Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am rezolvat o problema,masina in momentul de fata merge mult mai bine.era de la debitmetru asa cu am spus si DB77AAA,dar era si EGR blocat....acum a aparut o alta problema,ieri a inceput sa porneasca greu,nu numai la cald dar si la rece.Am verficat filtrul de motorina si avea garnitura sparta...l-am schimbat si de atunci a inceput chestia cu pornirea ...si daca stau pe loc si o turez in blana dupa ce scade turatia parca merge in mai putine pistoane,trepideaza toata masina si cateodata se si opreste de la asta....de la ce ar putea fi?tin sa precizez ca masina are chip tunning pe ea si cand intra chipul trage de rupe dar si lasa un nor de fum in spate....astept niste sugestii va rog....ar putea fi injectoarele infundate?...Multumesc
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
IBanuiesc ca ciptuningul este de la o cutiuta. Daca da, da jos cutiuta minune.
Altfel, verifica de etanseitate sistemul de alimentare.
  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
DA,am o cutiuta lana debitmetru,are un fel de buton rotativ reglabil....vad ca daca il dau aproape de minim nu mai scoate fum nici in sarcina...dar nici nu trage ca atunci cand scoate fum..ce e de facut?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Banuiesc ca ciptuningul este de la o cutiuta. Daca da, da jos cutiuta minune..

Skip ads

  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
poi si cum o dau jos?o tai pur si simplu?...asta inseamna ca nu o sa mai am chip pe ea,nu?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
O dai jos demufand-o.
  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
si nu se anuleaza chip-ul prin asta?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ba da.
Skip ads

  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am scos mufa si tot asa trage, dar cu mufa bagata cand intra chipul se simte putere suplimentara. Masina cateodata merge in mai putine pistoane. de la ce sa fie... ? Asa ma refer, ca daca o turez in gol cand scade turatia incepe si merge in mai putine pistoane. si pe tester imi arata injectia neregulata: 12 % 26 % 14%.. tot asa valori schimbatoare, niciodata una.
  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Timoneria de la schimbatorul de viteze de pe opel omega 2.5 td din 1997 se potriveste la opel omega 2.5 td din 2000?
  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Va rog un raspuns...e important!
  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Turbina trebuie sa shuiere din ce in ce mai tare in functie de turatie sau?
Skip ads

  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am descoperit ca e tija de la turbina blocata de tot si nu e de la vacuum...ce e de facut?sa fac o curatare la turbina sau?......eu cred ca de la asta e toata problema la mine cu puterea motorului.
Am rezolvat cu debitmetrul de aer,egr l-am facut...e totul ok in afara de tija de la turbina,iar cu tacanitul motorului cred ca e de la pompa de injectie din avans,e prea mic ca imi sta la relantiu la 600 de turatii,cam asa.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR