sergiu_is
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salutare! sunt nou pe la voi pe forum ... am citit tot ce se putea despre Calibra dar acum sunt hotarat: Vreau Calibra. (dar nu am decat 4000E)... Am observat ca ati ajutat pe multi in luarea unei decizii, in privinta achizitionarii unei Calibre si acum va cer si voua sfatu: care sa o eau si de unde? Ma tot uit de o luna pe autovit si alte siteuri dar nu prea am gasit pe la 4000E si ce erau in jurul acestui pret aratau cam urat(forjate)... As fi preferat un SFI 16v din cate am citit consumu e acelasi dar puterea e mai mare.. sper sa nu fi inteles gresit... am mai avut un ford mondeo 2002 sedan dar lipsa bani l-am dat si acum vreau calibra numai ca nu as vrea sa eau una forjata, sau cu nenumarate probleme sunt constient ca trebui sa fie si ceva probleme ca este o masina de 10-15 ani dar nu prea mai suporta bugetul
va rog help
va rog help
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
te hotarasti la cateva , pe care trebuie nepartat sa mergi sa le vezi , impreuna cu un mecanic.
oricum trebuie sa te gandesti sa ai bani si de intretinere dupa ce o iei.
daca iei un 16v neparat trebuie sa schimbi distributia pt ca nu se stie ce a facut cel dinainte. plus ca pe parcurs se mai aduna si altele.
cuvantul cheie este cauta, astepta si ia una buna. nu lua de la baieti de 20 de ani si nici de la bronzati.
oricum trebuie sa te gandesti sa ai bani si de intretinere dupa ce o iei.
daca iei un 16v neparat trebuie sa schimbi distributia pt ca nu se stie ce a facut cel dinainte. plus ca pe parcurs se mai aduna si altele.
cuvantul cheie este cauta, astepta si ia una buna. nu lua de la baieti de 20 de ani si nici de la bronzati.
sergiu_is
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
sergiu_is
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2007
- Mesaj Privat
... ce alba la 4.400... sincer nu sunt prea incantat dar se cam invarte in suma mea de bani
http://www.autovit.ro/masini/opel/calibra/
nu prea as vrea care sa aiba motoru schimbat...
http://www.4tuning.ro/Anunt...-4x4-xx78320.html
din cate am mai citit pe forum astea 4x4 mai au probleme...
http://www.autovit.ro/masini/opel/calibra/
nu prea as vrea care sa aiba motoru schimbat...
http://www.4tuning.ro/Anunt...-4x4-xx78320.html
din cate am mai citit pe forum astea 4x4 mai au probleme...
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
pai motor schimbat , ai grija sa fie trecut in acte.
si are niste chestii ciudate in aerisirea de sub numar.
impecabila! da sigur
nu prea mai sunt calibre 4x4 functionale , cel putin la noi in tara.
o intretinere normala la 4x4 de pe calibra implica cauciucuri si jenti identice si echilibrate si cantarite
si are niste chestii ciudate in aerisirea de sub numar.
impecabila! da sigur
nu prea mai sunt calibre 4x4 functionale , cel putin la noi in tara.
o intretinere normala la 4x4 de pe calibra implica cauciucuri si jenti identice si echilibrate si cantarite
sergiu_is
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2007
- Mesaj Privat
- BUBU87CALIBRA
- **
- 180 mesaje
- din 04 Dec 2006
- Calibra 1993 C20LET
- C R A I O V A
BUBU87CALIBRA
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: C R A I O V A
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2006
- Mesaj Privat
- BUBU87CALIBRA
- **
- 180 mesaje
- din 04 Dec 2006
- Calibra 1993 C20LET
- C R A I O V A
BUBU87CALIBRA
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: C R A I O V A
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2006
- Mesaj Privat
ia vezi si pe aici
http://www.4tuning.ro/bazar/cauta.asp
scrii si tu calibra si vezi ce gasesti sau dai jos unde scrie opel si selectezi calibra
bafta
http://www.4tuning.ro/bazar/cauta.asp
scrii si tu calibra si vezi ce gasesti sau dai jos unde scrie opel si selectezi calibra
bafta
sergiu_is
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2007
- Mesaj Privat
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
off:
Eu nu inteleg de ce mai scrie in anunt "Vand Opel Calibra 2000 4x4 " daca nu e 4x4 !
on:
Sa ai grija la chestia cu 4x4 daca nu merge si incearca sa te abureasca ca se poate repara , da ! dar o cutie de transfer e in jur de 3000 E noua si la mana a doua nu stiu sa gasesti bune ... cutia de transfer este ceea mai ne fiabila piesa de pe calibra 4x4 ...
@mctoto "o intretinere normala la 4x4 de pe calibra implica cauciucuri si jenti identice si echilibrate si cantarite"
Corect ! chiar si o roata desumflata poate sa decupleze sistemul ...
"nu prea mai sunt calibre 4x4 functionale , cel putin la noi in tara. " mai sunt cateva !
Poate o mai are anuntul e mai vechi ...
http://www.anunt-auto.ro/id...Opel-Calibra.html
http://www.anunturi-auto.ro...8880_58880X2.html
http://www.bestauto.ro/opel...e/auto/126729.htm
http://www.bestauto.ro/opel...e/auto/127611.htm
Pretul nu e cu mult peste 4000 e loc de negociat !
Cestia e ca trebuie sa le vezi personal cu un mecanic care stie cu ce mananca calibrele sau cel putin opelurile (nu cu mecanici de dacie) iar dupa poze si povesti la telefon nu te poti lua !
Eu nu inteleg de ce mai scrie in anunt "Vand Opel Calibra 2000 4x4 " daca nu e 4x4 !
on:
Sa ai grija la chestia cu 4x4 daca nu merge si incearca sa te abureasca ca se poate repara , da ! dar o cutie de transfer e in jur de 3000 E noua si la mana a doua nu stiu sa gasesti bune ... cutia de transfer este ceea mai ne fiabila piesa de pe calibra 4x4 ...
@mctoto "o intretinere normala la 4x4 de pe calibra implica cauciucuri si jenti identice si echilibrate si cantarite"
Corect ! chiar si o roata desumflata poate sa decupleze sistemul ...
"nu prea mai sunt calibre 4x4 functionale , cel putin la noi in tara. " mai sunt cateva !
Poate o mai are anuntul e mai vechi ...
http://www.anunt-auto.ro/id...Opel-Calibra.html
http://www.anunturi-auto.ro...8880_58880X2.html
http://www.bestauto.ro/opel...e/auto/126729.htm
http://www.bestauto.ro/opel...e/auto/127611.htm
Pretul nu e cu mult peste 4000 e loc de negociat !
Cestia e ca trebuie sa le vezi personal cu un mecanic care stie cu ce mananca calibrele sau cel putin opelurile (nu cu mecanici de dacie) iar dupa poze si povesti la telefon nu te poti lua !
sergiu_is
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2007
- Mesaj Privat
multumes... prima calibra e la 6000E acum... cunoaste cineva masinile?
mecanic nu prea am care sa stie de opel... familia mea a avut numai ford.. ear cand m-am dus la mecanicu notru si l-am intrebat de opel calibra a zis ca ma complic ca sunt masini moarte... m-a intreptat spre vw golf dar eu vreau tot calibra... acum sper sa gasesc
mecanic nu prea am care sa stie de opel... familia mea a avut numai ford.. ear cand m-am dus la mecanicu notru si l-am intrebat de opel calibra a zis ca ma complic ca sunt masini moarte... m-a intreptat spre vw golf dar eu vreau tot calibra... acum sper sa gasesc
- deleted-3353
- **
- 70 mesaje
- din 29 Sep 2006
deleted-3353
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2006
- Mesaj Privat
Inainte de toate: SCHIMBA MECANICUL!
2. Niciuna nu are kilometri reali! Deci sa nu te iei dupa chestia asta.
3. Pe cea alba o stiu, anul asta a schimbat 2 proprietari, daca nu ma insel, pretul ei a fost cam asa: cu 3600€ a luat-o primul tip care a pus-o pe un forum (4tuning), tipul de la care a luat-o voia o SuperNova la schimb. A avut nr. B XX MYR. Apoi a vandut-o (cerea vreo 5000 si ceva pe ea dupa ce i-a schimbat consumabilele si cateva chestii pe la articulatii) unui tip de la mine din cartier care a tinut-o vreo 3 luni, si apoi a vandut-o la randul lui, cu cat nu stiu.
Cert este ca o Calibra nu prea face mai mult de 3000, 3500€ fara sa ii stii trecutul.
Ai foarte mare grija cand te duci sa vezi vreo masina: motorul sa fie rece, mai rece ca mortul, si vezi consistenta uleiului, sa nu fie prea gros (de aia e bine sa iei un mecanic cu tine). Eu unul m-am ars: am mers la Iasi la tine, acolo, sa-mi iau un SFI, iar "baiatul" mi l-a adus cald si cu uleiul ingrosat atat de bine, incat dupa ce i-am facut schimbul de ulei, puteam sa jur ca masina e diesel, asa batea motorul.
Mare atentie la linia dintre capota si aripi - trebuie sa fie uniforma si la acelasi nivel de la parbriz pana la faruri - si mai ales la linia dintre grila si capota: odata lovita in fata, putini sunt cei care reusesc sa o aduca la linie cat sa nu se vada ca a fost lovita.
Vrei SFI... este un motor fiabil, dar daca nu e pus bine la punct, e gurmand (14, 16% urban), asa ca inainte gandeste-te bine daca iti permiti sa il intretii. Fara sa ma laud catusi de putin, pe vremea aia castigam mult mai bine decat majoritatea, dar nu puteam tine pasul cu cate erau de facut la fostul meu SFI, desi daca m-as fi fortat, reuseam sa o pun la punct in vreo 6-8 luni.
Momentan cam atat, daca mai imi vin idei, revin. Bafta!
2. Niciuna nu are kilometri reali! Deci sa nu te iei dupa chestia asta.
3. Pe cea alba o stiu, anul asta a schimbat 2 proprietari, daca nu ma insel, pretul ei a fost cam asa: cu 3600€ a luat-o primul tip care a pus-o pe un forum (4tuning), tipul de la care a luat-o voia o SuperNova la schimb. A avut nr. B XX MYR. Apoi a vandut-o (cerea vreo 5000 si ceva pe ea dupa ce i-a schimbat consumabilele si cateva chestii pe la articulatii) unui tip de la mine din cartier care a tinut-o vreo 3 luni, si apoi a vandut-o la randul lui, cu cat nu stiu.
Cert este ca o Calibra nu prea face mai mult de 3000, 3500€ fara sa ii stii trecutul.
Ai foarte mare grija cand te duci sa vezi vreo masina: motorul sa fie rece, mai rece ca mortul, si vezi consistenta uleiului, sa nu fie prea gros (de aia e bine sa iei un mecanic cu tine). Eu unul m-am ars: am mers la Iasi la tine, acolo, sa-mi iau un SFI, iar "baiatul" mi l-a adus cald si cu uleiul ingrosat atat de bine, incat dupa ce i-am facut schimbul de ulei, puteam sa jur ca masina e diesel, asa batea motorul.
Mare atentie la linia dintre capota si aripi - trebuie sa fie uniforma si la acelasi nivel de la parbriz pana la faruri - si mai ales la linia dintre grila si capota: odata lovita in fata, putini sunt cei care reusesc sa o aduca la linie cat sa nu se vada ca a fost lovita.
Vrei SFI... este un motor fiabil, dar daca nu e pus bine la punct, e gurmand (14, 16% urban), asa ca inainte gandeste-te bine daca iti permiti sa il intretii. Fara sa ma laud catusi de putin, pe vremea aia castigam mult mai bine decat majoritatea, dar nu puteam tine pasul cu cate erau de facut la fostul meu SFI, desi daca m-as fi fortat, reuseam sa o pun la punct in vreo 6-8 luni.
Momentan cam atat, daca mai imi vin idei, revin. Bafta!
sergiu_is
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2007
- Mesaj Privat
multumesc foarte mult de sfat.. dar pana la urma ce ma sfatuiesti: sa o eau sau nu? iar la capitolu mecanic ... plec cu ce am invatat de pe forum... eri am mai vazut doua masini din pacate nu am facut poze dar la una batea, trancanea motoru intr-un hal daca intram seara cu ea in cartier dadeam trezirea numa din motor ca sa nu mai zic ca omu avea scoasa finala... zice ca asa trebuie sa trancane un motor sport (cred ca vreiau caluti sa easa din motor) asa sunt toate calibrele spune omu dar eu am crezut initial ca e vb de un motor de dacie la care nu a dat scanteie 2 bujii..
ear a doua masina era impecabila, motoru mergea perfect, interioru era cam forjat... dar cerea 5000E fix
acum observ ca mai este pe autovit si o calibra din iasi :d am sa ma intalnesc cu omu cred ca luni, parca a mai fost o data, si din cate vad nu s-a dat, aceiasi rugamite o am.. stie cineva ce e de capu ei?
la capitolu intretinere stau cam prost acum nu-mi permit sa-mi eau o calibra pe care sa o bag direct in service si sa o fac... dar cam in jumatate de an cred ca am sa-mi permit sa fac un motor, sau ce mai este de facut, de asta vreau sa fiu foarte atent la ce cumpar, daca mai aveam banuti acum imi luam una care sa arate mai bine o bagam in service si o rezolvam dar asa o eau si daca se strica ceva la ea din banii de benzina o eau cu taxiu, sau mai bag un pachet de tigari in buzunar si o eau la picior pana la munca...
ear a doua masina era impecabila, motoru mergea perfect, interioru era cam forjat... dar cerea 5000E fix
acum observ ca mai este pe autovit si o calibra din iasi :d am sa ma intalnesc cu omu cred ca luni, parca a mai fost o data, si din cate vad nu s-a dat, aceiasi rugamite o am.. stie cineva ce e de capu ei?
la capitolu intretinere stau cam prost acum nu-mi permit sa-mi eau o calibra pe care sa o bag direct in service si sa o fac... dar cam in jumatate de an cred ca am sa-mi permit sa fac un motor, sau ce mai este de facut, de asta vreau sa fiu foarte atent la ce cumpar, daca mai aveam banuti acum imi luam una care sa arate mai bine o bagam in service si o rezolvam dar asa o eau si daca se strica ceva la ea din banii de benzina o eau cu taxiu, sau mai bag un pachet de tigari in buzunar si o eau la picior pana la munca...
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- deleted-3353
- **
- 70 mesaje
- din 29 Sep 2006
deleted-3353
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2006
- Mesaj Privat
Nu trebuie sa pleci de la premisa ca "imi iau masina si ii fac motorul", asta, langa tinichigerie, ar fi cam pe ultimul loc din ce ai putea face la masina. Sa stii ca mai are si articulatii care pot fi stricate, un interior mai neingrijit, si asa mai departe. Motorul dupa cum ti-am mai spus mai sus este foarte fiabil, eu la un moment dat am mers fara sa imi dau seama "fara ulei" adica nu imi mai indica pe joja, si nu s-a intamplat nimic rau.
Cat despre asta albastra... daca motorul nu face urat... uitandu-ma la eleron si volan ar fi primele lucruri care ar trebui sa dispara de pe masina. Oricum, in banii astia, macar un computer de bord ar trebui sa aiba (ce-mi plac husele alea cu model de fata de masa de la bunica de acasa!)
Cat despre asta albastra... daca motorul nu face urat... uitandu-ma la eleron si volan ar fi primele lucruri care ar trebui sa dispara de pe masina. Oricum, in banii astia, macar un computer de bord ar trebui sa aiba (ce-mi plac husele alea cu model de fata de masa de la bunica de acasa!)
sergiu_is
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2007
- Mesaj Privat
- deleted-3353
- **
- 70 mesaje
- din 29 Sep 2006
deleted-3353
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2006
- Mesaj Privat
- SAW
- **
- 125 mesaje
- din 26 Aug 2005
- Astra 2001 Z18XE
- Bucuresti
SAW
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2005
- Mesaj Privat
sergiu_is
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2007
- Mesaj Privat
nu stiu dc dar de multa vreme vad b 98 thx dar nu ma incanta deloc am mai fost o data prin bucuresti si am vazut cateva masini de le plang si acu ce prorprietari au(sa nu zic ca debia mai trageau masinile si la capitolu ulei cred ca era de masline, foarte gros, iar la capitolu interior era popcorn, banane putrezite.. de acum ma credeam x-zbit si trebuia sa o duc pe west coast)...
revenind la b 98 thx poate ptr ca e in 8v nu ma atrage... si din cate am mai citit si pe forum ptr acelasi carburant cu 16v ai mai multa putere...daca mai stii ceva de masina mai spune...
revenind la b 98 thx poate ptr ca e in 8v nu ma atrage... si din cate am mai citit si pe forum ptr acelasi carburant cu 16v ai mai multa putere...daca mai stii ceva de masina mai spune...