- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
shabazxz
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2012
- Mesaj Privat
Am mai facut o diagnoza acum o saptamana si problema egr-ului nu era. Adevarul e ca am mers cu masina asa, in speranta in care isi va face regenerarea. Ultima data dupa regenerare, a functionat normal. Dupa 200 km parca a inceput sa nu mai aiba putere. Egr-ul e relativ nou (40mii km ) si e curatat acum 20 mii. Problema a aparut tocmai infundarii filtrului. Presupun ca presiunea era prea mare pe evacuare. Maine am sa desfac si am sa o pornesc asa.
- skipero
- **
- 476 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Ilfov
skipero
- Mesaje scrise: 476
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
shabazxz
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Bryan99
- ****
- 1,147 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
Eu unul iti recomand sa-l anulezi….. nu as da 700lei doar pentru curatat , plus ca sigur e o cauza pentru care se infunda… . si ne descoperita… iti va infunda filtrul din nou… . si ce faci dai iar 700lei ? Mai bine il anulezi cu tot cu EGR si atunci stii sigur ca ai scapat definitiv de 2 probleme si DPF si EGR....... Bafta .
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Vezi un furtun intre DPF si ... merge in sus, ala crapa.
Oricum ai DPF infundat, cumulat cu 400 ai si EGR beton, nici hogeagul lui Stefan Cel Mare nu e asa...
De patit au patit multi, solutia profi e anulare DPF din soft, scoasa ceramica sau ce dopaj gasesti, sudat frumos si nu mai ai regenerari aiurea, noxe ok la ITP etc. Daca ai bani evident alt DPF dar cu nervii la fel.
Atentie la cei care spala si bla bla, chiar zilele trecute Vectra C Z19DTH cu filtru teoretic anulat... 300euro...teapa ca nu era anulat soft si hard chiar nu am vrut sa vad imbecilitatea...se cearta si acum, treaba lor, oricum mai am sigur un 'prieten' ca am spus adevarul.
Oricum ai DPF infundat, cumulat cu 400 ai si EGR beton, nici hogeagul lui Stefan Cel Mare nu e asa...
De patit au patit multi, solutia profi e anulare DPF din soft, scoasa ceramica sau ce dopaj gasesti, sudat frumos si nu mai ai regenerari aiurea, noxe ok la ITP etc. Daca ai bani evident alt DPF dar cu nervii la fel.
Atentie la cei care spala si bla bla, chiar zilele trecute Vectra C Z19DTH cu filtru teoretic anulat... 300euro...teapa ca nu era anulat soft si hard chiar nu am vrut sa vad imbecilitatea...se cearta si acum, treaba lor, oricum mai am sigur un 'prieten' ca am spus adevarul.
shabazxz
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2012
- Mesaj Privat
L-am dat jos si masina a pornit. Se accelereaza fara lag. A scos muuult fum, cred ca s-a depus......Am sa o scot la o plimbare asa. Am fost la un mecanic, am dat 1 mil pe 1 litru de solutie, l-am infundat si i-am bagat solutia. L-am tot invartit la 2 ore. Am fost cu el la o spalatorie, jet si a iesit toata negreala. Asta a fost varianta ieftina. Sper sa mearga. Daca nu ....optez pentru scoaterea lui din soft.....
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- opel dan cluj
- *
- 45 mesaje
- din 09 Aug 2010
- Astra 2007 Z19DT
- Cluj
opel dan cluj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2010
- Mesaj Privat
shabazxz a scris:Am inlocuit racordul flexibil si dupa 100km s-a infundat filtrul de tot. S-a aprins martorul in bord (motor) am dus-o sa ii fac o diagnoza si sunt 3 erori:
P0400
P1901
P2279
Parerea voastra se merita curatat? Am gasit o firma in Onesti si ma costa intre 400 si 700. Sau sa il anulez?
Stiti pe cineva din Bacau care se ocupa cu asa ceva?
Multumesc
P0400
P1901
P2279
Parerea voastra se merita curatat? Am gasit o firma in Onesti si ma costa intre 400 si 700. Sau sa il anulez?
Stiti pe cineva din Bacau care se ocupa cu asa ceva?
Multumesc
E bine stiut ca, P 0400 tine de EGR, dar P 2279 (tot partea de EGR), e un cod ciudat si se pare ca ar fi o legatura intre DPF - EGR si debimetrul de aer, care de fapt, cred, ca din cauza presiunii care se formeaza pe partea de evacuare, datorita DPF-lui infundat, EGR-ul ramane intr-o pozitie indecisa si debimetrul de aer sesizeaza ca ar fi o scurgere de aer pe partea de admisie si ar da eroarea cu codul de P 2279 si motorul ramane fara putere in plaja de turatie 1000-2800 rot/min. La motorul meu Z 1.9 DT, monitorizat cu op-com partea de EGR nu se modifica valorile in momentul accelerari si decelerari, in consecinta EGR BLOCAT. Dupa doua zile de nervi cand m-am hotarit sa demontez egr-ul se pare ca acesta s-a deblocat si am procedat la monitorizarea egr-ului iar acesta la accelerare si decelerarae valorile se modificau in plaja de 50%-100%, iar motorul funtioneaza foarte bine.
- opel dan cluj
- *
- 45 mesaje
- din 09 Aug 2010
- Astra 2007 Z19DT
- Cluj
opel dan cluj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2010
- Mesaj Privat
shabazxz a scris:Am inlocuit racordul flexibil si dupa 100km s-a infundat filtrul de tot. S-a aprins martorul in bord (motor) am dus-o sa ii fac o diagnoza si sunt 3 erori:
P0400
P1901
P2279
Parerea voastra se merita curatat? Am gasit o firma in Onesti si ma costa intre 400 si 700. Sau sa il anulez?
Stiti pe cineva din Bacau care se ocupa cu asa ceva?
Multumesc
P0400
P1901
P2279
Parerea voastra se merita curatat? Am gasit o firma in Onesti si ma costa intre 400 si 700. Sau sa il anulez?
Stiti pe cineva din Bacau care se ocupa cu asa ceva?
Multumesc
E bine stiut ca, P 0400 tine de EGR, dar P 2279 (tot partea de EGR), e un cod ciudat si se pare ca ar fi o legatura intre DPF - EGR si debimetrul de aer, care de fapt, cred, ca din cauza presiunii care se formeaza pe partea de evacuare, datorita DPF-lui infundat, EGR-ul ramane intr-o pozitie indecisa si debimetrul de aer sesizeaza ca ar fi o scurgere de aer pe partea de admisie si ar da eroarea cu codul de P 2279 si motorul ramane fara putere in plaja de turatie 1000-2800 rot/min. La motorul meu Z 1.9 DT, monitorizat cu op-com partea de EGR nu se modifica valorile in momentul accelerari si decelerari, in consecinta EGR BLOCAT. Dupa doua zile de nervi cand m-am hotarit sa demontez egr-ul se pare ca acesta s-a deblocat si am procedat la monitorizarea egr-ului iar acesta la accelerare si decelerarae valorile se modificau in plaja de 50%-100%, iar motorul funtioneaza foarte bine.
- Bryan99
- ****
- 1,147 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
shabazxz
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2012
- Mesaj Privat
shabazxz
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2012
- Mesaj Privat
Am pornit masina fara filtru, a scos fum destul. Cand fumul si-a schimbat culoarea, am oprit-o si am pus filtrul am resetat erorile, am setat calculatorul masinii ca am schimbat filtrul. Am pornit-o si am plecat cu ea la plimbare. A scos mult abur desi suflasem cu aer filtru. Am pus toba si am mers turat cu ea 2500-3000 cam 20km in afara. Nu mai apar erori, trage ca inainte. Acu....sa vad daca tine.
- acidutu
- **
- 124 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Crossland X 2018
- Mures
acidutu
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Mures
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
- catala2003
- *
- 22 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Vectra 2002 Z16XE
- Bucuresti
catala2003
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Mare atentie cu interventiile asupra DPF. In primul rand trebuie foarte bine inteles functionalitatea lui si anume. Ecu este programat sa isi faca singur regenerare la filtru atunci cand e nevoie. Injectoarele vor face postinjectie pentru ca vaporii demotorina sa ajunga in filtru unde sunt incinsi foarte tare efectuandu-se astfel regenerarea. Masina isi face singura regenerare din aceasta cauza nu tb oprita masina cand ea intra in regenerare si creste turatia cu 200 rpm sau creste consumul cu 2-3 litrii pe ora. Problema devine problema daca filtrul este prea infundat si ea isi fade regenerare prea des, fara succes urmand ca o cantitate importanta de motorina sa se depuna in baia de ulei, asa incat noi nu vom mai avea in motor ulei curat ci ulei cu motorina, iar componentele din motor nu vor mai fii lubrifiate corespunzator, asta 1 la mana. 2 la mana masina nu va mai avea evacuarea, ea se va chinui efectiv sa evacueze, iar toata presiunea va cauta un loc pe unde sa iasa, apasand efectiv pe paletii turbinei. Deci incet dar sigur se va strica si turbina, daca nu cumva era stricat dinainte:-) . O turbina defecta poate fii cauza infundarii dpfului. Amestec prost combustibil fara er rezulta noxa proasta filtru infundat.
Eu pur si simplu scot DPF urile resofez masina si am terminat sirul de probleme.
Nu recomand egr off, atunci chiar ca masina nu va mai iesi la nox. E bine ca ea in continuare sa aibe egractiv pt a polua mai putin, a se incalzi motorul mai repede deci a intra intr-un randament bun cat mai rapid.
Mai jucati-va cu alte testere de diagnoza si dati replace DPF cand el este infundat pt a forta masina sa creada ca totul este in regula pe evacuare sa vedeti urmari:-)
Este foarte important sa se diagnosticheze masina coresp ltfel veti ajunge sa reparati injectoare degeaba, egr inlocuit degeaba samd, veti repara efecte si nu cauza.
Inca un sfat, mai mult concluzie, am spalat/ curatat dpfuri nenumarate, desi nu am recomandat, NICIUNUL nu a fot recuperat, toate au ajuns sparte si resoftate, aceasta a fost finalitatea, si credeti-ma am facut multe...pana la urma e alegerwa fiecaruia insa masinile voastre merg pe amestec de ulei si motorina in motor
Eu pur si simplu scot DPF urile resofez masina si am terminat sirul de probleme.
Nu recomand egr off, atunci chiar ca masina nu va mai iesi la nox. E bine ca ea in continuare sa aibe egractiv pt a polua mai putin, a se incalzi motorul mai repede deci a intra intr-un randament bun cat mai rapid.
Mai jucati-va cu alte testere de diagnoza si dati replace DPF cand el este infundat pt a forta masina sa creada ca totul este in regula pe evacuare sa vedeti urmari:-)
Este foarte important sa se diagnosticheze masina coresp ltfel veti ajunge sa reparati injectoare degeaba, egr inlocuit degeaba samd, veti repara efecte si nu cauza.
Inca un sfat, mai mult concluzie, am spalat/ curatat dpfuri nenumarate, desi nu am recomandat, NICIUNUL nu a fot recuperat, toate au ajuns sparte si resoftate, aceasta a fost finalitatea, si credeti-ma am facut multe...pana la urma e alegerwa fiecaruia insa masinile voastre merg pe amestec de ulei si motorina in motor
- deleted-46863
- **
- 439 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 439
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- catala2003
- *
- 22 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Vectra 2002 Z16XE
- Bucuresti
catala2003
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Astra H nu e o problema la anularea din soft DPF are ECU edc16 merge facut prin obd2 fara probleme, Astra J, calc DENSO asta e ceva mai complicat dar merge facut pe banc...Problema este ca nu prea sunt deocamdata solutii bune pt INSIGNIA ecu EDC17. Dupa resoftare apar probleme la functionalitatea pilot automat sau la Meriva b la fel dupa resoftare a avut probleme de functionare a modulului de parking brake.
- catala2003
- *
- 22 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Vectra 2002 Z16XE
- Bucuresti
catala2003
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am vrut ca toata lumea sa stie ce presupune spalarea DPF. DPFul are in interior o ceramica ce actioneaza ca un magnet descompunand la nivel organic noxa, retine efectiv magnetic anumiti compusi din noxa. Dupa un anumit timp de functionare ceramica este arsa efectiv si devine caramida banala. Acum ce rost are spalarea filtrului daca el din pdv al compozitiei nu mai este ce a fost. Magnetul devine BCA ieftin, caramida de 2 lei:-)