Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nu, nici din tech2.
Skip ads

  • SaschArt

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Cam nasol, firul de comanda din releu in mufa ECU are continuitate. Nu a ramas decat ECU, l-am scos, l-am demontat, arata incredibil de rau, coclit tot (pentru cine nu stie, la Corsa D, ECU este afara, sub parbriz, intra apa f usor acolo). Chiar si la interior era coclit, nu se vedea nimic discontinuu/scurt la pinul respectiv, l-am curatat, etansat cu silicon dar problema n-a disparut Sad
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Michangel a scris:
big_electro61 a scris:viteza este deplasarea din punctul A,in punctul B,in timpul T, unitatea de masura km/ora, pe cind turatia,este altceva,unitatea de masura, rot/min....


Ce treaba o avea observatia asta cu problema omului numai tu stii...

Ca o paranteza, vezi ca viteza nu se masoara standard in Km/h, ci in metri / secunda, sau mai precis in metri x secunda la puterea -1. Daca vrei, iti explic si vectorial, insa nici asta nu-l va ajuta pe om sa-si rezolve problema... Smart ass ! Wink
Daca nu te limita-i a privi doar pina la virful nasului,si citea-i post-ul anterior,ai fi observat ca a fost folosita notiunea de treapta de viteza,in cazul unui ventilator.Eu,conform regulamentului,nu dau QUOTE,la ultimul post,valabil fiind si pentru dumneata...
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
ma-ta are cratima. http://www.gandul.info/pute...-cratima-10014896
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
big_electro61, ai facut praf limba romana............daca nu stiti sa scrieti, de ce mai postati?
  • SaschArt

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Am atasat poze cu ECU de la Corsa D, motor Z13DTJ diesel. Arata ca intr-un film de groaza, vad ca se aduna apa mereu la mufa care intra in ECU, asa nebunie din partea unui producator care are pretentii nu am mai vazut.


  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Fa o poza si de la masina cum sta ecu de intra apa si pune tot intr-un plic catre opel in germania.
  • SaschArt

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Am facut si asta, le-am cerut unul nou gratuit la care sa puna si protectie, mi-au promis asistenta... au dat telefon de cateva ori, era conexiunea proasta si-au lasat-o balta, la email n-au binevoit sa raspunda... Mai rau decat romanii !
  • SaschArt

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
In final, am reparat eu calculatorul, era intrerupt intre un pin si cablaj, s-a corodat o lamela de la apa.

Va recomand la toti cei care au ECU sub motorasul stergatoarelor sa re-etansati ECU impotriva apei. Scoateti ECU si il desfaceti cu o surubelnita lata pe post de levier (dupa scoaterea suruburilor), mare atentie aici, nu fortati prea tare. Trebuie NEPARAT inlocuita izolatia de etansare cu mastic sau silicon, la masinile din 2007-2008 daca nu a cedat pana acum o sa cedeze sigur, la mine vechea izolatie era evident imbatranita, nici nu este de calitate. Ar fi bine sa si pulverizati vopsea pe lamelele de legatura intre pini si cablaj, este o protectie suplimentara.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR