- dan cristi
- **
- 423 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Unul din mecanici zicea ca de fapt sa umblat la vibrochen inainte si a fost rectificat , de aceea cuzinetii noi pe care ia pus el nu se mai potrivesc bine
Mai bine tacea dracului ! Pai daca tot a fost asa de destept si perspicace , cum de nu l-a dus mintea sa priceapa ca e o prostie cat casa sa pui cuzineti noi STAS pe un vibrochen aflat sub cota nominala si cu abateri/uzuri neuniforme ?
Chiar si in conditii de ,,totul nou,, , cuzinetii trebuiesc ,,pasaliti,,. Eu folosesc pasta de tus sau folie indigo sa vad fiecare cuzinet in parte cum ,,calca,, si daca nu apar zone de strangere excesiva.
Zonele de strangere excesiva presupun imposibilitatea formarii filmului de ulei si acolo se merge metal pe metal. Asta in cazul STAS. Sau jocuri prea mari caz in care uleiul ,,cade,, inapoi in baie pierzandu-se presiune de ulei.
In cazul unui vibrochen uzat ce prezinta ovalitati si abateri apreciabile , nici nu are rost sa discutam despre nimic. Aia nici macar carpeala nu-i , e pura prostie , ma rog , o manopera total inutila si o pierdere pentru client. De fapt e o batjocura.
PS- carpeam pe vremuri la batrana dacie cu foita de staniol sau tablita de doza de bere pentru ca 2 cuzineti cumparati din magazin nu erau la fel , asa cum nici rectificarile vibrochenului R1, R2 , numai nu ,,puscau,, la cote !
Dar inainte de orice , chemam omul , ii explicam situatia si el alegea din optiuni. Ori mergea la magazin si trantea cuzinetii pe masa ori lua vibrochenul in plasa si mergea la mesterul rectificator pentru un schimb de injuraturi. Dar de obicei treaba se finaliza ca mancam multa ciocolata folosind staniolul sub cuzineti.
- dan cristi
- **
- 423 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ***
- 939 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 939
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Gasitul de un bloc bun pare simplu asa in principiu. Varianta cea mai la indemana ar fi la dezmembrari dar asta presupune sa iei dupa tine un mecanic care sa stie la ce sa se uite . Sigur , nu amintesc ca poate vanzatorul din parc nu accepta desfacerea motorului si ti-l da gramada.
Si as trage si de carpacii aia sa vad cat mai pot recupera din paguba dar nu i-as mai lasa sa se apropie sub 30 m de masina.
- razvanandrei1989
- OP
- 22 mesaje
- din 28 Feb 2015
- Astra 2002 1.8
- Bucuresti
razvanandrei1989
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.8
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2015
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ***
- 939 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 939
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,917 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,917
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 931 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 931
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Consumul de ulei e undeva la 500 ml la 10.000 km, absolut normal pentru turatiile ridicate cu care este exploatat motorul.
- catastefan
- *******
- 5,917 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,917
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ***
- 939 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 939
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Prostia apartine 100%....celor cu pretentii de mecanici
In cazul asta vb ta, vina le apartine! De ce s-au apucat ei sa desfaca si sa puna cuzineti noi, pe ce baza, ce masuratori au facut, ce aparatura au folosit sa ajunga la concluzia ca e nevoie de asa ceva? S-au au mers dupa vasta lor experienta de pe batranele dacii.
- razvanandrei1989
- OP
- 22 mesaje
- din 28 Feb 2015
- Astra 2002 1.8
- Bucuresti
razvanandrei1989
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.8
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2015
- Mesaj Privat
@ blue-maniak : da , bataia initiala era de la tacheti , aceia se schimba usor nu trebuie desfacut tot motorul , dar o sa te coste ceva.
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat