Mie 28 Jan, 2015 9:10 pm
Am un Opel Vectra B din 1996 X16XEL, si pe GPL, si anul trecut cand veneam de la mare, s-a ars garnitura de chiulasa intre pistoanele 3 si 4 si mi-a facut o gaura in chiulasa pe care am rezolvat-o prin sudura. Insa dupa reparatie, intre 2000-2500 turatii datea in nas daca o acceleram in podea, daca ridicam pedala putin, inmcepea sa traga. Astazi, am facut o cursa mai lunga unde mi s-a ridicat apa cam mult, prin Bucuresti, si in drum spre casa, daca mergeam constant 10 15 secunde, se auzea un zgomot infundat la motor (admisie cred) si datea in nas infiferent de turatie. Daca luam piciorul de pe acceleratie si acceleram din nou, mergea, insa daca o lasam sa mearga constant, dupa cele 10-15 secunde iar datea in nas. Adica motorul merge numai in sarcina, daca merge constant din inertie, da sa se opreasca din mers. Cei care au patit asa ceva pot sa-mi spuna si mie ce are, ca m-a albit masina asta.