AM REUSIT !
De dat jos chiar nu a fost greu dar hai sa incepem:
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Am sa va povestec cum am facut eu, asta nu inseamna ca asa se procedeaza !
Acea bucata de plastic este prinsa de corpul portierei prin 3 "cleme" de plastic (cele din poza).
Clema 1 iese din locasul ei de pe plastic prin ridicare inspre insus si ramane prinsa in portiera.
Clema 3 tragi de plastic inspre tine si va iesii din portiera.
Clema 2 fiecare cum se descurca eu am incercat cu o surubelmita lata, am zgariat putin vopseaua (nu vede nimeni
![Rolling Eyes](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Oglinda este prinsa de portiera in 3 suruburi:
1 este cel mai simplu, dai la surubelnita
2 aici m-am chinuit pentru ca nu aveam "scule", surubul este sub nivelul capitonajului si nu merge cu surubelnita, eu am folosit un inbus (sau cum io fi zicand)
3 se scoate capacelul de plastic si e usor
Eu am desfacut si chederul dar am constatat ca nu era necesar.
Partea care mi-a dat emotii a fost demontarea, desfacerea oglinzii, nu vedeam de unde sa incep.
Am reusit sa-mi var doua degete in spatele oglinzii (sticla) si am tras cu speranta ca nu se va sparge, si nu s-a spart chiar a iesit usor.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Oglinda propriuzisa se prinde de carcasa motoraselor prin 8 cleme care sunt destul de solide ca sa nu se rupa cand tragi de ele. Se vede si ce poate sa faca un cretin care nu se uita cand isi deschide portiera.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Capacul de plastic se scoate foarte usor cu un patent mai finut, 4 cleme care se desfac de la interior. Rama aceea neagra care este la mine crepata este prinsa cu nituri la cald de corpul metalic, deci mai greu de schimbat sau dat jos.
Montarea in ordine inversa, mare grije sa nu scapati suruburile in portiera. La ultimul capac de plastic marturisesc ca nu am reusit sa reintroduc clema nr 2 in locasul ei si am renuntat, sta foarte bine si in doua cleme si nici nu vibreaza (deocamdata).
In speranta ca v-am fost de ajutor va urez spor la treaba si numai bine tuturor.
Ultima modificare facuta de maramu la Vin 15 Dec, 2006 6:00 pm, modificat de 3 ori in total