- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 700 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Am impresia ca bujiile astea http://ngk-sparkplugs.com/zfr5f-p-3585.html nu-s tocmai pt motorul tau.
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
vadca normal trebuie sa am Bosch FQR8 LEU2 asta conform imaginii din TIS, m-am uitat acum la alternative aici spune ca is ok ce am si eu
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
inca o constatate, am detonatii random p0300 si p0301 si asta dooooar cand masina ajunge la 95 de grade. am probat ieri si azi dimineata, cu motorul rece functioneaza totul ok, cu el cald deja apar detonatii. ce am mai constantat si cu asta ma duce spre garnitura de chiuloasa este ca in 2 zile mi-a scazut nivelul la antigel.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
nu este fulm alb deloc, m-am plimbat ceva km azi si totul normal,posibil ca ieri am circulat doar cu a doua chiar si cu 4000-5000 ture(am zis hai sa merg asa sa se curete catalizatorul pt ca in ultima perioada am mers cam subturat),
apropo imi zicea cineva ca poate schimba supapele de la simeringuri fara sa de-a chiuloasa jos, se poate asa ceva?
apropo imi zicea cineva ca poate schimba supapele de la simeringuri fara sa de-a chiuloasa jos, se poate asa ceva?
Mikell
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2013
- Mesaj Privat
Am facut si eu o inregistrare cu op-com-ul:
http://www.fileshare.ro/e30996431
Daca stie cineva sa interpreteze cat de cat aceste valori sunt recunoscator, am inregistrat de la relanti, pana pe la 3000RPM-->relanti.
http://www.fileshare.ro/e30996431
Daca stie cineva sa interpreteze cat de cat aceste valori sunt recunoscator, am inregistrat de la relanti, pana pe la 3000RPM-->relanti.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Mikell
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2013
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
nu pot edita postul anterior, vesti bune am, masina a fost terminata ieri, desfacut twinport, curat lacrima, culmea nu a fost infundat deloc! problema a fost din ecu! a fost resetat din ce-am inteles si acum merge boboc, nu mai merge inecata, nu mai da erori deloc, desigur acum trebuie din ce am inteles sa merg cu masina mai altfel pana invata consumul sau ceva de genul!
acum sunt curios dupa schimbare simeringuri supape, ax came si ce-a mai fost, daca s-a rezolvat problema consumului de ulei! dar vad in primii 1000km
acum sunt curios dupa schimbare simeringuri supape, ax came si ce-a mai fost, daca s-a rezolvat problema consumului de ulei! dar vad in primii 1000km
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Vad ca tot va contraziceti in legatura cu valoarea compresiei cilindrilor.
Din cate stiu la Z16XE este 16 bari .La XEP cred ca este aceeasi.
La mine cand am avut un consum de ulei de 1l/1000 km aveam pe unii 15 pe altii 14 sau 12 bari.
Lasati masina in service si faceti compresia de doua ori odata cu motorul rece si odata cu el dupa ce s-a incalzit.
Daca este o diferenta mai mare de 1 bar intre cilindri trebuie segmentat.
Daca va apucati sa desfaceti motorul nu schimbati numai segmentii schimbati si simeringurile de la supape si simeringurile de la axele cu came si simeringurile de la vibrochen si cuzinetii.
Ca sa nu mai desfaceti odata motorul sau sa aveti surpriza ca tot consuma ulei.
Din cate stiu la Z16XE este 16 bari .La XEP cred ca este aceeasi.
La mine cand am avut un consum de ulei de 1l/1000 km aveam pe unii 15 pe altii 14 sau 12 bari.
Lasati masina in service si faceti compresia de doua ori odata cu motorul rece si odata cu el dupa ce s-a incalzit.
Daca este o diferenta mai mare de 1 bar intre cilindri trebuie segmentat.
Daca va apucati sa desfaceti motorul nu schimbati numai segmentii schimbati si simeringurile de la supape si simeringurile de la axele cu came si simeringurile de la vibrochen si cuzinetii.
Ca sa nu mai desfaceti odata motorul sau sa aveti surpriza ca tot consuma ulei.
Vass1984
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2019
- Mesaj Privat
Vass1984
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2019
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Verifica valva de recirculare vapori benzina...furtunele care vin la ea si canistra de carbon sa nu fie sparta.
Daca pe langa P1300 mai ai si alte erori P0300 P0302..P0301..P0303 P0304...P0171...trebuie data admisia jos si curatate canalele EGR de pe ea
Ultima modificare facuta de catastefan la Vin 29 Nov, 2019 4:13 pm
Daca pe langa P1300 mai ai si alte erori P0300 P0302..P0301..P0303 P0304...P0171...trebuie data admisia jos si curatate canalele EGR de pe ea
Ultima modificare facuta de catastefan la Vin 29 Nov, 2019 4:13 pm
Vass1984
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2019
- Mesaj Privat