte greu din cauza lipsei unei urechi de deblocare de pe o parte.
S-a montat totul la loc apoi am verificat filtrul de aer pentru ca am gasit ceva picaturi de apa in tubulatura.
La demontarea carcasei superioare a filtrului am constatat ca a fost prinsa stramb. Am schimbat filtrul si am incercat sa indrept cat de cat carcasa fara rezultate bune.
Dupa pornire si reinvatare parametri o singura problema care apare in mers. La scoaterea pe liber motorul se tureaza pana la 2000 de ture apoi revine incet la relanti.
Suspectez aer fals in admisie pe la carcasa filtrului de aer...e posibil? Pe Op-Com la parametri valoarea cantitatii de aer este 20 Kg. Cam mare cred. La mine la Z12XE este 9 Kg.
Deasemenea ma gandesc si la furtunul de la servofrana dar pe locul 2 pentru ca totusi a intrat bine la locul lui.
Ma confrunt cu o problema a unui prieten. I-am curatat recent clapeta de acceleratie, EGR si admisia. Ca la carte ( multumiri celor ce fac tutoriale ). La demontare singura problema a fost furtunul de la servofrana care intra in admisie. A iesit foarte greu din cauza lipsei unei urechi de deblocare de pe o parte.
S-a montat totul la loc apoi am verificat filtrul de aer pentru ca am gasit ceva picaturi de apa in tubulatura.
La demontarea carcasei superioare a filtrului am constatat ca a fost prinsa stramb. Am schimbat filtrul si am incercat sa indrept cat de cat carcasa fara rezultate bune.
Dupa pornire si reinvatare parametri o singura problema care apare in mers. La scoaterea pe liber motorul se tureaza pana la 2000 de ture apoi revine incet la relanti.
Suspectez aer fals in admisie pe la carcasa filtrului de aer...e posibil? Pe Op-Com la parametri valoarea cantitatii de aer este 20 Kg. Cam mare cred. La mine la Z12XE este 9 Kg.
Deasemenea ma gandesc si la furtunul de la servofrana dar pe locul 2 pentru ca totusi a intrat bine la locul lui.
- nicunicu
- ****
- 2,602 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Locatie: Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,602
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira z16xe din 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,908 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Locatie: Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,908
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa Z12XE din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,602 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Locatie: Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,602
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira z16xe din 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,908 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Locatie: Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,908
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa Z12XE din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,908 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Locatie: Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,908
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa Z12XE din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
A venit mai devreme prietenul si i-am schimbat sonda lambda 2 ( la masuratoare dadea infinit pe firele albe de la incalzire ) si mi-a spus ca nu i-a mai facut figura cu turatul la 2000 asa ca nu am mai umblat.
Putea sa fie de la clapeta? Pana s-a uscat de solventul cu care am spalat-o? Ca am bagat-o toata in sovent vreo jumatate de ora.
Putea sa fie de la clapeta? Pana s-a uscat de solventul cu care am spalat-o? Ca am bagat-o toata in sovent vreo jumatate de ora.