- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,508 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,508
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
Deci ,daca am citit bine pe forum,pompa de vacuum creaza vid pe instalatia de vacuum de la pornirea motorului catre toate electrovalvele .cea de la turbo primeste de la Ecu semnal sa traga tija de la wastegate inca de la pornire si sa o tina trasa pe tot parcursul functionarii,si sa o elibereze cand presiunea devine suficienta in admisie.cea de la egr este actionata doar la decelerari,iar cea de la swirl la accelerari bruste.Bun..ce se intampla cand o electrovalva (cum e a mea de la turbo) elibereaza vacuum? Scade presiunea de vacuum pe tot circuitul,sau doar de la acea electrovalva catre actuator? E foarte important lucrul asta ! Lamuriti-ma ca dintr-un milion de posturi de pe forum,nu am inteles mai nimic concret ,plus ca cei care s-au vazut cu problema rezolvata,nu s-au mai obosit sa scrie,asta denota si putina nesimtire fata de cei care si-au batut capul sa le explice...multumesc
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,508 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,508
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,508 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,508
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- OpelAstraCaravan
- **
- 196 mesaje
- din 12 Mar 2015
- Astra 2002 y2.0dti
- Buzau
OpelAstraCaravan
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 y2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat
cyf27
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
- OpelAstraCaravan
- **
- 196 mesaje
- din 12 Mar 2015
- Astra 2002 y2.0dti
- Buzau
OpelAstraCaravan
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 y2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
Tensiunea la electrovalve am masurat-o la alte doua masini cu aceeasi motorizare si este tot 8 volti,deci cred ca asa trebuie.Tija la turbo tot nu sta trasa,o sa schimb si Map -ul si apoi cam asta e...o las sa mearga cum vrea ca nu ii dau de cap.
Logo-ul m-am chinuit sa il pun si nu am reusit,l-am aranjat in excel ,dar nu stiu sa il postez aici,eram curios sa vad daca observati vreo anomalie,dar asta e..Am obosit sa imi bat capul cu masina asta,atata timp cat consumul e mic,nu fac curse cu putoarea 😊
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,508 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,508
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
Tensiunea la electrovalve am masurat-o la alte doua masini cu aceeasi motorizare si este tot 8 volti,deci cred ca asa trebuie.Tija la turbo tot nu sta trasa,o sa schimb si Map -ul si apoi cam asta e...o las sa mearga cum vrea ca nu ii dau de cap.
Logo-ul m-am chinuit sa il pun si nu am reusit,l-am aranjat in excel ,dar nu stiu sa il postez aici,eram curios sa vad daca observati vreo anomalie,dar asta e..Am obosit sa imi bat capul cu masina asta,atata timp cat consumul e mic,nu fac curse cu putoarea 😊
Verifica totusi inca si linia de vacum. Pompa vacum la relantiu trebuie sa-ti faca -0.9 bari (aici ai nevoie de un vacumetru). Daca nu face este posibil sa ai probleme la pompa de vacum sau sa ai membrana sparta la servo. Daca ai vacumul respectiv mai ramine de verificat restul pieselor care sunt actionate de vacum EGR, Westgate-ul etc. Daca si aici totul e ok electrovalvele le poti verifica facind vacum pe IN (la electrovalve ma refer) obturezi cu degetul partea de jos la electrovalva si trebuie sa-si metina vacumul . Daca nu e asa atunci membrana e gata si asta bineinteles fara sa-i aplici vreo tensiune .
Boby-Geo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat