Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • varu_vyyp

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Cum sa lasat frigul si problemele. Cand pornesc dimineata, dupa ce dau la automat 2-3 chei porneste si se opreste. Dau din nou la automat si accelerez dupa pornire sa nu se mai opreasca. Masina merge f.f bine dupa ce se incalzeste bine motorul, nu are filtru de motorina infundat, nu prinde aer, am conducte transparente prin care nu vad nici macar o bula de aer. Daca ii cald motorul sau incins tare porneste la sfert si fara soc. Daca nu accelerez dupa ce sa mai dezmortit se aude motorul cum merge in 3-4 pistoane tram tram. Am zis ca ii un injector care nu lucreaza bine si ma apuc sa caut pe youtube cum sa-l identific. Am gasit varianta prin care desfaci conducta de alimentare a injectorului si vezi daca isi schimba mersul motorul. Zis si facut pana la injectorul 4, cel de langa vasul de expaniune cand la strangere am sesizat ca motorul merge in 4 si nu mai face taram taram. De la motorina care a tasnit pe acolo sa prelins pe injector pana la baza, unde se infileteaza in chiuloasa. Am studiat o tara motorul si am sesizat ca injectorul face niste bule de aer la baza filetului.
Am pus si la celelate injectoare sa vad daca ii la fel, insa la celelate fara bule.
Cum pot rezolva problema si ce parere aveti?
  • varu_vyyp

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Cat costa o cheie tubulara pentru injector si ce dimensiune are la motor 1.6d
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR