culcescu
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2013
- Mesaj Privat
culcescu
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2013
- Mesaj Privat
marcel37
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Braila
- Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2011
- Mesaj Privat
marcel37
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Braila
- Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Incercati amandoi sa nu mai postati de doua ori,chiar daca scrieti de pe telefon...
Problema nu este asa de simpla,trebuiesc analizate toate cauzele care pot genera astfel de probleme, cum ar fi:injectoarele,turbina,gradul de colmatare al filtrului,calitatea carburantului,raportul intre drumurile parcurse in regim urban/extraurban,stil de condus,etc...
Atat timp cat ai efectuat o diagnoza sau urmeaza sa o efectuezi ea te va conduce spre cauza problemelor tale,restul este can-can(ghicitoare)...
Problema nu este asa de simpla,trebuiesc analizate toate cauzele care pot genera astfel de probleme, cum ar fi:injectoarele,turbina,gradul de colmatare al filtrului,calitatea carburantului,raportul intre drumurile parcurse in regim urban/extraurban,stil de condus,etc...
Atat timp cat ai efectuat o diagnoza sau urmeaza sa o efectuezi ea te va conduce spre cauza problemelor tale,restul este can-can(ghicitoare)...
culcescu
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
culcescu
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2013
- Mesaj Privat
Stiu asta. Oricum cel mai mare suport il gasesti pe forum, la service iti zice "parca sunt injectoarele, dar sti si pompa de injectie e posibil" asa zic ei... frate dupa astia schimbi tot motorul. Si daca ii intrebi si daca problema nu e de unde ziceti voi ce facem ) sa vezi cum dau din umeri. Oricum motoarele ECOTETZ la Opel sunt cu probleme si nu numai motoarele. Dar asta e alta doscutie.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
culcescu
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2013
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
Asta e o discutie sterila. Baga o privire pe ce forum de masini vrei tu si vei gasii fix aceeasi poveste: am probleme cu...
Si e normal, cei care nu au probleme nu intra pe forum sa scrie ce bine le merge masina!
No fac eu invers: masina luata de noua acum 5 ani - are 154.000 km si merge ca in prima zi. Singura piesa schimbata pe motor a fost un furtun!
Eu zic ca este rezonabil pentru 5 ani si 150k km, nu?
Ca sa nu mai zic ca aici se termina tot ce inseamna piese pentru masina asta (exceptie fac evident consumabilele si reviziile).
Pana si bucsile sunt cele originale - ceea ce pentru mine este o mare supriza data fiind calitatea drumurilor noastre.
Chiar crezi ca ajuta pe cineva sau ajuta la ceva generalizarea toate motoarele sunt cu probleme?
Si e normal, cei care nu au probleme nu intra pe forum sa scrie ce bine le merge masina!
No fac eu invers: masina luata de noua acum 5 ani - are 154.000 km si merge ca in prima zi. Singura piesa schimbata pe motor a fost un furtun!
Eu zic ca este rezonabil pentru 5 ani si 150k km, nu?
Ca sa nu mai zic ca aici se termina tot ce inseamna piese pentru masina asta (exceptie fac evident consumabilele si reviziile).
Pana si bucsile sunt cele originale - ceea ce pentru mine este o mare supriza data fiind calitatea drumurilor noastre.
Chiar crezi ca ajuta pe cineva sau ajuta la ceva generalizarea toate motoarele sunt cu probleme?
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
marcel37
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Braila
- Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2011
- Mesaj Privat
culcescu
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2013
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Acest raspuns l-am primit si eu cand am fost cu masina in service la Union Motors,aveam furtunul de la intercooler fisurat, cica nivelul uleiului este peste maxim.
I-am spus ca daca imi demonstreaza ca am mai mult ulei in baie decat ar trebui (cu toate ca pe joja nivelul era normal),diferenta o beau...Nu au mai zis nimic ...
Dupa inlocuirea furtunului,am efectuat si revizia comleta(ulei+filtre), insa nu am remarcat o cantitate mai mare de ulei decat ar fi trebuit,deci....
I-am spus ca daca imi demonstreaza ca am mai mult ulei in baie decat ar trebui (cu toate ca pe joja nivelul era normal),diferenta o beau...Nu au mai zis nimic ...
Dupa inlocuirea furtunului,am efectuat si revizia comleta(ulei+filtre), insa nu am remarcat o cantitate mai mare de ulei decat ar fi trebuit,deci....
culcescu
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2013
- Mesaj Privat
marcel37
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Braila
- Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2011
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat