- 4di
- **
- 498 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Mures
4di
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Este foarte simplu,scoti furtunasele din capul injectoarelor si apoi iti trebuie niste furtunase transparente de circa 10 cm lungime fiecare sa intre in capul injectoarelor,pe urma trebuie dat la automat pana cand iese motorina pe furtunase,apoi se masoara nivelul din ele, cele care au nivelul mai sus sunt defecte!Nu uita motorul trebuie sa fie rece,de preferinta dimineata inainte de pornire!
quicknick
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 -
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2009
- Mesaj Privat
Salut!
Stie cineva cum se deconecteaza furtunul de vacuum de pe stutzul pompei de vacuum? E tot un conector quick-release, in genul celor de la conductele de motorina, dar nu imi pot da seama cum se scoate. L-am rasucit, in partea de jos are o chestie mobila cu un fel de fanta (pentru surubelnita?), am tras, am impins, degeaba, n-am putut deconecta vacuumul.
Multumesc.
Stie cineva cum se deconecteaza furtunul de vacuum de pe stutzul pompei de vacuum? E tot un conector quick-release, in genul celor de la conductele de motorina, dar nu imi pot da seama cum se scoate. L-am rasucit, in partea de jos are o chestie mobila cu un fel de fanta (pentru surubelnita?), am tras, am impins, degeaba, n-am putut deconecta vacuumul.
Multumesc.
- 4di
- **
- 498 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Mures
4di
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
- pascalinlaurentiu
- *
- 4 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Corsa 2006
- Italia
pascalinlaurentiu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Italia
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,503 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,503
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Amper
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2013
- Mesaj Privat
Amper
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2013
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Amper
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2013
- Mesaj Privat
Se simte o diferenta, mai ales in viteza 1 si marsarier, parca e mai sprintara si motorul la relanti ceva mai silentios, suieratul turbinei incepe la turatie mai mica la consum nu stiu nimic inca.
La mine nu cred ca a mai fost curatat vreodata pe acolo, depunerile in galerie erau intarite probabil si din cauza particulelor de ulei , orificiul de intrare al aerului unde vine acel tub era pe jumatate infundat, la fel si o parte din gaurile tubului prin care evacueaza EGR.
Cam 4 kg de benzina o sticla de decarburol si aproape doua spray-uri am consumat. M-am apucat singur si de asta a durat aproape doua zile la mine. De adaugat ca pt. a scoate stergatoarele in siguranta ar trebui o presa. Eu le-am scos fara dar cam greu. Atentie la plasticul din spatele stergatoarelor are niste clipsuri sensibile eu am rupt unul. Tija EGR a fost unsa cu niste ulei la spray de la Wurth desi nu era blocata. La mine curatarea a fost impusa de faptul ca mi-a crapat un furtun de racire de la EGR si pierdeam antigel, altfel as mai fi amanat curatarea. La Astra probabil nu e asa de greu de lucrat ca la corsa insa tot trebuie sa stai aplecat la 90 grade si de aici dureri de spate si picioare.
La mine nu cred ca a mai fost curatat vreodata pe acolo, depunerile in galerie erau intarite probabil si din cauza particulelor de ulei , orificiul de intrare al aerului unde vine acel tub era pe jumatate infundat, la fel si o parte din gaurile tubului prin care evacueaza EGR.
Cam 4 kg de benzina o sticla de decarburol si aproape doua spray-uri am consumat. M-am apucat singur si de asta a durat aproape doua zile la mine. De adaugat ca pt. a scoate stergatoarele in siguranta ar trebui o presa. Eu le-am scos fara dar cam greu. Atentie la plasticul din spatele stergatoarelor are niste clipsuri sensibile eu am rupt unul. Tija EGR a fost unsa cu niste ulei la spray de la Wurth desi nu era blocata. La mine curatarea a fost impusa de faptul ca mi-a crapat un furtun de racire de la EGR si pierdeam antigel, altfel as mai fi amanat curatarea. La Astra probabil nu e asa de greu de lucrat ca la corsa insa tot trebuie sa stai aplecat la 90 grade si de aici dureri de spate si picioare.
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
Sal , azi am dat si eu electromagnetul EGR pt a vedea daca nu e blocat,era ok lucra supapa dar am desfacut conducta de aer ce vine de la intercooler si intra in galerie si tulumba care baga gaze in evacuare .. era murdar si am curatat asa fara sa dau jos galeria si EGR pt ca cred ca acolo e cea mai mare depunere.. Credeti ca mai este depunere incat sa obtureze admisia si mai incolo? care ati desfacut, unde era cea mai mare depunere?Motorul merge ok ,am verif preventiv.
- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
Intrebam de galerie care a avut o data jos ca eu am curatat o nedemontata.dar din experienta altor masini spun ca cea mai mare mizerie e la intrare gaze arse unde se si obtureaza.. nu neg ca pe galerie nu mai sunt depuneri dar banuiesc ca nu atat cat sa sugrume aerul.. Deci intre intrare intercooler si teava EGR si am bagat u carpa si mai incolo.. era cam obturat. dar mai incolo?
- 4di
- **
- 498 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Mures
4di
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,503 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,503
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Nu la fel de multa! Cea mai multa!
Cum spunea si colegul ai sanse sa gasesti obturate unele ferestre ale galeriei, adica respectivul cilindru nu prea primeste aer, de aici fum negru ( motorina nearsa), asta ajunge prin evacuare in egr, asta se gripeaza in pozitie intermediara sau in cazuri FOARTE fericite pe inchis si asa incepe balul...
Cum spunea si colegul ai sanse sa gasesti obturate unele ferestre ale galeriei, adica respectivul cilindru nu prea primeste aer, de aici fum negru ( motorina nearsa), asta ajunge prin evacuare in egr, asta se gripeaza in pozitie intermediara sau in cazuri FOARTE fericite pe inchis si asa incepe balul...
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,503 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,503
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Gataaa! EGR OFF permanent, fizic si psihic.
Am blindat intrarea dinspre evacuare prin corpul chiulasei, am blindat intrarea in galerie admisie, unde este ciocul de crom. Ma gandesc sa demontez evacuarea si sa blindez si intrarea in corpul chiulasei dinspre evacuarea gazelor.
Urmeaza sa dispara fizic de acolo
Am blindat intrarea dinspre evacuare prin corpul chiulasei, am blindat intrarea in galerie admisie, unde este ciocul de crom. Ma gandesc sa demontez evacuarea si sa blindez si intrarea in corpul chiulasei dinspre evacuarea gazelor.
Urmeaza sa dispara fizic de acolo
- corsablue
- ****
- 2,503 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,503
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Revin cu actualizari.
Am renuntat la ideea de a demonta galeria de evacuare. Era mai mare daraua ca ocaua!
Am blindat cu o flansa oarba din tabla de 10mm copiata exact pe amprenta garniturii dintre egr si chiulasa iesirea gazelor din chiulasa, am blindat galeria de admisie cu garnitura de clingherit si flansa oarba de tabla.
Sper ca asa am reinviat vreo 5 cai din herghelia initiala si garantat motorul va functiona bine, doar va primi are curat!
Am renuntat la ideea de a demonta galeria de evacuare. Era mai mare daraua ca ocaua!
Am blindat cu o flansa oarba din tabla de 10mm copiata exact pe amprenta garniturii dintre egr si chiulasa iesirea gazelor din chiulasa, am blindat galeria de admisie cu garnitura de clingherit si flansa oarba de tabla.
Sper ca asa am reinviat vreo 5 cai din herghelia initiala si garantat motorul va functiona bine, doar va primi are curat!
- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat