Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • alexneb1

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Masina in cauza Opel Meriva B 2011 A17DTS 136 cp.
Acum vreo 2 saptamani am plecat cu masina la un drum de 20-30 km, partea proasta e ca nu mi-am dat seama dar masina nu prea baga caldura ,,dupaia am observat ca acul de la temperatura apei ramasese undeva pe la 60-65 grade,am pus mana pe telefon am sunat pe toata lumea ..termostatul termostatul ,,verifica furtun ,verifica antigel ,tot tot tot,si am comandat termostatul , 2 saptamani am mers cu caldura data la maxim dar baga ca la minim.Azi dimineata am fost la servici ,am schimbat termostatul,am schimbat si tot antigelul ..am lasat masina pornita ,acul la 90 C problema rezolvata,plec de la service ,dupa un drum de 15-20 km constat ca temperatura incepe sa scada iar, in loc de caldura baga rece,,am crezut ca am apasat pe aer conditionat,,nici vorba ,la relanti baga rece ,cum plecam de la semafor duduia de caldura.M-am intors la service ,mentionez ca s-a aprins si masinuta cu cheita ,neinregistrand nici un cod de eroare,chiar s-a stins si s-a aprins de vreo 2 ori,am ajuns la service a mufat opcomul si nimic ,nici o eroare ,apa pe la 55-60 ,baiatul de la service mi-a zis ca in 2-3 zile se face nu stiu ce aerisire ca asa e la diesel..in fine.A turat masina pe loc vreo 3-4 minute ,,numai la 3000 -4000 de ture ,,a crescut apa la 90 C mi-a zis ca daca scade antigelul sa-i mai pun eu putin ,nu stiu ce ,si am plecat , m-am fatait prin oras toata ziua cu treaba si tot oscila acul la 80 ba 90 numai asa ,,acum pe seara ,,iar masinuta cu cheita iar apa la 50C-60-70-90-85-55-75...etc ..ca in filme.Am zis ca poate nu s-a aerisit bine ,sa tin cont de sfat si sa vad zilele urmatoare.Acum vreo ora am trebuit sa plec un pic ,pornesc motorul si turez un pic la 1000-1200 si mare galgaiala in bord ..parca bolboroseste apa,nu curge nimic pe nicaieri m-am uitat peste tot,nu stiu de ce a luat-o razna toata masina ..s-a comportat impecabil pana acum 2 saptamani.Tot zilele trecute am observat busonul de la vasul cu antigel ca era desfacut,l-am strans la loc iar s-a desfacut si tot asa,nu se desface sa cada dar pana nu strange pana la capat.Intrebarea mea e urmatoarea ,,ce maica ma-sii poate sa aiba ca deja ma scoate din minti..am comandat si buson ,astept sa vina zilele urmatoare.Multumesc in avans celor care or sa aiba rabdare sa citeasca .
Termostatul montat azi este nou pe GM .Antigelul tot GM.
Skip ads

  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
daca face presiune in borcan cand e rece motorul....nu e de bine.
  • alexneb1

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2011

  • Mesaj Privat
nu face nimic,am bagat si degetul in borcan cu apa in bord la 60 grade,calaie spre calduta,busonul ala nu vrea sa se inchida deloc ,,il strang ,si se desface singur,nu mai tine deloc..
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Verifica valva de suprapresiune de pe buson. daca nu lucreaza valva de pe el o sa ai presiune in vas.
Skip ads

  • alexneb1

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Pai sunt convins ca nu lucreaza din moment ce il strang la maxim dar il desurubez cu un "deget".I-am dat o cheie dimineata sa vad daca mai bolboroseste in bord,initial am crezut ca se aude din borcan,dar nu,se aude exact din bord de undeva,prin spatele klimei. Dupa 7-8 minute incepe sa urce temperatura in pe ceas,,sta la 90 fix,,si dupa 20-30 min incepe sa scada si oscileaza 60-70,caldura baga cam 70% din ce stiam eu...inainte iti ardeai mana,,acum nu..de exemplu.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Prima data vezi cum merge cu busonul nou.
Verifica toate furtunele reci/calde/caldute/fierbintie, termostatul daca lucreaza, ventilatorul de racire sa nu mearga in continuu, sa nu ai ceva infundat sau un dop de gheata ( daca face presiune.)
Web Page Name
Verifica si concentratia antigelului ca doar este iarna.
Daca o poti baga undeva la caldura garaj....daca are dop de gheata se duce.
  • alexneb1

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am pus busonul nou ,vad ca supapa din buson nu se misca,la busonul vechi avea un mare joc,pana acum impresii pozitive,scade apa din ce in ce mai putin ,vad ca nu mai scade mai mult de 80,poate chiar o fi treaba aia cu aerisirea ,asa sper,am fost azi intr-o parcare subterana ,am stat vreo 2 ore p'acolo dar nu cred sa fi avut dop,in concluzie la ziua de azi, termostatul sa inteleg ca lucreaza,ventilatorul de racire functioneaza cum trebuie,o sa desfac maine torpedoul sa vad daca ajung la furtunul de la clima,cu toate ca nu cred ca se afla pe acolo,am verificat si restul de furtune,imi par ok ,am mai completat jumatate de deget de antigel.Referitor la ce zici tu de concentratia antigelului ,cred ca si acolo e o prroblema ca la 4-5 de antigel a pus 2 litrii de apa distilata ,maine ma duc si cumpar un tester de antigel.Le incercam pe toate.App,azi am mers cu un Peugeot diesel la munca si m-am plimbat vreo 2 ore prin oras dar nu a crescut apa mai mult de 70,ori era defect si ala ori devin eu paranoic :)Revin maine,sper cu posibila rezolvare + niste poze.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Antigelul de dilueaza 1:1 | pentru -35 -40 de grade.
Tu ai bagat cam 2 la 1 cred ca rezista si la -60 de grade.

Concentratia prea mare afecteaza cu ceva temperatura?
Care stiti...
Skip ads

  • alexneb1

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Update.
Ieri am fost la un coleg de pe forum si am facut o diagnoza si am urmarit exact ce face temperatura, si in mers si pe loc, in mers sta constant la 91 de grade,totul functioneaza excelent, daca te opresti si stai la relanti cu clima pornita ,in aproximativ 40 minute a scazut temperatura la 52 grade si acolo a ramas,nu se mai misca,bineinteles se diminueaza si caldura ,nu foarte mult dar se simte.Daca te opresti la relanti dupa ce ai mers un timp ,,si stai cu clima oprita scade putin temperatura pe la 85 grade dar ramane acolo,isi mentine temperatura.Colegul zice ca e normal sa scada temperatura apei atata timp cat ventilatia e pornita si baga aer rece.Legat de galgaiala ,bolboroseala ,e inca prezenta cu motorul rece,la pornire daca ii dai cateva pedale 1200-1500 se aude cum galgaie in bord.Poate inca nu s-a aerisit complet ma gandesc,dar deja am vreo 300 km de cand am schimbat termostatul si antigelul
@Tataru Ion , inca nu am gasit sonda de verificat antigelul ,intre timp vad ca antigelul e stabilizat .O sa mai caut zilele astea.
Stie careva cat dureaza asa zisa ''aerisire in mers'' ?Nu se poate face si altfel?
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Nu e nici o problema daca se aude cum circula apa prin radiatorul de caldura din bord.
  • alexneb1

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2011

  • Mesaj Privat
@danielddd daca poti sa si dezvolti putin ce ai spus,e o problema care nu s-a auzit pana acum cateva zile de cand am schimbat antigelul.Totul era silentios,,acum face balbadacbalbadac Smile
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Poate trebuie numai termostat original, cele de Z16XE sunt faimoase ca au o gaurica in ele, in cele aftermarket nu o gasesti.
Skip ads

  • alexneb1

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu am Z16XE ,am meriva B , A17DTS.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
aer pe conductele de la calorifer
se lasa masina sa mearga la relantii fara busonu de la vasu de expansiune,pana pornesc electroventilatoarele,va dura al naibii de mult daca ai diesel,dupa ce au pornit ridici turatia la 2500-3000 in reprize(o tii 6-7 secunde turata 6-7 secunde la relantii)pentru a scoate aeru din calorifer,,dar fara a pune busonu la vasu de expansiune,sa nu faca presiune si sa iasa tot aeru din instalatie
  • alexneb1

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Maine incerc asta..si revin cu rezultatul.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
@alexneb1 care este rezultatul, ca vine 2015.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR