Vin 13 Mar, 2015 5:33 pm
Samsarii au ajutat cu coborirea pretului la orice masina sub ceea ce unii (vanzatori) ar considera pretul corect (de revinzare). Astfel, ai avantajul sa iei o masina foarte bbuna de la altcineva decit samsari, care e evident in dezavantaj pentru ca la revinzare scade mult pretul, desi poate masina aia e puata de noua sau chiar veche e mai buna decit una masluita. Mie mi se pare o risipa sa dai 40000 pe o masina noua si sa o vinzi dupa 2 ani cu 20000, pentru ca nu poti cu mai mult, ca asa dicteaza piata. Nici samsarii nu trebuie huliti atita pentru faptul ca ne dau uneori cite mașinã "machiata" bine. Daca tu iei masina doar dupa culoare, fara mecanic, info... la pretul minim al pieței, atunci esti naiv ca sa nu te astepti la belele. Mai mult, daca iei masina ce noua a costat 30000 si te baga la faliment un dpf, cutie viteze de vreo 2000 euro, atunci te-ai cam intins mai mult decit ti-e plapuma. Nu cred ca samsarii iti dau dinadins masini cu chestii grave defecte, gen motor, cutie, roti strimbe ca sa nu porneasca nici macar de pe loc! Exceptiile tin ori de ghinion ori de naivitatea cumparatorului, fiind putine. Eu sint un6l din cazurile care a luat din Romania masina cu cel putin 3-4000 mai jos decit pretul pietei germane, cu km putini, ingrijita, de la autohaus Mercedes, cu garantie 1 an motor si cutie. Si asta doar pentru ca o doamna voia sa o schimbe pe un Mercedes.
Deci, pretul corect e ala al pietei mixat cu buzunarul tau! Conteaza si cum negociezi, ca daca zici doar de culoare, ride samsarul, dar daca zici de relanti inegal, greieri, incalzire scaune arsa, poate obtii ceva discount. Ma amuza un dealer ce zicea ca masina e pierdere din ziua in care a iesit din showroom.