Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
In Bucuresti patria jegului ca degeaba matura Rebu la ordinele lui Piedone pana curata si asfaltul de pe sosele ca taranul tot iese cu martoaga de bulgaria de pe aratura in sectorul 4, am ajuns sa schimb filtrul la 4-5 mii. Ultima oara ma intrebau daca este grafitat...asa de negru era. Pun filtru normal ca la super poluarea care este degeaba arunci cu banii. Codul GM pentru filtru.

ps
1) si daca stau in curul lui unul care sufla abur negru inchid clapeta ptr recirculare deci cu mari eforturi ajung la km precizati
2) nu recomand sa cumparati filtrul nr. 2 pentru ca este mult mai firav, mai mic ca si dimensiune atat pe grosime cat si pe latimea lui. Au vrut sa suplineasca probabil prin burete. Din cauza asta eu merg pe gm...ca sa nu am surprize.

Parerea mea este ca daca tragi de filtru sa tina mai mult ventilatorul forteaza particulele retinute sa isi faca loc si atunci se produce largirea tesaturii si inevitabil inhalarea a fel de fel. La fel sunt de parere ca atunci cand il speli sau sufli se intampla acelasi fenomen. Ma foarte interesa daca nu se poate pune sub grila un strat de material de hota ca sa retina grosul. De asemenea nu cunosc unde se afla gura de aspiratie.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Imi pare bine ca ai redeschis aceasta discutie pt. ca dupa ce am schimbat filtrul de polen am ramas cu niste neclaritati. Mai exact, am unele indoieli in privinta directiei de deplasare a aerului prin filtru, poate nu am fost suficient de atent cand am scos vechiul filtru, pe care parte e depus stratul de praf. Dar mai sigur sunt ca pe partea dreapta (inspre dreapta autoturismului)
Asadar, cand am extras filtrul vechi, acesta a trebuit indoit de la jumatate spre stanga iar cel nou (Valeo), la introducere, tot spre stanga. Chestia asta, zic eu e relativa, poate difera de la o firma la alta. Am tinut cont de sagetile imprimate pe rama de burete a filtrului, care indicau sensul de circulatie a aerului filtrat asa ca am pus filtrul cu sagetile spre stanga (dupa partea mai imbacsita cu praf a vechiului filtru, am dedus ca aerul circula dinspre dreapta spre stanga prin filtrul de polen). Filtrul vechi avea rama de plastic.
Banuiesc ca admisia aerului exterior se face printr-o gaura in bord, undeva sub parbriz, in dreapta, in partea de sus a corpului acela negru din plastic in care se monteaza filtrul de polen.
Daca rationamentul meu e corect inseamna ca si modul cum am editat fotografiile de mai jos e corect:

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Repet, verificati in functie de numarul de ore si de gradul de poluare filtrul. Iete filtrul schimbat recent. Lustruit si cu un CRC AIRCO
http://www.youtube.com/watch?v=8cOz0ulPmvs

http://postimg.org/image/puc3qxb9r/
  • nsmoga

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2005 z10xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
un capac de plastic de la carcasa filtrului de polen, vinde cineva?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR