nirolff
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2010
- Mesaj Privat
nirolff
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2010
- Mesaj Privat
- 89dam
- ****
- 1,175 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2006 z16xep
- Brasov
89dam
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut!
Mai nou "iubita mea" are pierderi de antigel, m-am uitat pe unde dar nu am gasit exact. Ce pot sa afirm este ca pierde foarte putin (picura foarte rar, se umezeste) in zona din partea stanga (sub calculatorul de abs si vasul de expeansiune, pana pe cutia de viteze si se scurge prin zona planetarei stanga). Vasul de expansiune nu este umed, sub el si la furtunele care intra in el este uscat insa incepand din fata calc de ABS spre jos este ud, atasez si o poza. Daca v-ati mai intalnit cu asa ceva va rog sa ma informati. Treaba este recenta, astazi am observat, cand dupa ce m-am intors din oras dupa ce am agresat-o nitel am vazut cum e o mica balta in zona rotii stanga. Multumesc
Mai nou "iubita mea" are pierderi de antigel, m-am uitat pe unde dar nu am gasit exact. Ce pot sa afirm este ca pierde foarte putin (picura foarte rar, se umezeste) in zona din partea stanga (sub calculatorul de abs si vasul de expeansiune, pana pe cutia de viteze si se scurge prin zona planetarei stanga). Vasul de expansiune nu este umed, sub el si la furtunele care intra in el este uscat insa incepand din fata calc de ABS spre jos este ud, atasez si o poza. Daca v-ati mai intalnit cu asa ceva va rog sa ma informati. Treaba este recenta, astazi am observat, cand dupa ce m-am intors din oras dupa ce am agresat-o nitel am vazut cum e o mica balta in zona rotii stanga. Multumesc
- 89dam
- ****
- 1,175 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2006 z16xep
- Brasov
89dam
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am gasit, nu aveam liniste, nu puteam sa ma relaxez stiind ca e problema masina. Am verificat cu atentie si dupa "pipaieli" la furtune am zarit vasul de expansiune fisurat. Am lasat de s-a facut presiune si intradevar pe acolo are pierdere. NU imi ramane decat sa bag mana in buzunar. O saptamana viitoare frumoasa!
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
- GL10PEL
- ***
- 782 mesaje
- din 18 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 782
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2006
- Mesaj Privat
- 89dam
- ****
- 1,175 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2006 z16xep
- Brasov
89dam
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
@89dam
Verifica busonul de la vasul de expansiune, are o valva de suprapresiune pe el vezi daca lucreaza si daca este curata.
Demonteaza vasul de expansiune si verifica Senzor nivel lichid de racire, daca este pus bine (sau vezi care este cauza se va vedea la desfacere - furtun spart, siguranta obosita, vas spart etc.)
http://www.youtube.com/watch?v=-5814yr2p_Y
Verifica busonul de la vasul de expansiune, are o valva de suprapresiune pe el vezi daca lucreaza si daca este curata.
Demonteaza vasul de expansiune si verifica Senzor nivel lichid de racire, daca este pus bine (sau vezi care este cauza se va vedea la desfacere - furtun spart, siguranta obosita, vas spart etc.)
http://www.youtube.com/watch?v=-5814yr2p_Y
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Salutare! Daca ma puteti ajuta cu o lamurire....
Cum ma pot clarifica la o Corsa C Z10XEP (caruia ii dispare antigel din vas si face o crema galbuie pe capac) ce anume este de fapt de vina....garnitura chiulasa sau garnitura distributie dusa.
Are termostatul blocat pe deschis urmeaza sa il schimb...nu trece apa de 80 de grade si in vas iese un pic de aer....
Cum ma pot clarifica la o Corsa C Z10XEP (caruia ii dispare antigel din vas si face o crema galbuie pe capac) ce anume este de fapt de vina....garnitura chiulasa sau garnitura distributie dusa.
Are termostatul blocat pe deschis urmeaza sa il schimb...nu trece apa de 80 de grade si in vas iese un pic de aer....
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Genil
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2014
- Mesaj Privat
Salut!Am si eu o problema eu stiu ca m a invatat cineva ca lichidul antigel tre sa treaca putin de jumatate iar cei de la un service mi au completat si este borcanul aproape plin..Ma poate ajuta careva cu aceasta problema?am abservat ca dupa aceea mi -sa aprins martorul check engine..As vrea sa ma stiu va rog daca este normal ca acul de la termostat sa stea la 0 nu la jumate cum ar fi normal in momentul cand dau aer,caldura eu am opel corsa c climatronic 2005 motor 998cm ...Numai in momentul cand opresc aerul incepe sa se ridice dar nu pana la jumate..Ma poate ajuta careva plz?
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Vasul de expansiune trebuie sa fie la jumatate intradevar....exact unde scrie KALT.
E posibil sa ai termostatul blocat pe deschis. Termostatul trebuie sa deschida intre 87 si 92 de grade. Cea mai buna proba e sa pui mana pe furtunul care iese din el dupa ce ai mers un pic cu masina sa se incalzeasca. Daca e aceeasi temperatura pe corpul lui si pe furtun este blocat pe deschis. Daca corpul termostatului e cald si furtunul este rece e in regula....este inchis .
E posibil sa ai termostatul blocat pe deschis. Termostatul trebuie sa deschida intre 87 si 92 de grade. Cea mai buna proba e sa pui mana pe furtunul care iese din el dupa ce ai mers un pic cu masina sa se incalzeasca. Daca e aceeasi temperatura pe corpul lui si pe furtun este blocat pe deschis. Daca corpul termostatului e cald si furtunul este rece e in regula....este inchis .
Genil
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2014
- Mesaj Privat
Genil
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2014
- Mesaj Privat
Genil
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Nu are treaba P0141 cu antigelul.
Termostatul se schimba...este cam 80-90 ron cu tot cu garnitura si dureaza 15 minute schimbatul.
Se da drumul cam la 2 litri de antigel pe la robinetul de golire de pe radiator, se desface colierul de pe furtun, se desfac cele 3 suruburi torx si se scoate termostatul vechi. In ordine inversa se monteaza. Se completeaza cu antigelul scos.
Termostatul se schimba...este cam 80-90 ron cu tot cu garnitura si dureaza 15 minute schimbatul.
Se da drumul cam la 2 litri de antigel pe la robinetul de golire de pe radiator, se desface colierul de pe furtun, se desfac cele 3 suruburi torx si se scoate termostatul vechi. In ordine inversa se monteaza. Se completeaza cu antigelul scos.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Genil
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2014
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Cred ca ori termostatul ori, ventilatorul de pe radiatorul de racire daca merge in continuu. Asa ca vezi care din ele.
O parere de la Dl. Dan te poate lamuri mai bine cunoaste mai bine motoarele acestea.
Ultima modificare facuta de T.ion la Sam 29 Nov, 2014 5:53 pm, modificat de 3 ori in total
O parere de la Dl. Dan te poate lamuri mai bine cunoaste mai bine motoarele acestea.
Ultima modificare facuta de T.ion la Sam 29 Nov, 2014 5:53 pm, modificat de 3 ori in total
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat