Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • gioconnors

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2013

  • Mesaj Privat
a avut ceva bube masina !
Skip ads

  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ca aproape orice masina SH...Nu pot sa zic ca a avut probleme, investitiile au fost decente.In afara de distributie (care o schimbi oricum la achizitia unui SH) am bagat vreo 500 ron. Mi se pare ok pentru o masina care merge cum trebuie si o conduci fara frica .
Si imi place ca lucrurile sa functioneze "ceas", asa ca uneori, poate ca am tendinta de-a ma lega de maruntisuri pe care alte persoane nici nu le observa.
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu update-uri.
Dupa ce am aerisit si rasaerisit franele am ramas cu o problema. Aproape jumatate din cursa pedalei de frana este "in gol" , pe cealalta jumatate franeaza foarte bine. La franari repetate, pedala incepe sa tina la acelasi nivel, deci nu cred ca mai pot suspecta aer in instalatie.
Ce pot sa fac ca sa inceapa sa franeze ca altele, imediat ce atingi pedala de frana?
Discurile sunt noi, placutele la fel(sunt rodate deja) lichidul este inlocuit....instalatia nu(cred ca) mai are aer....
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Pai singurul lucru ramas e pompa de frana.
Skip ads

  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Alte noutati......
Cand am luat masina, ventilatorul aerotermei cam scartaia. La un moment am simtit miros de cositor , apoi n-a mai mers decat pe ultima treapta; 1-2-3 erau moarte. M-am informat pe aici iar astazi am purces la scoaterea reglajului de turatie si a ventilatorului.
Rezistenta termica fusese inlocuita - prost, doar 2 lipituri nu prea reusite.Am scos-o complet, am curatat bine pinii, am infasurat picioarele rezistentei in jurul pinilor, apoi am lipit.
Ventilatorul era ruginit - motorul era de parca ar fi stat in apa de mare si se invartea greut la mana. L-am curatat foarte bine cu peria de sarma, cu benzina, apoi cu "black magic" (o solutie degripanta), l-am suflat cu aer comprimat, unse lagarele.
Acum aeroterma functioneaza ca noua, pe toate treptele de viteza, fara zgomot.

Si pentru ca ma pregatesc pentru RAR , am verificat si instalatia electrica. Surpriza, nu merg luminile de mars-arierre.
Ii lipseste switch-ul de pe cutie......am comandat unul (25 ron) si urmeaza sa o rezolv si pe asta.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Lasa, sa fii tu sanatos, vad ca te bagi si te descurci, foarte bine, mai sunt unii ametiti pe aici nici macar sa deschida capota nu-s in stare.
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am inmatriculat masina in Romania dupa lupte psihologice duse pe la finante si primarie. 1750 ron a fost taxa de mediu.

Acum m-am apucat de aerul conditionat - insa imi lipseste documentatia. Am citit pe aici, am notiuni de baza( cum functioneaza instalatia) insa momentan lucrurile imi dau cu minus.
Incerc sa explic cat de bine pot:
- Cand am achizitionat masina, vanzatorul m-a aburit ca lipseste o conducta, ca era data la reparat...etc. In euforia momentului am acceptat asa.
- Din ce am vazut cautand, instalatia are in componente 2 seturi de conducte. Un set mai lung, care vine de la racitorul din habitaclu ; si un alt set, mai scurt, care este conectat la compresor(asta imi lipsea mie - l-am gasit si achizitionat).
- M-am uitat la radiator si are o cupla de conectare asemanatoare cu cea a compresorului. Aici imi da cu minus pentru ca nu inteleg cum sa le conectez. Ori imi mai lipseste ceva.....

Ma poate ajuta cineva cu niste schite, ceva din TIS (cred) , cu toate elementele instalatiei de AC de la 1.7 dth 2004 ?

Multumesc.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
simplu
te duci la intalnirile clubului din orasu tau si acolo sigur vei gasii o masina identica ca a ta si faci poze cu toate tevile de la AC
daca nu ai cascat ochii acum desfaci buzunaru,
daca la compresor nu au fost astupate gaurile unde intra tevile si sa mers cu masina sigur a intrat apa si mizerie in compresor distrugandul ireparabil,la fel si in tevi(se pot demonta si spala in interior)si radiatoru de AC la fel daca a intrat apa si mizerie in el nu se poate spala in interior
deci ai de facut ceva investitie daca vrei sa mearga AC-ul
dar se face incet,incet si cu piese SH si cu piese noi
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ia-ti la revedere de la filtrul de freon. Il schimbi cu tot cu radiatorul din fata, daca nu se desface individual. Ai face bine cu o spalare cu azot, dar de unde?
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Toate conexiunile au fost acoperite cu dopuri de plastic.
Filtrul dezumidificator va fi inlocuit, asa cum se prevede la fiecare deschidere a instalatiei. Se pare ca poate fi inlocuit separat.Ramane de vazut.
Deocamdata vreau sa potrivesc toate piesele, sa completez puzzle-ul. In momentul in care am instalatia completa, voi lua filtru, O-ring-uri noi, voi face o curatare (doar cu aer comprimat filtrat, din pacate) si abia dupa asta voi testa functionarea.

Pana atunci trebuie sa gasesc cumva piesele lipsa - conexiunea de la radiator. Din pacate nu am adunari Opel in orasul meu....asa ca nu pot decat sa apelez la ajutor online.
Am reusit sa gasesc in EPC niste variante de conectare insa nu se potrivesc cu ce am eu.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nasol,dar prieteni/cunostinte/neamuri/vecini ai si poate au acelasi tip de masina sa vezi cum vin tevile sa stii ce-ti trebuie
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Lasa ca iti fac eu poze si iti pun link pe pm. Dar sa stii ca e benzinara, nu stiu daca sunt la fel tevile.
Skip ads

  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Liviu, multumesc, insa la dieselurile de 1.7 e diferit, compresorul e in partea de sus a motorului.
Am stat aseara si am luat, instalat si rasfoit EPC-ul si m-am cam lamurit, am nevoie de o conducta care e cam greu de gasit. Cea pe care am cumparat-o eu e de astra- tot 1.7 cdti dar e altfel. Asta e, mai cautam....din pacate se pare ca piesa de care am eu nevoie e tare greu de gasit....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Chestionar

benzina 90/125cp vs motorina 1.7cdti/100cp
benzina 50%
motorina 50%
6 voturi

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR