horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Eu am renuntat la a mai cauta acele fonduri din cauza celor de la guvernare (inainte de base si dupa) care la cat au furat s-au blocat fondurile. Acum nu stiu situatia acestora dar ai putea sa te interesezi pe internet caci sunt si firme care se ocupa cu acel dosar pentru un comision "mititel".
- kinderasu
- ****
- 1,588 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,588
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Un service perfect ar trebui sa fie cam asa: o persoana de contact chiar si dupa programul de lucru, sa raspunda la telefon intr-un timp decent, sa fie curat, mecanicul sa fie la fel curat, salopeta curata(sa zicem eventual murdarie proaspata), scule care mai de care, mecanic priceput, sa lucreze finut si bine, sa mi se prezinte piesele schimbate cum aratau inainte de a fi schimbate, scule frumos ordonate in dulap sau in ce mama saraciei se depoziteaza acestea. Probabil ca sufar de acel sindrom cu lucrurile ce trebuiesc sa aiba o anumita ordine si intotdeauna cand ordonezi 2-3 lucruri sa dea cu virgula...
Acum preturile sunt cum sunt, nu cred ca ai ce le face. Sunt mesteri care lucreaza si fara bonuri si deviz, dar decat sa joc pacanele cu banii pe masina, mai bine stiu ca am un deviz de siguranta+ sa nu uitam: o masina cu un istoric complet de piese schimbate are o valoarea mai mare decat una fara dosar. I
- AirborneSAS
- *
- 40 mesaje
- din 26 Mai 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Timis
AirborneSAS
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2013
- Mesaj Privat
Nu ti-e la indemana sa folosesti butonul de modifica?
citesc pe litere si expirase timpul de 60 minute in care poti modifica un post 😊
...pur si simplu nu m-am gandit ca se poate modifica. Nu o sa se mai repete! Sper sa nu fi deranjat prea rau....
- kinderasu
- ****
- 1,588 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,588
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
Un service perfect ar trebui sa fie cam asa: o persoana de contact chiar si dupa programul de lucru, sa raspunda la telefon intr-un timp decent, sa fie curat, mecanicul sa fie la fel curat, salopeta curata(sa zicem eventual murdarie proaspata), scule care mai de care, mecanic priceput, sa lucreze finut si bine, sa mi se prezinte piesele schimbate cum aratau inainte de a fi schimbate, scule frumos ordonate in dulap sau in ce mama saraciei se depoziteaza acestea. Probabil ca sufar de acel sindrom cu lucrurile ce trebuiesc sa aiba o anumita ordine si intotdeauna cand ordonezi 2-3 lucruri sa dea cu virgula...
Acum preturile sunt cum sunt, nu cred ca ai ce le face. Sunt mesteri care lucreaza si fara bonuri si deviz, dar decat sa joc pacanele cu banii pe masina, mai bine stiu ca am un deviz de siguranta+ sa nu uitam: o masina cu un istoric complet de piese schimbate are o valoarea mai mare decat una fara dosar. I
Bine zis!
mai e un aspect acea salopeta fi serios oricat de curat ar fi omu in sine tot se murdareste in fine asta e 1 miia parte din problema.(sper sa nu fiu judecat gresit dar o salopeta curata lacrima ma duce la gandul ca o frecat buha si eu is primu venit care experimenteaza pe masina mea Aviz de ce am zis in pagina anterioara "Denis pericol public care sparge capu de planetara cu barosu ca nu stie ca exista o siguranta amarata si nenorocita!").
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
1. fie omul este un perfectionist (la fel ca mine, daca ceva bazaie trezesc si dracii din adancuri) si ii place sa fie curat, salopeta curata/noua
2.fie omul este un prost care habar nu are cum arata o cheie de 13 (gen viata cu Louie).
Eu chiar sunt placut impresionat de mecanic, ma duc cu schimbat de bucse, capete bara si bielete. Dupa un timp cand eram pregatit sa iau masina ma suna ca mai trebuie schimbat un anti ruliu. Anti ruliul a fost problema x ce nu a fost descoperita la problema y. Acel mic detaliu ca am fost anuntat in ideea de a o schimba sau nu, astfel incat mi-a marit doza de dopamina din creier peste nivel.
- kinderasu
- ****
- 1,588 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,588
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
Nu asa se face?
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,588 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,588
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,588 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,588
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
Ca fuzeta e indoita si trage usor dreapta ca nu am ce`i face pana nu iti ei alta ? uhm poate ma incred eu prea mult in mecanic sau chiar omu intradevar are carte in cap si stie cu ce se manaca o masina indiferent de marca!
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,588 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,588
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Avand in vedere ca il vizitezi de cativa ani e bine si inseamna ca e un mecanic bun.
Acum nu zic ca nu sunt si mecanici buni la coltul de bloc. M-as duce la ei doar ca eu doresc neaparat deviz la orice lucrare precum si factura. La ultimul mecanic, acesta refuza sa imi ofere factura+ deviz(desi avea pfa). Pe mine nu ma incalzeste la suflet daca faci un schimb de distributie la jumatate de pret ca de se rupe cureaua ma va costa mai mult decat jumatate de manopera. Asa macar cu devizul mai am o sansa in tribunal(daca se va ajunge pana acolo).
Totusi pana la urma cu masina se misca firma. Fara masina firma sta pe loc.
Spadolini
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
perfect
lucram intr-o reprezentanta(nu are importanta) si ghici ce?! veneau clienti care stateau de cateva saptamaini cu masina in service si ziceau ca mai bine se duceu in ''colt de strada la nea' nicu sa ii faca masina ca sigur o face''
si asa si este stai prin reprezentante unde mecanici,electricieni sunt fortati la modul : hai hai hai cat mai ai nu e gata? dal draq pe asta ca si asa e scartar baga-i pe gat ca ii trebuie si aia si aia si aia ca nu o mai face daca vede atatea de facut la ea! nu ca inginerul de service e dobitoc si ca nu stie sa rezolve o problema sau sa dea anumite indicatii!
asa ca prietene mai bine te duci la ''nea' cutare'' care nu da acte sau garantie scrisa si credema ca o sa rezolvi orice problema!
sa nu fim noi mai catolici decat Papa
caz real la un ''mare'' service opel din bucresti care cica patronul stia orice la opel si cand am ajuns acolo defapt omul habar nu avea ce este un A,V,What,Ohm infine
bafta multa si mai bine dute la unu care nu da factura acte dar mereu e corect si la orice ora te ajuta
- kinderasu
- ****
- 1,588 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,588
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Aminteam la un moment dat ca sora-mea si-a cumparat un Fiat Grande Punto in toamna , cam in acelasi timp cu Opelul meu. Na , fiind incepatoare , acum o luna l-a improptit in bara celui din fata dar destul de serios .... Fata avand Casco si toate cele si-a facut masina la reprezentanta.... ceva de genul ...,,poftiti cheile , ma sunati cind e gata. ,,
Vineri a fost sunata ca masina e gata ..... si dupa citeva discutii ( lipsea sigla fata) ia masina si pleaca ....dupa care ma suna ingrijorata ca masina face ca dracu' si ca ii este frica sa mai mearga cu ea. Eu inconstient , insist pe motive ...,,mah , ti se pare tie ca n-ai condus de mult , ai uitat ca-ti batea caseta ....ce naiba , doar ai scos-o de la reprezentanta ...si nu uita ca esti vopsita blonda !...,,
La 10 minute iar suna telefonul .....era in afara din localitate ...... ca ea nu mai face cu masina nici macar 1 m ca ii este frica si ca zgomotul se aude tot mai rau dar parca de sub toata masina..... si ca sa-i trimit o platforma de pe undeva ca altfel lasa masina acolo si vine pe jos.
Ce sa fac , nu puteam ajunge la ea fiind ocupat cu alte lucruri .....gasim telefonic impreuna o platforma ...ajunge nenea ala la ea ....se inteleg la pret .... si cand sa urce masina pe platforma tractata nenea platformistu' isi da cu palma peste frunte ...,, d-'onsoara , dar de unde veniti cu masina ? ....va pierdeti rotile !,,
Super-mecanicii de la reprezentanta Fiat n-au mai strans rotile .....prezoanele stateau sa cada , rotile se miscau ca cea de la o roaba lovita. Sora-mea stie unde e usa masinii si mai stie sa invarta cheia in contact ...si cred ca pentru ea e suficient ...nu era treaba ei sa deduca ce-i bate sub masina.
Larry Jo
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Germania
- Masina: Vectra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2015
- Mesaj Privat
De astazi am devenit si eu membru al acestui forum deoarece ieri mi-am luat un Opel B Vectra Caravan ))).
La subiect:
Service-ul perfect, personal cred ca inca .Dar daca mi-as deschide unul ar arata exact asa:
1.
Service-ul va fi impartit in categorii specifice fiecarei reparatii.Adica:
hala separata tinichigierie/vopsitorie cu cel putin 2 incaperi etanseizate
hala separata diagnosticare
hala separata destinata service roti cu cel putin 2 posturi pentru reglarea unghiului de fuga
hala separata pentru inspectia technica periodica
hala separata pentru reparatii parbrizuri,lunete si geamuri
hala separata destinata problemelor electrice (si aici ma refer inclusil la schimbarea unui bec)
hala separata pentru problemele legate de motor si cutie de viteze
hala separata pentru sectiunea diverse ude ar intra toate celelalte probleme techice care nu se regasesc mai sus
hala separata de urgente,care vor fi stabilite dupa anumite criterii la care inca sincer nu m-am gandit,dar pe care o gasesc benefica.
2.
O receptie exemplara la primirea clientilor cu o comunicare interactiva intre receptionerii si mecanicii care urmeaza sa efectueze reparatia ,astfel incat clientul sa nu trebuiasca sa explice de 2 sau 3 ori care este cauza problemei pentru care se afla acolo in cazul in care va dori si primi accesul in spatiul de lucru pentru a putea sa comunice direct cu macanicul care se ocupa de problema.Si cand spun asta,ma refer la faptul ca in loc sa angajez tinere domnisoare cochete si parfumate la receptie,as pune in spatele biroului cativa mecanici pensionari cu cunostinte temeinice auto dar si tineri care sa aiba harul necesar de a anticipa din relatarile clientului cam care ar fi problema si unde se incadreaza ea.Adica la ce hala va fi repartizata.Bineinteles,pentru masinile care dispun de posibilitatea de a fi diagnosticate digital ,atunci aceasta procedura va fi primul pas catre aflarea problemei.Dar sa nu uitam ca,de multe ori urechea si experienta indelungata a unui mecanic bun care se respecta poate fi o solutie de succes la fel ca si o diagnosticare computerizata.
3.
Sala de asteptare pentru clienti in care sa se creeze un cadru de socializare (de ce nu chiar si un joc de table sau sah) dotata cu acces la internet gratuit,un mic bistro,si monitoare care afiseaza in timp real stadiul de raparatie al masinii,asta in cazul in care bineinteles reparatia se poate efectua pe loc .Un mic office in acea sala la care clientii se pot adresa referitor la informatiile pe care nu le inteleg afisate pe monitoare,sau intrebari suplimentare.
4.
Sala de mese pentru pauzele angajatilor unde pot servi pranzul,cafeaua si mici degustari.Bineinteles prin rotatie pentru ca procesul de munca sa functioneze alternativ.Totul gratuit.
5.
Salariul angajatilor sa fie satisfacator in functie de calificarile fiecaruia.Mergand pe ideea ca daca eu sunt multumit cu banii pe care ai primesc,imi fac treba bine ,clientul ete multumit,patronul ete multumit iar afecerea creste.Bineinteles ca selectarea lor va fi destul de riguroasa deoarece in service-ul acesta profesionalismul si respectul vor fi baza piramidei.
6.
Mergand pe ideea ca nimeni nu poate sa le stie pe toate,se va crea un sistem de teeam-bilding.Adica fiecare dintre angajati va avea posibilitatea in cazul in care nu reuseste sa gaseasca cauza unei probleme technice ,sa apeleze la ajutorul celorlalti colegi prin apsarea unui buton 'de panica' .In momentul urmator pe monitoarele care vor fi prezente in fiecare hala,va putea comunica interactiv cu toti colegii,astfel fiecare dintre ei sa isi poata da o parere constructiva vizavi de problema enuntata.Si va garantez ca daca va exista cel putin unul care va spune 'ba da prost e asta' din ziua urmatoare nu va mai face parte din echipa .
7.
Fiecare incapere din acest service va fi supravegheata video.
Accesul clientilor va fi stict interzis in halele de lucru.Bineinteles ca pot exista si exceptii dar acestea vor trebui sa fie bine sustinute si numai cu aprobarea mecanicului sef.
8.
Clientul nostrul ,stapanul nostrul !
La acest service aceasta zicala a suferit o mica transformare: Clientul nostrul,respectul nostrul ,respectul vostru,garantia noastra !
9.
Toate piesele necesare reparatiei vor fi achizitionate de catre service fara adaos comercial ! In cazurile in care piesele vor trebui importate,costurile de transport,vama sau garantii,vor fi suportate de catre client,acest lucru fiind posibil numai dupa o instiintare in prealabil a clientului despre toate aceste costuri si numai daca acesta va fi de acord. Toate costurile se vor regasi in factura finala.
Inclusiv posibilitatea eliberarii unei facturi anticipate pentru costurile totale ale reparatiei.
10.
In principal acest service va functiona pe programari,dar nu vor fi deloc neglijati clientii 'ad-hoc'.In functie de spatiul de lucru disponibil se va da curs fiecarei cerinte aceasta fiind rezolvata intr-un timp cat mai mic in functie de anvergura problemei.
11.
Orice forma de 'atentie' acceptata din partea vre-unui angajat,va atrage dupa ea desfacera contractui de munca.
Seful are voie sa primeasca o sticla de whiskey din cand in cand in semn de respect de la angajati! )))))))))))))))))))))))))))))))))))
Si idei as mai avea....cum ar fi de exemplu posibilitatea de aducere in service a autoturismului,cat si predarea lui inapoi ,gratuita.Bineinteles pe o raza de anumiti km..))))
Nu vreau sa mai continui pentru ca sunt foarte creativ la ora asta.Sunt convins ca am scapat din vedere anumite aspecte,dar aveti intelegere deoarece meseria mea este muzica)))) .In acelasi timp am fost atras mereu de reparatii technice,indiferent de ce natura.
Mi-am exprimat si eu o parere ))))
Va multumesc si sper ca poate vom avea si noi parte intr-un viitor apropiat de satisfactia calitatii si respectul cuvenit ca si client.
PS.Va rog sa veniti cu sugestii si completari .