Mie 20 Apr, 2005 10:20 am
Mi-au reparat alternatorul, masina a pornit, totul parea in regula. Totusi, motorul nu mergea rotund, iar dupa cativa kilometri prin oras, a refuzat sa ma mearga. Dadeam cheie, se invartea, dar nu pornea, de parca nu ar fi avut motorina. Am tractat-o in service si am lasat-o peste noapte acolo.
A doua zi am intrebat peste tot de service-uri cu tester Opel. Dupa doua tractari prin oras, la ora de varf, am avut norocul sa gasesc cei mai tari baieti din Iasi in ceea ce priveste Opel. Au bagat testerul (original GM 2004!) si nu au gasit nici o problema electronica. Au verificat manual si pompa de motorina si asta mergea. Dupa toate astea s-au dus direct la cauza: rola distributie sparta!!
Au schimbat toata distributia (cumparata de ei), pus ulei si filtru (uleiul meu), pret 8.5 milioane. Mi-au spus ca am avut noroc ca piesa rupta nu a lovit nimic, au facut reparatii si de 2000 de euro la alte masini din cauza asta. Una peste alta se vede ca-s un rookie, ar fi trebuit sa schimb distributia, uleiul si filtrul chiar cand am cumparat-o.
THE END (sper)
P.S. O singura problema, nu se mai opreste engine checkul pana nu pornesc motorul. Am sa-i sun sa vad daca e ok asa.