Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • SaschArt

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Tocmai am picat ITP-ul pe motiv ca nu tine frana la roata din spate stanga:

- dezechilibru frana serviciu - 33%
- dezechilibru frana stationare - 78%

M-am dus cu ea in service de 2 ori, au curatat tambur+saboti+piese accesorii si la ITP a iesit la fel. Sabotii par in regula in 2 service-uri spun la fel, grosime material frictiune cca 4mm, deci ca noi.

Cablul pare uzat de la frana de mana, practic nu stiu ce sa schimb, daca schimb cablul ma gandesc ca o sa ramana problema la frana de serviciu. Ce sa fie?

S-a mai confruntat cineva cu genul asta de problema, unde e afost buba?
Skip ads

  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Eu m-am confruntat cu o astfel de problema...insa la batrana Dacie...era de la repartitorul de pe spate al fortei de franare care era gripat .In functie de greutate acesta trebuie sa reactioneze diferit.Ar mai fi de verificat si ovalitatea tamburului si starea sabotilor (ca si uzura uniforma),degeaba este grosime daca exista ovalizare.Si cablul daca prezinta uzura banuiesc ca trebuie schimbat.M-am uitat un pic la pretul pieselor pt modelul tau si cablul,un tambur si un set de saboti costa in jur de 450 lei.Banuiesc ca daca le pui pe toate noi chiar ar fi imposibil sa nu fie ok.Si poate mai bine investesti in masina si siguranta ta decat sa dai spaga de banii aia .Cu dezechilibrul chiar nu este de gluma,la o franare mai violenta masina va derapa si posibil sa se roteasca.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cauze pot fi multe:
saboti, placute, discuri uzate, tamburi uzati, lichid frana, piston gripat, Cilindru frana, pompa frana, conducte, aerisire frane... etc.
Oricum e de cautat...

Vezi cum imparti bani, sa fie cu folos.
Web Page Name

Cablul iti recomand sa il schimbi la mine era copt de rugina spre rotile din spate. (umflat)
Ma gandesc daca saboti sau placutele sunt bune, poate Discul sau tamburul sa fie uzat.

Fara sa schimbi ceva, nu vad cum vrei sa se repare...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Citeste nu te grabi, asa cumperi un lucru bun, daca este cazul..
Discuri + Placute frana
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Daca trebuie sa schimbi Discurile sau tamburi.
Trebuie alte placute si alti saboti.

Mare grija ce cumperi....
Pe fata vad ca sunt discuri ventilate cu:
- Diametru disc frana: 257 mm
- Diametru disc frana: 284 mm

Si pe spate cu:
- Diamentru tambur: 203,2
- Diamentru tambur: 228,3

Cel mai bine le comanzi in service, dupa ce le masori pe cele de pe masina.
Pune ceva bun, ca nu le schimbi in fiecare zi.
  • SaschArt

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Sabotii sunt ok, am cumparat unii noi si i-a pus langa, cam la fel, uzura f mica si uniforma, tamburul la fel. In plus mi-au spus la service ca nu e bine sa schimb sabotii inainte de inspectia ITP pt ca tine mai putin neffind format pe tambur.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Asta cam asa este.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR