- nicunicu
- ****
- 2,592 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,592
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- aquagen
- **
- 497 mesaje
- din 26 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
Si eu la fel am aceeasi problema cu maioneza asta, dar dupa cum a fost rasdiscutata aceasta tema, eu personal am ajuns la concluzia ca :
Nu conteaza ce tip de ulei pui si la ce intervale il schimbi, maioneza se formeaza de la condens in zona busonului de ulei si asta in anotimpurile reci facand drumuri scurte.
Vara niciodata nu am avut maioneza, doar iarna.
Recent mi-am demontat "Blana de motor de pe capota" si de atunci maioneza sa triplat ca volum, deci si asta are efect negativ.
- mirceagalati
- **
- 56 mesaje
- din 30 Jan 2013
- Astra 2001 z16se
- Galati
mirceagalati
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 713 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 713
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,367 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,367
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- aquagen
- **
- 497 mesaje
- din 26 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
La z16se meu, daca ar avea gust bun maioneza aia si ar fi cautata, as deschide o hamburgerie.
Culmea este ca am deschis capacul de la axul cu came si ce sa vezi, ,......maioneza era doar la supapele de la cilindrul 4 si in compartimentul de umplere cu ulei si pe buson, ma asteptam sa fie in tot capacul.
Asta elimina teoria garniturii de chiuloasa ciupita sau alte defectiuni majore.
Am vazut un motor demontat, cu garnitura ciupita, acolo si in interior era maioneza.
Am luat acum cateva zile un burete mai mare si l-am taiat in forma patrata si l-am indesat in gaura, poate e de ras, stiu , dar recent l-am scos si m-am uitat la el si era imbibat de apa. Daca apa aceea se formeaza la gaura si curge in motor, e clar.......strica uleiul.
In alta ordine de idei, la motoare gen, z16XE sau z16XEP, nu este un compartiment asa mare ca la z16se si busonul e aproape de supape. Daca busonul ar fi facut din metal, atunci ar face corp comun cu capacul de la axul cu came si nu cred ca ar mai fi condens acolo.