Istvan
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2006
- Mesaj Privat
nicemike
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2006
- Mesaj Privat
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
salutare
Ce sa zic poate o fi o chestie de cum este turnat in fabrica , te tine sau nu .
Deci mia machina merge de rupe fara nici o problema ,dupa ce am ridicat-o din service am plecat la un drum si iam dat 140 ca nu aveam loc si se misca perfect,senzorul este facet deja am facut 2000 de km si e ook, acuma ramane de vazut poate am fost norocos sau nu om trai si om vedea. in rest ce sa zic la bosch car center mia luat 150 roni manopera pe montarea senzorului o bieleta si unsuport de motor acuma mult putin bine ca merge
Ce sa zic poate o fi o chestie de cum este turnat in fabrica , te tine sau nu .
Deci mia machina merge de rupe fara nici o problema ,dupa ce am ridicat-o din service am plecat la un drum si iam dat 140 ca nu aveam loc si se misca perfect,senzorul este facet deja am facut 2000 de km si e ook, acuma ramane de vazut poate am fost norocos sau nu om trai si om vedea. in rest ce sa zic la bosch car center mia luat 150 roni manopera pe montarea senzorului o bieleta si unsuport de motor acuma mult putin bine ca merge
Istvan
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2006
- Mesaj Privat
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
Aoleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu fratilor mo lasaaaaaaaaaaaat aoleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Sa las vaicareala deoparte------deci stiti epopeea mea de pina acumacu schimbat senzor pus facet ca vorba aia machedocu pina nu e machedon nu se lasa, si ute asa ieri ma trezisi ca mi se aprinde becu si zisesi hop asa ca sau dus bujiile ,dar azi maduc la tester si stupoare "P0335 - Senzor pozitie arbori cotiti fara comunicare" eu am ramas
Intrebarea este nu cumva pot aparea lipituri reci pe firele senzorului care dau in calculator? sau trebuie si musai trebuie un senzor bosch
Sarumana la boieri si sa auzim de bine
aaaaaa acum ma uitas la senzorul vechi si vazusi ca e mitzubusi deci tind sa cred ca fuse schimbat in germania odata ,acuma ce cred este ca e masa de vina sau calculatorul poate o fi facut lipituri reci ,oricum primul lucru pe care o sal fac o sa verific masa senzorului cu cineva pe la unservice si dupa calcuatorul iar apoi o sa schimb senzorul sa stiu sigur ca asa este
Sa las vaicareala deoparte------deci stiti epopeea mea de pina acumacu schimbat senzor pus facet ca vorba aia machedocu pina nu e machedon nu se lasa, si ute asa ieri ma trezisi ca mi se aprinde becu si zisesi hop asa ca sau dus bujiile ,dar azi maduc la tester si stupoare "P0335 - Senzor pozitie arbori cotiti fara comunicare" eu am ramas
Intrebarea este nu cumva pot aparea lipituri reci pe firele senzorului care dau in calculator? sau trebuie si musai trebuie un senzor bosch
Sarumana la boieri si sa auzim de bine
aaaaaa acum ma uitas la senzorul vechi si vazusi ca e mitzubusi deci tind sa cred ca fuse schimbat in germania odata ,acuma ce cred este ca e masa de vina sau calculatorul poate o fi facut lipituri reci ,oricum primul lucru pe care o sal fac o sa verific masa senzorului cu cineva pe la unservice si dupa calcuatorul iar apoi o sa schimb senzorul sa stiu sigur ca asa este
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Hai sa va spun eu alta istorie...
Vine la mine un coleg cu senzorul in mina, nu era Bosch ci Mitsubishi deci a mai fost schimbat cindva.
Il alimentam cu 12V pini 1-3 si pe iesire daca treceam prin fata o coada de penseta lucra frumos 0 si aproape 12V. Cum la el facea probleme la cald pun apa la fiert si il incalzim. Ei bine gata cu el, la iesire aveam tot timpul un rezidual care varia 4-6V si nici nu mai simtea corect coada de penseta.
Vine la mine un coleg cu senzorul in mina, nu era Bosch ci Mitsubishi deci a mai fost schimbat cindva.
Il alimentam cu 12V pini 1-3 si pe iesire daca treceam prin fata o coada de penseta lucra frumos 0 si aproape 12V. Cum la el facea probleme la cald pun apa la fiert si il incalzim. Ei bine gata cu el, la iesire aveam tot timpul un rezidual care varia 4-6V si nici nu mai simtea corect coada de penseta.
colegu pina la urma ce a foacut la schimbat cu un bosch si sa rezolvat ?
eu tot mitzibusu am avut senzor si acum am facet dar ma duce mintea ca nu e de la senzor dar in masa sa crapre dupa 3000km e cam absurd oricit de prost ar fi el
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
ce este ciudat e ca nu mai banuiesc senzorul dasta am zis si eu ca o sal testez pe cel vechi sa vad in ce stare este ca sar putea sa fie bun iar problemele sa apara de la celebrele lipituri reci sau de la legatura la masa acuma nu stiu am zis sa ajung sa verific legatura la masa si eventual cu calculatorul o sa ajung in bucuresti peste citeva luni si atunci direct la baiatu care face calculatoare ,eu ma pricep dar nu am scule si nici timp din pacate ca mias baga nasu , acuma daca mai ai informatii suplimentare te rog sa le pui pe acilea ca si istvan nu sia rezolvat inca problema si este identica cu a mea cu toate ca masina lui este din anul 2001 parcasi a mea 2003 chiar vreau sa se ajunga la o finalitate ca sa stie toata lumea ce are de facut nu sa cheltuie bani aiurea
Sanatate si ne auzim
Sanatate si ne auzim
- Silex
- **
- 152 mesaje
- din 22 Mar 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Cluj Napoca
Silex
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2005
- Mesaj Privat
salutare
Si eu am fost azi in Cluj tot la BOSCH service si aceeasi eroare, P0335. Voi ati rezolvat problema pana la urma? Ati schimbat cu BOSCH si e OK sau tot probleme?
Si mai am o intrebare... Am schimbat acum vreo 3 sapt debitmetrul de aer; ar putea sa aiba vreo legatura chestia asta? Pentru ca nu se manifesta decat la viteze mai mari de 100, mers constant cateva minute. Am avut un drum de vreo 300 km si mi-a aparut martorul masinuta cu cheita de vreo 20 ori... Mers peste 100 - apare martorul, mers in localitate - se stinge martorul. Din cauza asta am fost la service, sa zica ei care-i problema, dar n-or zis decat ce eroare apare. Voi ce ziceti, are vreo legatura cu schimbatul debitmetrului?
Ziceti voi ce credeti, ca nu prea as vrea sa arunc banii degeaba pe la service-uri.
Cu respecte,
Silviu.
Si eu am fost azi in Cluj tot la BOSCH service si aceeasi eroare, P0335. Voi ati rezolvat problema pana la urma? Ati schimbat cu BOSCH si e OK sau tot probleme?
Si mai am o intrebare... Am schimbat acum vreo 3 sapt debitmetrul de aer; ar putea sa aiba vreo legatura chestia asta? Pentru ca nu se manifesta decat la viteze mai mari de 100, mers constant cateva minute. Am avut un drum de vreo 300 km si mi-a aparut martorul masinuta cu cheita de vreo 20 ori... Mers peste 100 - apare martorul, mers in localitate - se stinge martorul. Din cauza asta am fost la service, sa zica ei care-i problema, dar n-or zis decat ce eroare apare. Voi ce ziceti, are vreo legatura cu schimbatul debitmetrului?
Ziceti voi ce credeti, ca nu prea as vrea sa arunc banii degeaba pe la service-uri.
Cu respecte,
Silviu.
cipril
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
salut ,
va rog sa ajutati si sa ma indrumati ,
stie cineva cat costa senzorul Crankshaft la motorul meu x 20 dtl ?
am mari probleme cu masina ... atunci cand se incalzeste matorul , masina merge in suturi cu pierderi de putere brusca si nu mai pot depasii 2000 de ture , altfel motorul moare sa merge foarte sacadat ... am mai scris pe forum dar nimeni nu mi-a dat o explicatie clara
din cate am citit pe forum se pare ca acest senzor e de vina ...
va rog sa ajutati si sa ma indrumati ,
stie cineva cat costa senzorul Crankshaft la motorul meu x 20 dtl ?
am mari probleme cu masina ... atunci cand se incalzeste matorul , masina merge in suturi cu pierderi de putere brusca si nu mai pot depasii 2000 de ture , altfel motorul moare sa merge foarte sacadat ... am mai scris pe forum dar nimeni nu mi-a dat o explicatie clara
din cate am citit pe forum se pare ca acest senzor e de vina ...
cipril
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
Istvan
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2006
- Mesaj Privat
Revin si eu cu detalii...
Ieri am ajuns acasa dupa 3 saptamani de concediu si 4500 de km facuti cu senzorul Bosch. Din pacate istoria s-a repetat inca o data, ieri dupa masa m-am urcat in masina la Sfantu Gheorghe sa vin spre Cluj si dupa 3 minute de mers vad ca mi se aprinde beculetul cu cheita. Am oprit motorul si l-am pornit din nou, nu s-a mai aprins deloc pana azi dimineata.
Pe drum masina s-a comportat ca si inainte am mers cu 100-120 dar am prins si 140. Beculetul nu s-a aprins.
Azi dimineata ma urc din nou in masina, pornesc si dupa 2-3 min de mers mi s-a aprins din nou. Si ieri si azi pe bord imi indica o temperatura de 17 - 18 grade, deci a fost mai frig ca de obicei.
Inclin sa cred ca nu mai e problema cu senzorul ci cu altceva, nu am idee ce ar putea sa fie dar nu cred ca senzorul sa tina chiar asa putin, mai ales ca acum am pus si senzor original Bosch. Acum vreo 2 luni am trecut pe la Opel si i-am intrebat pe mecanici, mi-au spus ca daca schimb senzorul si tot asa se aprinde problema ar putea sa fie calculatorul central, ar putea sa aiba dreptate?
Din cate am observat beculetul se aprinde cand afara este mai racoare.. 17-20 de grade, cand e mai cald nu se aprinde. Cum in ultima vreme au fost temperaturi de peste 30 de grade nu s-a aprins. In ultima vreme parca-parca am observat o usoara pierdere de putere si parca nu accelereaza chiar asa de repede intre 100-120 cum facea inainte, insa poate sunt si eu subiectiv.
Nu stiu ce sa cred, azi trebuie sa plec din nou vreo 2-3 saptamani in strainatate si nu o sa am timp sa ma ocup de masina, in orice caz o sa urmaresc topicul.
Ieri am ajuns acasa dupa 3 saptamani de concediu si 4500 de km facuti cu senzorul Bosch. Din pacate istoria s-a repetat inca o data, ieri dupa masa m-am urcat in masina la Sfantu Gheorghe sa vin spre Cluj si dupa 3 minute de mers vad ca mi se aprinde beculetul cu cheita. Am oprit motorul si l-am pornit din nou, nu s-a mai aprins deloc pana azi dimineata.
Pe drum masina s-a comportat ca si inainte am mers cu 100-120 dar am prins si 140. Beculetul nu s-a aprins.
Azi dimineata ma urc din nou in masina, pornesc si dupa 2-3 min de mers mi s-a aprins din nou. Si ieri si azi pe bord imi indica o temperatura de 17 - 18 grade, deci a fost mai frig ca de obicei.
Inclin sa cred ca nu mai e problema cu senzorul ci cu altceva, nu am idee ce ar putea sa fie dar nu cred ca senzorul sa tina chiar asa putin, mai ales ca acum am pus si senzor original Bosch. Acum vreo 2 luni am trecut pe la Opel si i-am intrebat pe mecanici, mi-au spus ca daca schimb senzorul si tot asa se aprinde problema ar putea sa fie calculatorul central, ar putea sa aiba dreptate?
Din cate am observat beculetul se aprinde cand afara este mai racoare.. 17-20 de grade, cand e mai cald nu se aprinde. Cum in ultima vreme au fost temperaturi de peste 30 de grade nu s-a aprins. In ultima vreme parca-parca am observat o usoara pierdere de putere si parca nu accelereaza chiar asa de repede intre 100-120 cum facea inainte, insa poate sunt si eu subiectiv.
Nu stiu ce sa cred, azi trebuie sa plec din nou vreo 2-3 saptamani in strainatate si nu o sa am timp sa ma ocup de masina, in orice caz o sa urmaresc topicul.
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
deja incep sa se adevereasca cele mai negre temeri ale mele , vad deja verde,
INTREBAREA MEA CEA MAI MARE este urmatoarea : Senzorul de volanta unde da? in calculatorul de deasupra motorului ?sau in cel de injectie de pe blocu motor ?, nu am nici o schema sa vad ,dar daca stiti, va rog, deja vad verde de suparare ,nici nu vreau sa ma gindesc, oricum miam comandat o statie de lipit si un multimetru meserias, acuma o sa vedem care pe care, bagamias.
Apropo ce am vorbit cu un nene care mia confirmat ca cica se duce in cel de deasupra firele de la senzorul de volanta ,dar vreau un raspuns de la adevarati specialisti
Multumesc anticipat
Vas ramane dator dar e prea putin zis
INTREBAREA MEA CEA MAI MARE este urmatoarea : Senzorul de volanta unde da? in calculatorul de deasupra motorului ?sau in cel de injectie de pe blocu motor ?, nu am nici o schema sa vad ,dar daca stiti, va rog, deja vad verde de suparare ,nici nu vreau sa ma gindesc, oricum miam comandat o statie de lipit si un multimetru meserias, acuma o sa vedem care pe care, bagamias.
Apropo ce am vorbit cu un nene care mia confirmat ca cica se duce in cel de deasupra firele de la senzorul de volanta ,dar vreau un raspuns de la adevarati specialisti
Multumesc anticipat
Vas ramane dator dar e prea putin zis
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- **
- 226 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
Cineva care a umblat la minunatia asta de senzor imi poate spune si mie cam ce trebuie sa desfac sa ajung la el?
Am inteles ca s-ar afla deasupra electromotorului... este corect?
Later edit - Senzorul turatie motor se afla sub electromotor. Accesul la el se face dupa ce se demonteaza tot scutul. Toata operatiunea dureaza cam 1h, daca ai elevator sau canal...
Am inteles ca s-ar afla deasupra electromotorului... este corect?
Later edit - Senzorul turatie motor se afla sub electromotor. Accesul la el se face dupa ce se demonteaza tot scutul. Toata operatiunea dureaza cam 1h, daca ai elevator sau canal...
mihtud
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema la Y17DT cu senzoru Crankshaft. Cand se incalzeste motoru (credeam ca e regula) dar cateodata si rece dupa 1-2 km, se aprinde becul si se aude un zgomot kla motor ca de aro, parca nu merge nici rotund motoru. am facut comanda la senzor de opel (original) 190 lei si as vrea sa-l schimb eu. daca aveti ceva poze si explicatii cu pozitia lui. (poate fi al senzor sau si altu de vina? debitmetrul l-am schimbat, e nou).
Mersi mult.
Mersi mult.
- roadrunner79
- **
- 226 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
mihtud
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
pai am fost la multe teste si dadea erorile p0100, p0110 - de la debitmetru care nu au mai dat, si p0335 de la asta asa ca il schimb si pe urma merg sa stearga eroarea. la noi sunt multi cu testere (vreo 5) dar cred ca unu are ceva habar despre ce afiseaza. Mai este ceva de schimbat care are legatura cu acest senzor sau altul pe axul cu came, camshaft, tot legat de rotatii motor? mersi!
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
Am vazut destule cazuri de schimbare senzor crankshaft la aparitia acestui cod P0335.Uneori fara rezultat.
Am obtinut acelasi cod de eroare P0335 impreuna cu P0370 facind in mod intentionat contact intermitent la senzorul de pozitie de pe pompa de injectie.Cu becul check engine aprins si el evident,si cu sunetul de 'tractoras'. Uneori se aprindea pt scurt timp becul de defectiune la instalatia de racire/AC dar fara sa ramina eroare stocata.
Precizez ca este senzorul cu mufa gri B106 senzor pozitie shaft injection pump,situat cam la mijloc intre cel verde de temperatura combustibil si spill valve.
Daca il tineam scos mai mult se oprea motorul.
Asta am obtinut la a mea din anul 2000 cu ECU de tip DIT;probat cu alt ECU de tip DT din 2002 care are alt soft si nu mai da si eroarea o335 ci doar 0370;in plus nu se poate opri complet motorul de la senzorul B106 la acest soft,doar ca merge ff prost si mai turat,in relanti statea pe la 1300 parca.
Rog moderatorii sa mute topicul peste citeva zile la 'bec check engine aprins' dar am scris separat ca sunt cel putin 2 cazuri in momentul de fata cu probleme identice si fara raspuns.
Ultima modificare facuta de 1.7dti_edition2000 la Joi 22 Nov, 2007 3:02 am
Am obtinut acelasi cod de eroare P0335 impreuna cu P0370 facind in mod intentionat contact intermitent la senzorul de pozitie de pe pompa de injectie.Cu becul check engine aprins si el evident,si cu sunetul de 'tractoras'. Uneori se aprindea pt scurt timp becul de defectiune la instalatia de racire/AC dar fara sa ramina eroare stocata.
Precizez ca este senzorul cu mufa gri B106 senzor pozitie shaft injection pump,situat cam la mijloc intre cel verde de temperatura combustibil si spill valve.
Daca il tineam scos mai mult se oprea motorul.
Asta am obtinut la a mea din anul 2000 cu ECU de tip DIT;probat cu alt ECU de tip DT din 2002 care are alt soft si nu mai da si eroarea o335 ci doar 0370;in plus nu se poate opri complet motorul de la senzorul B106 la acest soft,doar ca merge ff prost si mai turat,in relanti statea pe la 1300 parca.
Rog moderatorii sa mute topicul peste citeva zile la 'bec check engine aprins' dar am scris separat ca sunt cel putin 2 cazuri in momentul de fata cu probleme identice si fara raspuns.
Ultima modificare facuta de 1.7dti_edition2000 la Joi 22 Nov, 2007 3:02 am