Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Vineri seara in garajul subteran, mergind in marsarier, al luat prea devreme o curba si am raschetat un colt (de oboseala, din cauza faptului ca nu aveam lampi pe marsarier...). 😢 Ideea e ca bosajul rotii este deformat pe toata lungimea lui aplatizat vreo 2 cm. Restul panoului spate este intact.
Aveti vreo idee daca pentru reparatie trebuie decupata acea ambutisare bushita si sudata o bucata noua sau se face doar "din ciocan" intr-un service. Sau ce presupune reparatia.
Luni o sa ma duc la o reprezentanta opel (in Grenoble) insa cred ca o sa ma rupa. Ca asigurare nu am decit RCA.
Like
Skip ads

  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
pai, acuma recent un vecin a fost lovit in parare la un supermarket chiar dupa portiera spate deasupra rotii spate era o indoitura zdravana + zgarietura.
nu stiucat l-a costat reparatia dar nu a fost nevoie de decupare ci doar de remodelearea formei.
Masina lovita era un passat si partea indoita era destul de mare, in urma reparatiei singura cicatrice ramasa e ca se vede ca tabla nu e chiar perfect dreapta dar se vede foarte slab si doar cand reflecta puternic lumina din vopsea.
Like
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu trebuie schimbata bucata , in service se trage "la cuie" cu ciocanul inertial .

Practic se da vopseaua jos pe toata bucata afectata , se sudeaza superficial niste "cuie" cu un pistol special apoi cu ajutorul ciocanului inertial se aduce la forma initiala . Se aplica chit se slefuieste apoi se aplica primer si iar se slefuieste . Daca bosajul a ajuns la forma initiala se poate aplica vopseaua respectiv lacul . Daca ai noroc de un meserias sa'ti vopseasca cu pierdere numai bosajul ar fi bine . Lacul in functie de calitatea reparatiei de tinichigerie poate fi aplicat numai pe bosaj cu pierdere si degazare sau pe toata aripa cu degazare pe pavilion . Iti recomand vopsitorie Glasurit sau Sikkens pentru potrivirea nuantei/texturii si calitatea vopselelor si a lacurilor .

Succes si rabdare de fier . 😉


Ultima modificare făcută de iso la Dum 02 Sep, 2007 3:34 pm
Like
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
@iso
Multumesc. O sa ma duc la o reprezentanta Opel si sper sa nu dau peste un mi-se-rup-ist. Franta e plina de ei.
Like
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Totul e bine cind se termina cu bine. Oficial, pretul reparatiei ar fi fost 350-400 Euro
Am gasit un supermeserias, sef control calitate la Caterpillar care are ca hobby aranjatul masinilor. cu 200 Euro mi-a facut masina noua, scotindu-mi si zgirieturile de cheie facute de baietii de baietzi francezi.
Like
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,303
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Totu-i bine cand se termina cu bine.
Like
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG