Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ok.
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,466
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ca idee, cu toate ca s-a mai discutat. Motoarele fie ca unt DTC, DTJ, DTH, DT, DTx....fizic sunt identice. Diferenta de putere este data doar de soft(ECU) ptr. DTC si DTJ si de soft + cutia de viteze ptr. DTH. Cel din urma vine cu F40 fata de primele care au M32..
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ce cutie este mai buna (fiabila) F40 sau M32?
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:A fost schimbat de neamt pe garantie in Germania.


Aham, deci se intampla si la ei, nu numai la noi.

zanfy a scris:Ce cutie este mai buna (fiabila) F40 sau M32?


In niciun caz M32.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,466
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
...grea intrebare! Eu pot sa zic ca dupa 2,5 ani de exploatare ma declar multumit de F40...
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu am M32 si nu am nici o problema cu ea....sunt multumit deocamdata........masina o am din 2012.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Poate le-au mai rectificat, pentru ca pe astra H, M32 picau intr-o veselie.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
La M32 au fost probleme cu rulmentii de la axe, la F40 nu prea am auzit.
F40 probabil e mai fiabila, e proiectata sa reziste si la cuplu mai mare.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am uitat sa spun un detaliu legat de faimosul meu motor, înainte sa nu mai porneascã tind sa Menționez ca s a oprit odata in drum dar am pornit o mcanic(cu ambreajul ) am continuat deplasarea iar dupa un km ,sunând pe cineva ,am oprit in parcarea (unde a si ramas 3zile ) apoi am incercat sa o pornesc (la cheie )dar nu mai investea deloc, conform unor postãri pe internet odata cu calarea motorului trebuia sa se ridice si apa semnificativ insa era la 90, plus ca mai mult de un km nu parcurgem, in condițiile in care eu am mers 25 ,deci un gram de speranța in a avea motorul in stare mai buna decat a fi alat calat e
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cred ca problema reala este turbina.Destul de slaba calitativ, se strica repede si incepe sa bage ulei in capul pistonului si de aici problemele...+ ca si probl. cu DPF tot cam de aici sunt.
  • catalin_stoicescu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Stau și ma minunez,discutii interminabile fãrã o baza solida pãreri colorate opinii la fel. Opel a dezvoltat dexos 2 și asigura o rezistenta deosebita la temperaturi ridicate și o protecție mult îmbunãtãțitã.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
De ar fi doar uleiul problema...
De restul ce sa mai zicem... Rolling Eyes
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
B295CRS a scris:Cred ca problema reala este turbina.Destul de slaba calitativ, se strica repede si incepe sa bage ulei in capul pistonului si de aici problemele...+ ca si probl. cu DPF tot cam de aici sunt.
creea ce spui am mai auzit-o de la un mecanic cu experienta, bun in meseria lui, sper sa fie turbina si sa nu fie mai gav ,mersi pentru informație , sper cat de curând sa aflu ce are, am tot lãsat pe altii sa faca treaba in locul meu si rezultatul e ca nici pana azi nu a ajuns in reprezentanta.....dat fiind faptul ca muncesc si nu am timp pentru ea....iar in weekend e inchis , abea astept sa aflu ce are si sa scap de stres..adica de curiozitate...stres nu mai e ,m am obisnuit cu un fiat 500 din 2011,o cutiuta comparativ cu bestia de Insignia
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
B295CRS a scris:Cred ca problema reala este turbina.


Oarecum iti dau dreptate,insa in cazul lui @nete_20 nu cred ca se adevereste si am sa-ti argumentez de ce.
Dupa remap,in teste mi-a "cazut" turbina,motorul s-a oprit si a refuzat sa mai porneasca,insa invartea...,pe cand la el...acest lucru nu se mai intampla... Exclamation
Asteptam cu interes, sa ne comunice cauza care a generat aceste probleme...
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
nete_20, clapetele le-ai scos din galerie? Sau modelul tau e fara?
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
daca e din 06.2009 masina lui @nete_20, sigur avea clapetele la admisie. Doar in cazul in care si le-a scos el.
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nu neaparat. Clapetele motorului s-au schimbat in mijlocul lui 2009 (nu are treaba cu anul de fabruicatie).
Trebuie veirificata seria motorului:

https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1747369
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Asa este, cunosc si eu informatia asta. Dar eu am spus doar ca avea clapetele mai mult ca sigur. Nu stim daca imbunatatite sau nu, dar probabil le avea. Si a mea e din 08.2009 si se pare ca am clapete imbunatatite, dar eu stiu cat de reala o fi informatia? Sau stiu eu daca nu se mai desprind chiar imbunatatite? Nu pot sta linistit decat daca le scot de tot. In privinta pompei de ulei, acel semering cu probleme vine cu pompa cu tot sau se poate schimba separat?
Si mie mi-a confirmat problema semeringului sau ceva asemenator la pompa de ulei un inginer de la garantii Opel Romania cand eram la Radacini Vitan sa ii fac up-date de soft datorita unui mesaj cu PRESSURE OIL LOW-STOP ENGINE. Eu am preisunea 1,8 bari la 90 grade la ralanti, la peste 3500 de turatii depaseste 6 bari, am masurat-o la 2 service-uri diferite. Mi-a aparut o data asta vara acel mesaj, m-am speriat rau si am facut sapaturi. Se pare ca a fost eroare de soft la mine. Dupa up-date nu a mai aparut niciodata. Sper sa fie ok, dar voi sta cu teama cat voi tine aceasta masina, e primul meu diesel si ultimul aproape sigur. Am vrut Accord, Avensis sau Mazda 6 initial si am ales Insignia ca era cea mai frumoasa masina SH la 10.000 euro in 2013, dar......
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
O masina diesel de calibrul Insigniei inseamna sa ai bani multi de intretinere, cam 1000eur pusi deoparte in caz ca...
Nu e nicio diferenta intre Insignia diesel, si un Bmw diesel, la ambele costa intretinerea de rupe. Si la ei sunt probleme destule, turbine, distributii rupte etc.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Corect, dar multa lume nu intelege asta! 1000 E in prima faza, iar daca esti mai ghinionist, trebuie sa bagi mana adanc in buzunar.
Nu mai sunt masinile din anii 2000, cand iti bateau joc de ele si refuzau sa cedeze!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR