liviu2004- Suspendat
- 2,302 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,302
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- alexandru.iulian
- **
- 75 mesaje
- din 29 Jun 2014
- Corsa 2004 Z14XEP
- Bucuresti
alexandru.iulian
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2014
- Mesaj Privat
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
asa arata scaun uzat, a se vedea linia subtire
pe corpul termostatului, care este inegala pe toata circumferinta scaunului!



Aceasta linie nu ar trebui sa existe deloc, ea
se formeaza in urma inchiderilor repetate a
termostatului, astfel rezulta uzura!Practic unde
calca termostatul se mananca materialul!
Aia e poza termostatului de la z13dt? ca nu prea seamana..
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Mai e si latura economica, trebuie un cleste de coliere http://www.lincos.eu/ro/cle...-de-apa-mg50343-2 panarama dar pentru amatori este suficient, mai adauga macar o trusa de chei banala ca profi e cam scump, silicon victor reinz antrazit din care tu folosesti 0,5ml din 25ml care se vor usca, mecanicul pune din partea casei.
Recunosc ca mecanicii din HD sunt sub orice critica dar un banal termostat poate or fi in stare sa schimbe.
Normal ca rotesti si tragi de furtun, daca e teapan il ajuti cu o surubelnita plata fina.
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,412 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,412
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- tinand cont de si evaluand intrebarile pe care le pui, e clar ca mecanica nu e una dintre ariile tal de interes. Cel putin nu de mult vreme. Ceea ce inseamna ca cunostinte... pauza, experienta... ioc. Pe cale de consecinta, daca te apuci tu sa schimbi termostatul, i toate sansele sa strici ceva pe acolo. Si te vedem minten prin alte topice pangandu-te ca opelul e masina proasta.
Asa ca Dan ti-a recomandat sa mergi la un mecanic. Ti-a facut si un calcul, cu sculele si materialele ce ar trebui sa le iei, o sa iesi minten la pretul mecanicului.
Eu il stiu pe Dan de prea multa vreme, ii cunosc mult prea bine competentele, si sincer la ora asta nu am chef sa fac analiza mesajelor tale, asa ca voi sustine opinia lui Dan: Du-te omule la un mecanic, nu-ti baga manusitele pe acolo. Daca vrei sa inveti emcanica, incepe cu ceva simplu, gen schimbi rotile (intre ele, or something). Nu incepe direct cu motorul, ca o sa il strici, si o sa iti para rau!
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,588 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,588
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
am incercat sal desfac si nu am putut.are acea siguranta de fier care tine partea de plastic pe fier .. nu am putut si gata.am mai facut eu ceva inventica si mecanica .singura solutie e un termostat nou. Mie nu imi inchide complet si in plus am incercat o curatare , fiert in apa cu otet ... pare ca incalzeste ceva mai repede in regim de oras.la drum lung se raceste.
Si undeva la repus inapoi am gresit ceva si la peste 3500 ture imi improasca antigel in zona termostatului.
- cristi.iri
- *
- 24 mesaje
- din 07 Mar 2014
- Corsa 2000 X12XE
- Mehedinti
cristi.iri
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2000 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2014
- Mesaj Privat
ifrimg
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
- dda
- **
- 327 mesaje
- din 03 Jun 2011
- Combo 2007 1.3CDTI
- Ialomita
dda
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Ialomita
- Masina: Combo 2007 1.3CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2011
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,986 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,986
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- dda
- **
- 327 mesaje
- din 03 Jun 2011
- Combo 2007 1.3CDTI
- Ialomita
dda
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Ialomita
- Masina: Combo 2007 1.3CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2011
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,986 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,986
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat