Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
fara prea multa vorbarie as alege astra g! e mai reusita forma si consuma mai putin! e mai usor de condus! fordul mi se pare mai rigid!
Skip ads

  • VSS

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns !
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
alexhaiducu a scris:fara prea multa vorbarie as alege astra g! e mai reusita forma si consuma mai putin! e mai usor de condus! fordul mi se pare mai rigid!

Producatorii zic asa:
Astra 2.0Dti - 4,6 / 7,6 / 5.7 L/100km
Focus 1,8 Tdci - 4,3 / 7,4 / 5,2 L/100km
Daca tu zici ca Astra consuma mai putin, ii bag in ma-sa de producatori. Niste prosti.
De condus mai usor, iar vorbesti balarii. Poti gasi altele de care sa te legi la Focus, dar la condus e cam dat etalon in clasa la handling si la tinuta de drum.
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
pai cum se face ca unii de aici de pe site scoate consum mai mic decat dau producatorii,iar la viteza sant cu 20-30 km/h peste viteza maxima data de constructor!?
Skip ads

  • VSS

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Acele consumuri sunt date de catre producatori pentru a-si favoriza masinile, mie mi-au spus multi mecanici , computerul de bord arata tot timpul mai putin decat este real consumul masinii , pentru ca fiecare simte consumul pe buzunarul lui , eu de cand nu mai am la masini CB nu mai sunt obsedat de ce consum am.

Acum acel 0,2 l/100km se paote datora si faptului ca intre cele doua masini este o diferenta de 200cm3 sau poate Astra e mai grea..

Si da ii dau dreptate colegului ca fordul este mai rigid , am fost cu Ford 1.8 tdci din 2006 si nu are un balans ca Astra , este mai rigida si in curbe , zguduie fata de Astra, pe drumul pe care merg eu in fiecare zi cu ea in vizita pana la tara , am fost cu Fordul exact pe acolo si simteam multe gropulite si simteam in interior ca asfaltul are mici crestaturi.

Bine ,are zvac cred ca mai puternic ca Opelul , si totusi pe clasamentul masinilor Fordul este inaintea Opelului , asa stiu eu , dar de la Volkswagen in sus inclusiv sunt cele mai bune masini si cele mai puternice , Opelul si Fordul sunt masinile ieftine care nu ofera aceiasi placere la condus fata de marcile precizate anterior.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Placerea condusului o gasesti la un Focus oricand, e genul de masina cu care iti permiti sa te si joci un pic pe curbe, serpentine, etc. Ce nu ofera fata de clasa lux este confortul. Aici s-a facut diferenta de pret intre el si clasa lux. Materiale obisnuite, plastic cam rigid, neatentie la detalii, etc.
Cu clasa lux nu indraznesc sa compar Focusul, nu are rost dar cu Golful... Da, marea majoritate a Focusurilor aduse de afara sunt level entry-urile la gama de echipare. Rar de tot am vazut cate un Ghia, Titanium. Alea au alte materiale, alte dotari, alt pret.
Cu Golful e cam la fel. La variantele slab echipate sunt aceleasi probleme. Materiale diferite. In schimb, Golful se duce mult mai sus cu echiparile decat Focusul dar si pretul pe masura. Am avut ocazia sa merg si cu un Golf 5 acum cativa ani, e buna masina, n-am ce sa zic. Sincer as prefera Golful pentru calitate si Focusul pentru tinuta de drum si manevrabilitate. Cu Astra nu am mers decat cu un G break, 1,7 Dti, masina din 2000, neingrijita. Nu m-a impresionat cu absolut nimic masina aia, arata jalnic, chiar as fi curios sa merg cu un G bine intretinut ca sa pot sa fac o comparatie corecta.
  • VSS

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Fordurile si Opelurile nu sunt clasele mai slabe doar pentru ca nu au calitate interioara, sunt clase mai slabe pentru ca orice de pe ele este mai slab decat pe celalte marci
Stabilitatea eu nu as compara-o cu un Golf 5 pentru ca nu sunt doua masini care au aceliasi echipari , oricine ar spune ca VW este mai bun , bineinteles inafara de posesorii Ford.
Normal ca daca tu conduci Ford toata ziua ti se pare ca VW nu are stabilitatea Fordului , sti sloganul VW ''Das Auto" , acum orice posesor de Opel sau Ford trebuie sa fie constienti de aceste marci care , nu au un nume doar pentru ca sunt mai bune la interior , au un nume pentru ca sunt mai bune la orice , nu doar confortul ci si manevrabilitatea , stabilitatea , prestanta etc.

Nu vreau sa supar pe nimeni ca Opelul sau Fordul nu este bun , dar pe oricine ai intreba toti zic ca nu se compara cu celalte marci germane , si eu am doua Opeluri dar acesta e adevarul , dar si piesele sunt mult mai acceptabile la fel ca serviceul la Opel cel putin , ca inainte de Opeluri vroiam si eu Ford ca a prietenului meu si mi-au zis mecanicii sa ma feresc de forduri ca de naiba ca se lucra greu la ele cand se strica ceva etc. si mi-au recomandat Opel pentru ca este ieftin si ceva mai de calitate VW , ca restul sunt mult prea scumpe.
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
1.8 Tdci de la Ford e un motor brutal...nu a putut indeplini norma euro 5 asa ca a fost retras...Pentru SH recomand cu caldura..nu are DPF...injectia Siemens..fara probleme...

La stabilitate e etalon..dar nici Opel nu e mult in urma...sunt placut surprins de cacanaria asta mica de Corsa pe care abia am luat-o..cat de bine sta pe drum..foarte aproape de focus !?

La piese sunt mai scumpe fordurile...depinde si de unde le ei..
Skip ads

  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Daca compari focus 2 1,8 tdci cu astra g 2.0 dti, inseamna ca se compara merele cu perele aici, nici un atuu in favoarea opelului, poate doar suspensia care ti da impresia de barca, asta daca ti place sa conduci batraneste...altfel e mult superior focusul, cum spunea mai sus un coleg etalon in clasa sa.

Legat de motorizarea 1.8 tdci de pe MK2 e cea mai buna alegere dintre motorizarile diesel de pe focus, nu au nici un fel de probleme comune, doar alternatorul mai pica....si poti linistit sa ti faci remapare la 2.0 dti ca oricum nu o sa traga mai bine da 1.8 tdci stock, acesta din urma are cuplu mult mai mare+overboost.

De design nu are rost sa vb fiecare cu gusturile lui....am avut 3 ani focus 2 1.8tdci si tata a avut astra g 2.0 dti...deci parerea mea cred ca e obiectiva...colcluzia mea a fost ca nu este termen de comparatie intre cele doua!
  • Vasnei91

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
La exterior imi place mai mult cum arata focus-ul. La interior g-ul. De motoare nu stiu ce sa zic. Eu am 2.0DTI si sunt multumit de el.
  • ionut_sora

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2014

  • Mesaj Privat
salut, stiu ca e prea tarziu dar vreau sa completez cate ceva in discutia asta, locuiesc in Anglia de vreo 3 ani, si sunt fericitul posesor al unui Vauxhall astra 2.0dti fab 2000, avea 130000 de mile cand am luato in 2013, acum are 167000, tot ca am schimbat la ea a fost ulei, filtre, bujii incandescente ,releu bujii,furtunase retur, curatat admisie si egr,si cam atat, mentionez ca am facut cateva drumuri Romania-Anglia fara probleme.
in timpul liber cumpar masinii stricate le repar apoi le vand, printre care si ford (mondeo, focus, fiesta) , care au fost cu cele mai multe probleme unele minore, dar cele mai multe majore, in special rugina, mai rau decat o dacie din '82, ultimele doua masini pe care le am vandut au fost astra h 1.7 ctdi, 2004,si un focus 2 1.6 tdci din 2005.
astra a fost vandut a 3 zii dupa ce a fost pus la vanzare, cu 1800 gbp, iar focusul abia l-am vandut dupa o luna cu 1200 gbp,
oare de ce?
de bune ce sunt ?
cand am cuparat astra h era lovit in aripa stanga spate, am indreptat si polizat pana a ramas tabla goala nevopsita,pe care am zis ca o sa o vopsesc a doua zii, dar din cauza serviciului a trebuit sa aman pentru o saptamana.
Dupa aceea saptamana in care a si plouat foarte mult, aripa aia nu avea nici macar un gram de rugina .
deci ce pot sa zic? fordul este mult inferior opelului/Vauxhall.
va multumesc
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Focusul este renumit pt rugina lui care apare de obicei in partea de jos a usilor si in spate la aripi , totusi deja masinile au o varsta , ma refer la focus mk1 tdci , la opel de exemplu la astra g beneficieZi deja de tabla galvanizata lucru care nu il vezi la focus , bine ca acum consum mai mic , sta mai bine drum focusul e adevarat , am un prieten foarte bun cu focus de 1.6 benzina din 2001 , deci masina aia sta fenomenal de bine pe drum, bine el si-a montat arcuri si amortizoare semisport , diferenta e IMENSA fata de cele stock , unpic te zgaltzaie pe gropi dar sta masina aia in curbe de nu-i adevarat, poate ca are legatura si faptul ca e GHIA, totusi cine isi ia 1.8tdci sau 2.0 dti clar o ia pt a circula normal in curbe nu sa se arunce la viteze mari , sa faca un consum mai bun , aici clar castiga focusul , este mai usor , si mai aerodinamic, motivul clar pt care castiga la consum, insa eu as alege tot astra g , nu pt ca am si eu unul , ci pt ca se stie ca injectoarele (la toate fordurile) is slabe si foarte scumpe, turbina la fel , bine asta e la orice diesel , chiar si la ALH, in schimb la astra ai problema pompei de injectii se poate intampla si la ford , dar la astra este mai predispus , soarta face ca sant destui specializati pe repararea lor , iar daca nu se poate, pompa de pe astra este mai ieftina , si multe piese in general is mai ieftine la astra.
Insa nu e de neglijat motorul de 1.8TDDI de 90 de cai , ala este foarte bun , daca nu printre cele mai bune care le-au facut ei vreodata , insa din pacate nu au mai fost produse dupa 2001-2002 si au trecut totzi pe tdci.
Skip ads

  • VSS

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Eu am implinit 25.000 km cu Opelul si singurul lucru care l-am schimat la motor a fost o electrovalva ce face legatura intre turbina si motor,pret 50 de lei(dezmembrari). Sunt foarte multumit de masina , cat si de motor , eu zic ca pentru un Opel la acesti ani si 225.000 de km se comporta excelent.In masina nu sunt "greierasi" decat foarte rar dar se rezolva cu un pumn in plastic Smile). Masina a facut drumuri incarcata full si 4 oameni fara ca motorul sa dea semne de oboseala , bineinteles ca nu ma tin dupa un Passat 2.0 de 140cp , dar duminica trecuta intr-o depasire stateam lipit in "fundul" unei Skode cu motor de 1.9 105cp de prin 2006 , si tot asa , 4 oameni si bagaje.Ma declar unul dintre cei mai multumiti proprietari de aceasta masina. Doamne-ti multam masina merge bine ,si sper sa mearga la fel de bine inca pe atatia km. Tin sa cred ca motorul de 2.0dti a fost unul dintre cele mai reusite de la Opel , sau poate am avut eu noroc si nu mi s-a stricat absolut nimic.
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Cam ciudat sa te rogi sa te mai tina 25.000km fara probleme, adica in total 50.000km....Nici la Dacia nu ma rugam atat candva demult.
Eu ma rugam pt 100.000km sa nu am probleme macar majore
  • S.Andrei

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Vectra sri, si Astra G are probleme la pasajul aripilor spate...la fel ca si predecesorul Astra F...
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
O fi avand , insa tabla la astra g vine galvanizata ceea ce ma duce gandul la un eventual accident si inlocuire la pasaj fara a fi galvanizat din nou , altfel inseamna ca galvanizarea a fost doar pe unele modele mai dotate sa zicem asa ? La bertone cel putin am pus niste jante cu cauciucuri mai late decat trebuia si frecau in aripi si acolo am observat ca era galvanizat , binenteles am trecut la cauciucuri care nu frecau si am revopsit zona pt a nu avea probleme cu rugina.
  • VSS

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
@Shellshock Ma refeream sa mai tina inca 225.000 de km , nu doar 25.000 Smile)). Pai acum depinde cum ti masina , daca o ti in fata blocului nemiscata 2 luni poate sa apara rugina la orice masina , dar daca ai garaj rugina vine mai greu. Cu masina mea nu am avut probleme de rugina pana acum..
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR