Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Deian90

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Eu detin un Opel Astra J sports tourer fabricat in 2011 1.7 cdti cod motor A17DTJ. Simptomele masinii mele sunt in felul urmator: oscilatii la relanti cu consum imens (12-12,5l/100km), daca scot o borna de la baterie turatia nu mai oscileaza si motorul merge rotund. Daca nu pornesc nici un consumator consumul masinii scade (8-8,5l /100km) dar masurat la baterie alternatorul incarca 14,4V cu mici oscilatii. Daca pornesc toti consumatorii din masina, scade pana la 13,6V. Banuiesc ca este releul de incarcare, dar nu stiu codul si nu il gasesc niciunde. Si ma intereseaza si codul de la puntea de diode pentru alternatorul cu cod 13500187. Daca stie cineva unde as putea gasi aceste coduri. Am cautat peste tot daca este postat altundeva si nu am gasit. Imi cer scuze daca era postat.Va multumesc anticipat!
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Daca te ajuta cu ceva.
http://www.partsbase.org/op...d-diesel-engines/

Cod 13500187
http://www.partsbase.org/parts/ope-1202118/
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca iti incarca intre 12.6-15V alternatorul e OK.
  • Deian90

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ok. Si atunci ai vreo idee de ce oscileaza turometrul daca am consumatori electrici, iar daca decuplez o borna de la baterie nu mai oscileaza? Are cineva vreo idee? Nu stiu ce sa ii mai fac.
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Pai cand scoti borna practic masina merge pe curentul produs de alternatorul Poate ma insel.
Si eu sunt de parere ca nu el este problema.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Incearca cu alta baterie.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
dar ai schimbat ceva de curand la ea. Filtre aer etc.
Verifica mufa de la debitmetru sau furtunase sa nu traga aer fals pe undeva T rupt.
Poti face un Test fara debitmetru (ii scoti mufa) vezi cum merge.
Verifica cablarea de la alternator pana la borna, cablurile de masa de pe caroserie si motor.
Dar bateria cati volti iti arata, cu ea nepornita sub 12.3 se considera descarcata.
  • Deian90

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Stati sa o luam cu inceputul. Deci masina mea consuma enorm:12-12.5l/100km cum am mai spus. Aveam foarte putini km cu ea in tara la acea ora, asa ca m-am dus la reprezentanta. Cei de la reprezentanta mi-au spus ca masina consuma normal. Consumul crescut fiind din cauza regenerarii filtrului de particule (DPF). Dupa aceea consumul a mai scazut intradevar. Dar oscileaza la relanti si nu o face tot timpul. Doar uneori. Am schimbat si bateria si tot consuma mult. Am schimbat numai cureaua de la alternator urmand ca la vara sa ii schimb si role si distributie. Am incercat sa merg cativa km fara borna la baterie (stiu ca nu e bine si ca asta omoara releul de incarcare, dar nu mai stiu ce sa ii fac) si din cand in cand imi taie curentul in masina, adica imi stinge afisajul de la casetofon. Bordul ramane aprins. Ideea e ca daca las firul dezlegat de la baterie masina consuma putin si nu oscileaza. Daca pun firul inapoi si am pornite farurile muzica si aerul turatia incepe sa oscileze, dar nu tot timpul. Depinde cum vrea ea. Bateria are aprox. 13V E incarcata.Nu stiu ce ar putea avea. Parerea mea e ca de la alternator vine problema. Astept si parerile voastre.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca ai fost la reprezentanta, ti-au facut o diagnoza? Oscilatia turatiei poate fi si de la softul ECM, e o problema des intalnita. Exista update-uri de soft pt motor, clima, radio... ai intrebat daca esti la zi cu ele? Si mie mi s-a stins odata panoul de la clima si s-a rezolvat cu update de soft. Daca alternatorul nu ar incarca in limitele normale, s-ar aprinde martorul de baterie. In orice caz, nu e ok sa mergi cu bornele de la baterie desfacute.
13V e mult pentru baterie cu motorul oprit (in conditii ideale, o baterie 100% incarcata are 12.6-12.7V).
Gaseste pe cineva cu un opcom 2012 sa iti activeze tensiune pe baterie in meniu de bord ca sa o poti urmari in mers/stationare.
In orice caz, trebuie mers la un service/reprezentanta si facuta o constatare/diagnoza profesionista. Chestia ca e normal consumul de 12-12.5L/100km si ca e din cauza regenerarii e vrajeala. Eu cu motor de 2.0cdti am consum de maxim 9-9.5L/100km in Bucuresti cu tot cu regenerari.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Schimbã motorinã cu una premium sau pune aditiv în ea si scapi de oscilaþii Smile
  • Merlucio

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2014 XER 1,6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Lucio85 cam are dreptate , tu stii ce motorina ai folosit , de indicat ar fi sa schimbi carburantul cu unul aditivat. Stiu ca este foarte enervanta aceasta oscilatie , dar cauze pot fi mai multe. Ai putea sa verifici si EGR , eventual curatat , bornele de la baterie si cablurile cu un pic de abraziv sa cureti contactele. Verifica sa fie stranse bine bornele inainte de a porni masina. Bafta si sper sa scapi de aceasta neplacere.
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Daca iti stinge lumina in interior (afisajul de la casetofon) ia alta baterie. Stiu 2 persoane care au patit asa si pana nu au schimbat bateria nu s-a rezolvat. In plus aveau probleme si cu cuplul, tragea foarte greu.
Amandoua au schimbat bateria in garantie dar au avut nevoie de filmari cu tot ce se intampla pentru a-i face pe cei din service sa inteleaga ca exista o problema.
Skip ads

  • dedey3

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
salut tuturor, nu stiu daca m-am bagat bine pe aici....dar nu stiu unde sa mai caut...nu gasesc....am un astra j st 2011 si nu stiu ce capac vine peste bornaa + si cum se da jos, ce rol are? referitor la oscilatii si eu le am uneori, cica e de la motorina euro 5 fiinf prea uscata, sau pompa de inalta presiune.....sigur e de la motorina, depinde de unde pui motorina. repet, scuzati daca am scris unde nu tb....dar poate sare cineva in ajutorul meu....ca daca vreau sa schimb singur bateria, habar nu am...multumesc, numai bine la toti
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Vezi aici citeste numai ce te intereseaza.
https://www.clubopel.com/vie...p=1728156#1728156

Restul cu tremuratul ? nu stiu.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cauza oscilatiilor la relanti: regulatorul de presiune de pe pompa de inalte se defecteaza din cauza motorinei prea uscate (are si un defect de fabricatie). Motoarele afectate sunt cele cu cod Z/A17DTJ si Z/A17DTR. Din pacate singura solutie e inlocuirea piesei, schimbatul motorinei nu rezolva problema decat temporar, plungerul din interiorul regulatorului uzandu-se si nemaiputand etansa perfect. Detalii: https://www.clubopel.com/vie...asc&start=200
  • dedey3

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
multumesc pt ajutor.....dar cand se uzeaza acel plunger,ce se intampla mai exact? nu mai porneste, merge in suturi, nu trage? nu de alta dar sa-mi pot da seama usor de la ce e, sa nu insist si sa fac alte trasnai, multumesc
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@dedey3, ca sa inlocuiesti bateria, desfaci brida de prindere a bateriei, bornele +/- si cablul care vine la +. Le ai evidentiate in poza.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
dedey3 a scris:multumesc pt ajutor.....dar cand se uzeaza acel plunger,ce se intampla mai exact? nu mai porneste, merge in suturi, nu trage? nu de alta dar sa-mi pot da seama usor de la ce e, sa nu insist si sa fac alte trasnai, multumesc

Exact, turatia oscileaza la relanti, la mers incet si turatii mici (treapta 1 si 2) poti avea impresia ca masina merge in suturi, da in nas etc. De tras ar trebui sa traga la fel. La mine asa s-a manifestat. Daca ai un prieten cu opcom ar trebui sa-i faci o diagnoza (cu motorul pornit si cand oscileaza la relanti) si sa urmaresti presiunea in rampa. Aceasta ar trebui sa fie constanta, cu foarte mici oscilatii. Daca nu este atunci mai mult ca sigur este de vina regulatorul. Teoretic ar putea fi si alta cauza, orice de la sistemul de injectie, dar in marea majoritate a cazurilor e de vina regulatorul.
  • dedey3

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
va multumesc pt lamuririle legate de oscilatie si schimbarea bateriei....de, daca nu am avut pana acum asa masina, acum tb sa invat Smile
  • alina83

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Buna! Alternatorul de astra j se poate repara? Sad nu am gasit decat nou . Pret 4000 lei....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR