Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • gianini

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut!


Am reusit sa fac o instalatie tip UP-grade dela 60/55w la 100/90w la becurile de la faruri. Eu am folosit conductoare de 4 si respectiv 2,5 mm[sup]. daca aveti si alte pareri va "citesc" .

Acest UP-grade este valabil si pentru cei ce isi monteaza proiectoare de ceata sau alte tipuri de proiectoare.

Aici nu am taiat niciun fir din instalatia originala, ci numai am adaugat o extensie.

poze o sa pun maine, cand o sa fie gata Wink
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Aici nu am taiat niciun fir din instalatia originala, ci numai am adaugat o extensie.

Ce extensie? (soclul la bec si mai ce ?...)
Mai facut curios.

Si ce tip de becuri ai pus il locul celor H7 banuiesc ca H4...
Si care sunt dezavantajele... (bateria si alternatorul poate duce atat, consumul de curent va creste?)
Avantajele le stim, mai trebuie pus ceva, baterie mai mare... daca poti enumera mai detaliat etc.
"conductoare" ce sunt (fire?) si unde le-ai folosit...

O comparatie intre H7 si H4 avantaje si dezavantaj pentru toti participanti la trafic.
in sensul ca prin schimbarea soclurilor sa nu orbeasca pe ceilanti.

Lumina sper ca nu bate prin copaci.
Ca sa fie totul OK.

Daca nu afecteaza cu nimic poate imi pun si eu.
Un Tutorial cu poze si schite nu strica.
Sa ne spui cum ai facut...


Ultima modificare facuta de T.ion la Vin 19 Dec, 2014 12:22 am, modificat de 2 ori in total
  • gianini

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sa incep ca tot omu`:

Instalatia originala are socluri pentru H4 sau cum ii mai zic altii P43t, insa ca sa nu tai la fire din instalatia originala am achisitionat alte socluri P43t.

Conductoarele sunt "cabluri" (cum le zice lumea) monofilare , adica fir litat de cupru cu izolatie si le-am folosit pentru instalatia de forta cum ii zicem noi automatistii ( ca sunt instalatii de curenti slabi sau de semnale si instalatii de forta).
Bateria are 77Ah. fiindca am motor diesel 1,7 TD isuzu TC4EE1.

De "batut" prin copaci, paduri ,lemne si altele nu bate pentru ca am inlocuit becurile alea vechi de 60w cu altele de 100w ( cum aveam pe dacia 1310 ( ca am fost Mandru daciaot posesor de dacie).

Cosnsumul de curent creste cu 1.64% / sursa de iluminat (bec sa stie toata lumea).


ACEEASI METODA SE POATE FOLOSI SI PENTRU ALIMENTAREA PROIECTOARELOR DE CEATA!


Repet, revin maine dupa-masa cu fotografii.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
inseamna ca ai mai tras un fir suplimentar direct de la baterie pana la fiecare bec in parte si consumul de curent cum de a crescut doar cu atata atata timp cat tu ai dublat aproape puterea consumata?... asteptam detalii cu ce anume ai facut (daca ai alternator de 100A ceea ce cred ca ai o sa il chinui putin...)
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cred ca ar trebuii modificat numele topicului in,,,,,cum sa ne dam singuri,foc la masina,,,
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Tare aia cu 1.64%. Cum ai calculat racirea becurilor in far? Cata energie poate disipa farul, pentru racire? Vorba aia, suntem Ingineri Diplomati.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sunt o serie de colegi,ce au o parere proasta despre inginerii proiectanti ai lui Opel si o parere extraordinar de buna despre capacitatile lor.Proiectarea unui far,nu e o jucarie...Trebuie analizata din multe puncte de vedere,cu toate efectele si defectele,ce pot aparea in timp. Incercati sa exploatati masinile asa cum au fost produse,nu le dotati cu tot felul de "silicoane"...
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Subscriu! Si adaug...
Instaland becuri de putere mare exista riscul efectului de "ardere" a proiectorului in timp, destul de repede, ducand astfel la cojirea substantei de reflexie (ex. Nichel) si expunand materialul din care este confectional proiectorul (un fel de rasina; personal am incercat sa tai in material si fara bormasina nu prea am reusit; lucram la montarea unir ccfl de tip angel eyes low cost).
Exista bineinteles si riscul de a incalzi usor conductorul electric (asta daca nu cumva sunt schimbati in prealabil cu unii mai grosi).
Dar, pana nu te arzi, nu te feresti.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR