- teoboss
- **
- 193 mesaje
- din 29 Apr 2011
- Vectra 2003 Y20DTH
- Dolj
teoboss
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2011
- Mesaj Privat
- neamtu_dili
- *
- 23 mesaje
- din 17 Nov 2011
- Astra 2003 yd20th
- Galati
neamtu_dili
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 yd20th
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
- neamtu_dili
- *
- 23 mesaje
- din 17 Nov 2011
- Astra 2003 yd20th
- Galati
neamtu_dili
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 yd20th
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
Am schimbat si oringurile din capul injectoarelor si nici un efect ...( numai da cu fum alb la pornire ) de ce are o balbaiala la relanti motorul cand incerc sa o turez ..(parca nu se alimenteaza)? ce ar putea fi ? in partea stanga sus a pompei este un surub care se desface cu cheia de 10 ( o supapa cu doua garnituri si cu o bila cilindrica in interior) ce rol are ? de la acel surub poate proveni pornirea sau balbaila motorului la relanti sau cand incerc sa o accelerez?
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
- neamtu_dili
- *
- 23 mesaje
- din 17 Nov 2011
- Astra 2003 yd20th
- Galati
neamtu_dili
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 yd20th
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
- neamtu_dili
- *
- 23 mesaje
- din 17 Nov 2011
- Astra 2003 yd20th
- Galati
neamtu_dili
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 yd20th
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
- neamtu_dili
- *
- 23 mesaje
- din 17 Nov 2011
- Astra 2003 yd20th
- Galati
neamtu_dili
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 yd20th
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
la cineva care se pricepe.......... insemnand un service cu niste" mecanici "care o sa inceapa sa spuna ca balbaiala de la acceleratie si ca nu ca nu porneste la rece se datoreaza faptului ca ar trebui schimbata" cutia de viteze ", motorul si eventual caroseria:DD
scriu aici pe forum in speranta ca poate vreun coleg cu o problema similara ma poate ajuta...sfatui in problema mea!
scriu aici pe forum in speranta ca poate vreun coleg cu o problema similara ma poate ajuta...sfatui in problema mea!
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
citeste aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=115231 ,
Balbaiala de care scrii poate fii : trage aer fals pompa pe undeva , de aici si pornirea grea
sau cap hidraulic uzat, sau electrovalva din capul hidraulic pe duca, etc.
Balbaiala de care scrii poate fii : trage aer fals pompa pe undeva , de aici si pornirea grea
sau cap hidraulic uzat, sau electrovalva din capul hidraulic pe duca, etc.
- neamtu_dili
- *
- 23 mesaje
- din 17 Nov 2011
- Astra 2003 yd20th
- Galati
neamtu_dili
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 yd20th
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
Iti multumesc pentru sfat Rolland , ciudat e ca odata pornita masina nu mai are probleme majore in sensul ca nu ar trage sau nu sar tura.
Cu defectul respectiv am facut un drum de la Galati -Barlad---Cluj si retur 1400 de KM .Pompa de injectie nu are nici o eroare pe tester care sa imi arate ca ar fi defecta partea mecanica sau calculatorul de pe pompa ( pompa PSG 16 cea cu doua mufe ).Din ce am inteles pompele de injectie cand se strica partea mecanica nu porneste la cald (a mea porneste la cald....daca sta mai mult de 3 ore iar numai porneste )... Nu stiu ce sa mai creed.Acel test de presiune m'ar ajuta sa depistez defectiunea la pompa de injectie ?
Cu defectul respectiv am facut un drum de la Galati -Barlad---Cluj si retur 1400 de KM .Pompa de injectie nu are nici o eroare pe tester care sa imi arate ca ar fi defecta partea mecanica sau calculatorul de pe pompa ( pompa PSG 16 cea cu doua mufe ).Din ce am inteles pompele de injectie cand se strica partea mecanica nu porneste la cald (a mea porneste la cald....daca sta mai mult de 3 ore iar numai porneste )... Nu stiu ce sa mai creed.Acel test de presiune m'ar ajuta sa depistez defectiunea la pompa de injectie ?
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
Da te ajuta. Problema e ca de mai mergi asa cu masina chiar o nenorocesti pompa. In legatura cu erorile : Daca ai capul hidraulic uzat sau stricat nu da nici o eroare, numai merge in trei pistoane sau nu se tureaza pt ca nu reuseste sa faca presiunea de inalte .
Dar ca sa nu prezint dracu asa de negru fa testul de presiune ,pt ca eu cred ca pe undeva trage aer fals pompa .
Dar ca sa nu prezint dracu asa de negru fa testul de presiune ,pt ca eu cred ca pe undeva trage aer fals pompa .
- neamtu_dili
- *
- 23 mesaje
- din 17 Nov 2011
- Astra 2003 yd20th
- Galati
neamtu_dili
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 yd20th
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
Multumesc inca odata pt rasp rolland...azi am fost la un pompangiu la mine in Galati si i'am prezentat simptomele masinii.
A spus ca pompa se dezamorseaza pe la o garnitura din interior. Am intrebat daca se poate schimba aceasta garnitura fara sa demontez pompa de pe masina si mi sa spus ca nu e posibil. Neaparat pompa trebuie data jos de pe masina ,manopera 450 ron la ei demontat /montat+150 ron schimbat o garnitura care costa cativa lei ...... mi se pare exagerat. Si nu ma asigura ca masina va functiona corect. Ce ma sfatuiesti sa fac in contiunaare...Merci pentru sfaturi!
A spus ca pompa se dezamorseaza pe la o garnitura din interior. Am intrebat daca se poate schimba aceasta garnitura fara sa demontez pompa de pe masina si mi sa spus ca nu e posibil. Neaparat pompa trebuie data jos de pe masina ,manopera 450 ron la ei demontat /montat+150 ron schimbat o garnitura care costa cativa lei ...... mi se pare exagerat. Si nu ma asigura ca masina va functiona corect. Ce ma sfatuiesti sa fac in contiunaare...Merci pentru sfaturi!
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Red_dog
- ****
- 1,112 mesaje
- din 10 Mai 2009
- Vectra 2003 z18Xe
- Arges
Red_dog
- Mesaje scrise: 1,112
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 z18Xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2009
- Mesaj Privat
Bun, haideti sa va impartasesc din experienta mea cu problema asta care acum este rezolvata in totalitate:
Dupa ce am schimbat furtunele retur, pusa supapa pe filtrul de motorina..tot pornea mai greu, insa pornea. Un mecanic a observat ca unul dintre furtunele(parca din cupur) care duc in injectoare era fisurat. Am fost la dezmembrari si am luat toate cele 4 furtune, pentru ca nu mi-am dat seama care cum ar fi si le-am dus la mecanic. Aici s-a dovedit a mai fi unul fisurat. Si am schimbat 2. E 50 de lei un astfel de furtun la dezmembrari.Am schimbat cele doua furtune si chiar nu mai are nicio problema. Pleaca la prima cheie indiferent de vreme(insa inainte pun de 2 ori cheia "pe bujile incandescente"). Puteti face si verificarea asta. Fisura era minuscula, de abia se oberva un prafulet.insa la ce presiune este acolo...orice conteaza.
Spor la rezolvarea problemelor si sper ca am ajutat cat de putin. Toate cele bune.
Dupa ce am schimbat furtunele retur, pusa supapa pe filtrul de motorina..tot pornea mai greu, insa pornea. Un mecanic a observat ca unul dintre furtunele(parca din cupur) care duc in injectoare era fisurat. Am fost la dezmembrari si am luat toate cele 4 furtune, pentru ca nu mi-am dat seama care cum ar fi si le-am dus la mecanic. Aici s-a dovedit a mai fi unul fisurat. Si am schimbat 2. E 50 de lei un astfel de furtun la dezmembrari.Am schimbat cele doua furtune si chiar nu mai are nicio problema. Pleaca la prima cheie indiferent de vreme(insa inainte pun de 2 ori cheia "pe bujile incandescente"). Puteti face si verificarea asta. Fisura era minuscula, de abia se oberva un prafulet.insa la ce presiune este acolo...orice conteaza.
Spor la rezolvarea problemelor si sper ca am ajutat cat de putin. Toate cele bune.
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
gicone79
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salut tuturor.Din pacate,sunt nevoit sa revin si eu la acest topic,cu problemele mele.
De cand a venit frigul,iar nu mai porneste masina,decat dupa 2,3,4 automate lungi cat toate zilele de post.
Fiind patit cu borna de plus,care nu mai era bine sertizata,primul lucru pe care l-am facut a fost sa masor tensiunea la bornele bateriei si totul e ok,14,4V.In schimb de cand au aparut problemele,am observat ca afisajul si bordul face ca o instalatie de pom de iarna,la fiecare comanda electrica pe care o dau.De exemplu semnale,avarii,lumini si chiar viraj.In momentul cand virez,lumina din bord scade ca intensitate.Inca o chestie ciudata,este aceea ca in momentul decelerarii,lumina din bord are 2 puseuri de tensiune.Stiu ca acest lucru ar duce pe oricine cu gindul la alternator,dar el baga exact cat trebuie cu si fara consumatori.Am citit pe forum,ca au fost probleme chiar si cu cablurile de masa.Dar din nefericire nu am gasit decat unul cel de pe caroserie.Cred ca ar trebui sa mai fie unul si pe motor,dar unde ar putea fi situat?
Mecanicul la care ma duc de ceva timp,este plecat din tara pentru o perioada,dar mi-a spus ca sigur e de vina o masa cu contact imperfect.Tot el mi-a spus ca,chiar daca incarcarea se face bine,fara o masa buna pot avea probleme la pornire,ceea ce mi se pare cam ciudat.Rog pe cineva care stie,sa-mi spuna unde este masa de pe motor,SAU daca trag un fir de la borna-- la motor(macar de proba) se intampla ceva rau?
Masina este astra g 2.0 dti, y 20 dth.Multumesc frumos si astept pareri.
De cand a venit frigul,iar nu mai porneste masina,decat dupa 2,3,4 automate lungi cat toate zilele de post.
Fiind patit cu borna de plus,care nu mai era bine sertizata,primul lucru pe care l-am facut a fost sa masor tensiunea la bornele bateriei si totul e ok,14,4V.In schimb de cand au aparut problemele,am observat ca afisajul si bordul face ca o instalatie de pom de iarna,la fiecare comanda electrica pe care o dau.De exemplu semnale,avarii,lumini si chiar viraj.In momentul cand virez,lumina din bord scade ca intensitate.Inca o chestie ciudata,este aceea ca in momentul decelerarii,lumina din bord are 2 puseuri de tensiune.Stiu ca acest lucru ar duce pe oricine cu gindul la alternator,dar el baga exact cat trebuie cu si fara consumatori.Am citit pe forum,ca au fost probleme chiar si cu cablurile de masa.Dar din nefericire nu am gasit decat unul cel de pe caroserie.Cred ca ar trebui sa mai fie unul si pe motor,dar unde ar putea fi situat?
Mecanicul la care ma duc de ceva timp,este plecat din tara pentru o perioada,dar mi-a spus ca sigur e de vina o masa cu contact imperfect.Tot el mi-a spus ca,chiar daca incarcarea se face bine,fara o masa buna pot avea probleme la pornire,ceea ce mi se pare cam ciudat.Rog pe cineva care stie,sa-mi spuna unde este masa de pe motor,SAU daca trag un fir de la borna-- la motor(macar de proba) se intampla ceva rau?
Masina este astra g 2.0 dti, y 20 dth.Multumesc frumos si astept pareri.
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- neamtu_dili
- *
- 23 mesaje
- din 17 Nov 2011
- Astra 2003 yd20th
- Galati
neamtu_dili
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 yd20th
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat