- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Shellshock
- OP
- 156 mesaje
- din 20 Dec 2014
- Bucuresti
Shellshock
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Baieti, opriti-va a va purta ca dealerii Opel tristi ca au pierdut clientul sau ca vulpea privind la strugurii acri. Cea mai buna masin e aia pe care o ai, in general. Si eu eram setat pe Passat CC si va vine sa credeti sau nu am renuntat din cauza geamurilor de usa fara rama care nu intelegeam de ce trebuie sa se dea in jos citiva mm la fiecare deschidere. Ma gindeam cum o fi iarna sau cit or tine motorasele. Apoi mai era DPF, km putini/an, moftul sotiei ca suna a tractor dieselul, DSG cu cintec si ... pretul nesperat de bun cu care am luat Insignia. Mai erau si pataniile unor prieteni cu VW. Sint aproape convins ca daca aveam 2 vecini cu Insignia pe butuci, poate azi aveam Passat. Si sint la fel de convins ca orice ar pica la Opel si VW e de reparat, daca la achizitie ai facut matematica potrivita tie. Eu consider ca am masina de 40000 euro pe care cu 3-4000 euro o fac ca noua, orice ar pati.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Ce-i aia buget pentru masina? Voi reusiti sa va planificati suma exacta pentru 5 ani? Daca masina nu pateste nimic va bucurati ca ramineti cu bani , iar daca bagati 3000 euro e doliu deja? Asta nu-i planning, ci te-ai intins mai mult decit ti-e plapuma. 2000euro cheltui in concediu, atunci nu poti da pentru masina atit? Cu 5000 iei masina nationala si 3 ani ai garantie si esti in buget orice ar pica dupa aia. Eu zic ca cu 5000 euro faci ca noua orice insignia cumparata cu 15000, care noua a fost 30000. Si asta in cazuri catastrofale. Citi de aici au patit-o? Nu vi se pare o afacere buna?
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
lbanias a scris:. Eu consider ca am masina de 40000 euro pe care cu 3-4000 euro o fac ca noua, orice ar pati.
Ce-i aia buget pentru masina? Voi reusiti sa va planificati suma exacta pentru 5 ani? Daca masina nu pateste nimic va bucurati ca ramineti cu bani , iar daca bagati 3000 euro e doliu deja? Asta nu-i planning, ci te-ai intins mai mult decit ti-e plapuma. 2000euro cheltui in concediu, atunci nu poti da pentru masina atit?
Colegu', ti-ai gresit omul!
4k euro sunt pepsi la o astfel de masina daca dai peste o 'coaja'. Iti dau doar 2 exempe; vezi cat costa o cutie AF40-6 (sau sa schimbi doar blocul de valve si convertizorul fara alte componente) sau pilitura facuta de pompa de inalte.
Nu zice nimeni ca nu merita, alta era ideea, dar se pare ca e greu cateodata! Bafta.
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- Shellshock
- OP
- 156 mesaje
- din 20 Dec 2014
- Bucuresti
Shellshock
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
shell, passatul imi lasa inima rece cand il privesc din fata, grile cu linii paralele faceam eu la lada acum 20 ani, cand il privesc din spate...este clasic iar din profil este unul banal ca o corolla model vechi dupa 2007. Ca are leduri in faruri si stopuri..? era culmea sa nu aiba dar arata BANAL fratilor are o personalitate stearsa, ce bussines ? si ce sport ? pasatul are performante mai bune decat insignia asa zisa sportiva. Etichetam gresit...Pe scurt nu-mi place passatul la aspectul exterior. S-ar putea incadra in segmentul clasicc mai degraba, poate vor sa ia fata mercedesului mai stii . Astia nu vor schimba nimic atata vreme cat se vinde si stiu asta ! Cer multi bani pentru ce ofera in materie de design !
Ultima modificare facuta de hog33 la Mar 03 Feb, 2015 12:56 am, modificat de 3 ori in total
Ultima modificare facuta de hog33 la Mar 03 Feb, 2015 12:56 am, modificat de 3 ori in total
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Shellshock a scris:In romania asta este tendinta de la service Dacia Renault pana la Opel Vw etc. Asa ca lasa gargara, Passatul nu este boring doar ca are target a fi o limuzina pt familie/business, pe cand Opel vrea sa fie limuzina sport. Atat
Sa las gargara ? Nu vrei sa mi iei locul si sa te auzi numai tu ? Nu stii sa respecti un punct de vedere diferit ?
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Shellshock, fiecare e incantat de anumite lucruri cand face un test drive cu un anumit model (poate pe altii ii lasa rece lucrurile respective). Pe tine te-a incantat mai mult Passatul, nu e nici o problema, nu la toti trebuie sa le placa Insignia si vice-versa, dar daca ne referim la design, asta e cuvantul cel mai potrivit pentru Passat, plictisitor!
De fapt majoritatea masinilor VAG sunt asa (cu mici exceptii).........au targhetul lor specific pe care le e teama sa nu il piarda daca incearca ceva mai diferit. Opel a fost in buda de si-a permis sa incerce altceva decat producea piata auto la momentul respectiv, le-a iesit, si daca nu le iesea, nu se schimba cu nimic ecuatia problemei. Probabil daca lucrurile erau invers, nici cei de la Opel nu se aruncau cu capul inainte.
In ce priveste fiabilitatea, nu cred ca sunt mari diferente (desi dpmdv Insignia 2.0 CR e mai reusit decat concurentul, plus ca Passatul ar trebui sa stea mai bine pentru ca e un model cu ani grei in spate). Una peste alta, gusturile nu se discuta, dar cum am spus si la inceputul postului, Insignia e mai fresh.
Iti doresc multi km cu noua achizitie fara evenimente neplacute. Bafta.
De fapt majoritatea masinilor VAG sunt asa (cu mici exceptii).........au targhetul lor specific pe care le e teama sa nu il piarda daca incearca ceva mai diferit. Opel a fost in buda de si-a permis sa incerce altceva decat producea piata auto la momentul respectiv, le-a iesit, si daca nu le iesea, nu se schimba cu nimic ecuatia problemei. Probabil daca lucrurile erau invers, nici cei de la Opel nu se aruncau cu capul inainte.
In ce priveste fiabilitatea, nu cred ca sunt mari diferente (desi dpmdv Insignia 2.0 CR e mai reusit decat concurentul, plus ca Passatul ar trebui sa stea mai bine pentru ca e un model cu ani grei in spate). Una peste alta, gusturile nu se discuta, dar cum am spus si la inceputul postului, Insignia e mai fresh.
Iti doresc multi km cu noua achizitie fara evenimente neplacute. Bafta.
- Shellshock
- OP
- 156 mesaje
- din 20 Dec 2014
- Bucuresti
Shellshock
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- Shellshock
- OP
- 156 mesaje
- din 20 Dec 2014
- Bucuresti
Shellshock
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Shellshock a scris:Linia Passatului va fi ok si peste 5 ani pe cand un Opel insignia cu toate liniile alea va fi depasit vizibil si moral dupa primul facelift sau model nou ca si audi a4 si ford mondeo. Imi cer scuze. S classe si C classe sunt cele mai bune exemple de linii clasice care nu se vor duce prea curand.
Comparatia e deplasata. C s S klasse, se adreseaza unui segment de persoane cu varsta mai inaintata si cu bani, ce vor ceva clasic si testat! Pasatul nu e clasic si nici la fiabilitate nu rupe gura targului, poate tinde spre directia aia dar deocamdata nu e.
Da, ok, modelul nou are linii mai drepte, mai 'cuminte', dar asta e politica VAG in momentul de fata la majoritatea modelelor, nu doar la Passat.
Insignia are alt segment de piata, mai dinamic......rar vei vedea un tataie intr-o Insignia.
- Shellshock
- OP
- 156 mesaje
- din 20 Dec 2014
- Bucuresti
Shellshock
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Shellshock
- OP
- 156 mesaje
- din 20 Dec 2014
- Bucuresti
Shellshock
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Este stiut faptul ca succesul Passat-ului nu se datoreaza aspectului estetic exterior ci a inovatiilor in materie de tehnologie.
Un argument, in acest sens este motorul de 2,0 l ,biturbo de 240CP,cu care lasa pe multi in "urma"...,din multe puncte de vedere.
Ramane sa vedem, cat de "bine" au realizat acest motor,cat este de fiabil,caci pentru aceasta tehnologie, pretul spune multe...
Un argument, in acest sens este motorul de 2,0 l ,biturbo de 240CP,cu care lasa pe multi in "urma"...,din multe puncte de vedere.
Ramane sa vedem, cat de "bine" au realizat acest motor,cat este de fiabil,caci pentru aceasta tehnologie, pretul spune multe...