- Danny_19877
- *
- 16 mesaje
- din 15 Jun 2014
- Zafira 2000 X20DTL
- Bucuresti
Danny_19877
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salut , am un prieten care are un opel astra G cu motor 1.7dti din 2001 si are o problema la debitmetru de aer cand ii baga mufa nu mai are putere si scoate uneori fum alb cand scoate mufa merge normal si nu scoate fum ,dar se mai opreste motorul in mers, am pus un senzor nou la debitmetru de aer si fac la fel , va rog mult sa ma ajutati ca nu ii dau de cap.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Cum adica ai pus un senzor nou la debitmetru? Senzorul din cate stiu este capsat inauntrul debitmetrului. Eu recomand sa incercati cu un debitmetru functional, Am eu unul de vanzare de pe fosta masina, bosch, testat la colegul libra si merge impecabil. 50 de le +15-20 de lei cat e transportul cu curierul.
- Danny_19877
- *
- 16 mesaje
- din 15 Jun 2014
- Zafira 2000 X20DTL
- Bucuresti
Danny_19877
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2014
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- Danny_19877
- *
- 16 mesaje
- din 15 Jun 2014
- Zafira 2000 X20DTL
- Bucuresti
Danny_19877
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2014
- Mesaj Privat
- Danny_19877
- *
- 16 mesaje
- din 15 Jun 2014
- Zafira 2000 X20DTL
- Bucuresti
Danny_19877
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2014
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
1. Daca cu debitmetrul merge mai prost decat fara e clar ca e defect, nu?
2. Daca ai command mai mare decat actual si nici nu da semne sa se egalizeze poate fi o problema de vacuum, furtun turbo crapat, intercooler crapat sau poate senzor MAP defect (testele de turbo se fac in mers, pe loc niciodata nu o sa ajungi cu Y17DT sa faca mai mult de 120-130 kPa presiune).
3. Un simering de axa cu came costa 40 de lei original. cum sa schimbi motorul pentru atat?
4. Turbina cand pica, pica si iti arunca uleiul fie pe evacuare fie pe admisie si motorul se accelereaza de prost. Nu ai ce curata la ea, e cu geometrie fixa !
5. injectoare la Y17DT nu am vazut picate pana acum. Poate doar daca mergi cu motorina din galeata sau mai rau, cu ulei vegetal sa-ti faca probleme, dar nu se manifesta in felul expus mai sus. Sunetul motorului se schimba si masina merge ca naiba si la ralanti (Sik poate sa confirme asta )
6. Motorul poate sa nu traga si de la un EGR blocat pe deschis.
2. Daca ai command mai mare decat actual si nici nu da semne sa se egalizeze poate fi o problema de vacuum, furtun turbo crapat, intercooler crapat sau poate senzor MAP defect (testele de turbo se fac in mers, pe loc niciodata nu o sa ajungi cu Y17DT sa faca mai mult de 120-130 kPa presiune).
3. Un simering de axa cu came costa 40 de lei original. cum sa schimbi motorul pentru atat?
4. Turbina cand pica, pica si iti arunca uleiul fie pe evacuare fie pe admisie si motorul se accelereaza de prost. Nu ai ce curata la ea, e cu geometrie fixa !
5. injectoare la Y17DT nu am vazut picate pana acum. Poate doar daca mergi cu motorina din galeata sau mai rau, cu ulei vegetal sa-ti faca probleme, dar nu se manifesta in felul expus mai sus. Sunetul motorului se schimba si masina merge ca naiba si la ralanti (Sik poate sa confirme asta )
6. Motorul poate sa nu traga si de la un EGR blocat pe deschis.