- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
salut
Problema cu relantiul instabil la rece o am si eu din 2010 de la achiuzitia masinii la temp exterioara peste 15-18 am fost peste tot la revizie, la garantie la Radacini, la Maiandrei am schimbat regulatorul de turatie, rampa injectoare , curatat egr am presupus ca problema este strict legata de senzorul de temperatura pentru ca acesta intarzie comanda catre calculator. Cand este cald afara motorul porneste in 850 ture direct si de aici tot stresul, la rece cand afara sunt 0 grade porneste in 1100 ture si este ok. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
revin cu un amendament acum la rece cand afara au fost sub 11 grade face la fel relantiul este instabil.
ati avut vreunul dintre voi o problema asemanatoare? daca da, cum ati rezolvato?
Multumesc anticipat
Revin
Multumesc pentru raspuns dar datorita acestei nefunctionari corecte am ca efect un zgomot de bataie dat de ambreaj care persista la fiecare pornire fie cald fie rece , ca raspuns la ce variatie de turatie 100-150 daca stau la semafor bataile se aud din exterior
am fost la opel radacini unde am rescris soft motor, am fost la mai andrei am schimbat rampa injectoare, pompa inalte, verificare pe tester si nimic ar trebui schimbat ambreajulpentru a elimina zgomotul dar asta nu rezolva situatia
Ozi buna astept pareri
Problema cu relantiul instabil la rece o am si eu din 2010 de la achiuzitia masinii la temp exterioara peste 15-18 am fost peste tot la revizie, la garantie la Radacini, la Maiandrei am schimbat regulatorul de turatie, rampa injectoare , curatat egr am presupus ca problema este strict legata de senzorul de temperatura pentru ca acesta intarzie comanda catre calculator. Cand este cald afara motorul porneste in 850 ture direct si de aici tot stresul, la rece cand afara sunt 0 grade porneste in 1100 ture si este ok. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
revin cu un amendament acum la rece cand afara au fost sub 11 grade face la fel relantiul este instabil.
ati avut vreunul dintre voi o problema asemanatoare? daca da, cum ati rezolvato?
Multumesc anticipat
Revin
Multumesc pentru raspuns dar datorita acestei nefunctionari corecte am ca efect un zgomot de bataie dat de ambreaj care persista la fiecare pornire fie cald fie rece , ca raspuns la ce variatie de turatie 100-150 daca stau la semafor bataile se aud din exterior
am fost la opel radacini unde am rescris soft motor, am fost la mai andrei am schimbat rampa injectoare, pompa inalte, verificare pe tester si nimic ar trebui schimbat ambreajulpentru a elimina zgomotul dar asta nu rezolva situatia
Ozi buna astept pareri
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
buna seara
am exagerat putin cu variatia este vorba doar de 50 fluctuatie relanti bataia de la ambreaj este puternica relantiul l-am rugat pe maiandrei sa il coboare la 850 ca cei de la garantie il ridicasera la 950 si tot asa batea.
Am crezut pana acum ca problema este legata de senzorul de temperatura dar raspunsul este nu
Problema cred ca se rezolva prin schimbarea acumulatorului respectiv 100 ah in loc de 72 cat are masina acum pentru ca aceasta lipsa de curent poate duce la o functionare defectuoasa a motorului (senzori) numai la rece si numai cand temperatura afara este peste 13 grade.
Acumulatorul meu are acum 5 ani a trecut pe 6 si inclin sa cred ca dupa ce il schimb cu unul de 100 rezolv problema sper.
Alternatorul baga 100 A dar softul comanda cat timp sa incarce, tensiunea la relanti este de 13,6 v si se pastreaza constant.
Tin sa precizez ca problema apare cand pornesti masina si turometrul arata 850 ture
Sper sa ma puteti ajuta cu idei pareri si sfaturi.
am exagerat putin cu variatia este vorba doar de 50 fluctuatie relanti bataia de la ambreaj este puternica relantiul l-am rugat pe maiandrei sa il coboare la 850 ca cei de la garantie il ridicasera la 950 si tot asa batea.
Am crezut pana acum ca problema este legata de senzorul de temperatura dar raspunsul este nu
Problema cred ca se rezolva prin schimbarea acumulatorului respectiv 100 ah in loc de 72 cat are masina acum pentru ca aceasta lipsa de curent poate duce la o functionare defectuoasa a motorului (senzori) numai la rece si numai cand temperatura afara este peste 13 grade.
Acumulatorul meu are acum 5 ani a trecut pe 6 si inclin sa cred ca dupa ce il schimb cu unul de 100 rezolv problema sper.
Alternatorul baga 100 A dar softul comanda cat timp sa incarce, tensiunea la relanti este de 13,6 v si se pastreaza constant.
Tin sa precizez ca problema apare cand pornesti masina si turometrul arata 850 ture
Sper sa ma puteti ajuta cu idei pareri si sfaturi.
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
buna seara
vad ca nu mai este nimeni interesat de acest topic ?
Nu are nimeni probleme la pornire la rece si relantiu instabil pana se incalzeste motorul?
am incercat si ultima varianta cu inlocuirea bateriei si nu am rezolvat problema.
merg la service ipel radacini supa 5 ani de nereusite poate dupa testul de motor or sa gaseasca buba
o seara buna va tin la curent
vad ca nu mai este nimeni interesat de acest topic ?
Nu are nimeni probleme la pornire la rece si relantiu instabil pana se incalzeste motorul?
am incercat si ultima varianta cu inlocuirea bateriei si nu am rezolvat problema.
merg la service ipel radacini supa 5 ani de nereusite poate dupa testul de motor or sa gaseasca buba
o seara buna va tin la curent
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
Am un var cu un Astra J cu motor de 1.7 si are aceeasi problema cu ralantiul la rece. Lui i s-a oprit motorul in mers de 2 ori. Nu are nicio eroare stocata in ECU.
La mine acum la -1 grade afara are o usoara instabilitate, dar abia o sesisez la indicator in bord. Trebuie sa ma uit atent si nu e continuu. Oricum motorul nu se accelereaza singur ca la varul meu. Nu cred ca este vreo problema, fluctuatia e aproape insesizabila la indicator. Dar e doar pentru cateva secunde si se stabilizeaza.
Poate iti faci prea multe probleme.
La mine acum la -1 grade afara are o usoara instabilitate, dar abia o sesisez la indicator in bord. Trebuie sa ma uit atent si nu e continuu. Oricum motorul nu se accelereaza singur ca la varul meu. Nu cred ca este vreo problema, fluctuatia e aproape insesizabila la indicator. Dar e doar pentru cateva secunde si se stabilizeaza.
Poate iti faci prea multe probleme.
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
buna
zgomotul este dat de volanta numai cand merge prost motorul alfel este ok nu reusesc de 5 ani sa o rezolv am sperat la update sa se rezolve dar inca nu, am rescris softul pe motor si nimic au ridicat consumul la relanti de la 0.5 la 0.7,0.8 si nimic astept idei pareri sau o recomadare sa imi rezolve problema
Merci de mesaj
zgomotul este dat de volanta numai cand merge prost motorul alfel este ok nu reusesc de 5 ani sa o rezolv am sperat la update sa se rezolve dar inca nu, am rescris softul pe motor si nimic au ridicat consumul la relanti de la 0.5 la 0.7,0.8 si nimic astept idei pareri sau o recomadare sa imi rezolve problema
Merci de mesaj
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
rezolvarea problemei ar consta in faptul ca la rece motorul ar trebui sa porneasca in 1000-1200 ture si sa ramana acolo pana se incalzeste motorul respectiv 50 grade dupa care sa intre in regimul normal si anume 850 ture asta imi doresc altceva nimic.
poate cineva sa faca acest lucru?
Daca da astept raspuns
O zi buna
Mentionez ca maine merg sa fac un test la motor la reprezentanta poate gasesc ceva va tin la curent
poate cineva sa faca acest lucru?
Daca da astept raspuns
O zi buna
Mentionez ca maine merg sa fac un test la motor la reprezentanta poate gasesc ceva va tin la curent
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
stefan_sb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
stefan_sb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
stefan_sb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
Merci de raspunsuri. Sper ca zilele astea o sa am timp sa ii fac o diagnoza si vad ceva ( nu sunt prea experimentat in opcom ). Din diagnozele facute anterior, am vazut ca atunci cand oscileaza turatia, cam toate valorile citite pe opcom oscileaza, asa ca e greu sa imi dau seama de ceva, mai ales cu experienta mea .
- andrei mitroiu
- *
- 1 mesaje
- din 07 Mai 2015
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
andrei mitroiu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2015
- Mesaj Privat
Salut . La mine problema cu fluctuatia sta tocmai invers. Daca este cald afara , imi fluctueaza relantiul , mai pe romaneste da sa moara motorul. Am pus testerul pe ea si nu da nici-o eroare. daca este racoare afara ( sub 15 grade ) masina merge perfect. Nu are legatura cu temperatura motorului , ci doar cu temperatura exterioara.
stefan_sb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
stefan_sb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat