- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Numai ca motorizarile astea sunt pe cale de disparitie.
Acum, dupa ce vectra mea cu 2.0 dti a fost declarata dauna totala, sunt in cautarea unei noi vectre si m-am orientat catre un c facelift cu z18xer. Am si gasit ceva care ma cam coafeaza dar inca nu am primit banii de la asigurator asa ca mai am ceva timp de meditat. In ultima luna am tot rasfoit forumul dar se pare ca nu prea se discuta de motorul asta.
Acum, dupa ce vectra mea cu 2.0 dti a fost declarata dauna totala, sunt in cautarea unei noi vectre si m-am orientat catre un c facelift cu z18xer. Am si gasit ceva care ma cam coafeaza dar inca nu am primit banii de la asigurator asa ca mai am ceva timp de meditat. In ultima luna am tot rasfoit forumul dar se pare ca nu prea se discuta de motorul asta.
- andreiodaniel
- **
- 94 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Vectra 2008 1.9 cdti
- Bucuresti
andreiodaniel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
doggfatther a scris:ca posesor de 1.9cdti 120cp iti recomand sa eviti , singurul lucru pozitiv e consumul dar pe langa bagi bani in piese de te saturi , absolut tot se schimba la el in afara de motor , termostat , volanta + ambreiaj , CIM , alternator , etc etc..., orice piesa la ei e : asta e boala lor , asta e boala lor " motorizarea asta e plina de bube si nu tine vrajeala cu ai avut ghinion , pe toti care ii stiu cu versiunea asta au aceleasi probleme adica de toate si la service-uri la fel aud , sincer iti spun nu te mai uita la consum ca asta e o vrajeala pentru pustanii care merg pe pilot automat cu consumul instant in bord si au erectie ca le ia 4 pe autostrada , cumpara o masina fiabila si cu dotari sa nu ai batai de cap-stres sa stai cu ea prin service-uri
Nu stiu ce probleme ai avut tu cu ea , dar eu de cand am luat-o noua din 2008 am schimbat numai comsumabilele si biletele antiruliu 120 lei bucata , am motorul 19dt 120 cai 1.9, am 109.000 km bord si ma pregatesc de schimbul discurilor dar mai merg pana la 150k. Ambreajul nu da semne de uzura, bucsele sunt ok! e vorba de cum este condusa masina.... nicidecum ca ar avea multe bube motorul s.a.m.d !
- andreiodaniel
- **
- 94 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Vectra 2008 1.9 cdti
- Bucuresti
andreiodaniel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
don_tzapu a scris:rectific....
m-am uitat mai bine si scrie 90 de kw adica 122 caluti. Am dat 3000 de euro pe masina, destul de multicel cred dar asta e mi-a placut. Saptamana asta as vrea sa ii fac o revizie mica, filtre ulei, distributie placute. Ceva producatori recomandati? Si cat ar costa manopera la asta la un service acceptabil? ( nici reprezentanta dar nici la colt de bloc )
m-am uitat mai bine si scrie 90 de kw adica 122 caluti. Am dat 3000 de euro pe masina, destul de multicel cred dar asta e mi-a placut. Saptamana asta as vrea sa ii fac o revizie mica, filtre ulei, distributie placute. Ceva producatori recomandati? Si cat ar costa manopera la asta la un service acceptabil? ( nici reprezentanta dar nici la colt de bloc )
preturi bune gasesti la www.revizieopel.ro au si service . RECOMAND GM de cand mi-am luat masina numai pe GM am mers si nu am avut probleme ! numai la ei in fac revizia ca au preturi bune la piese originale gm , placute frana fata opel la 120 lei iar in reprezentanta sunt undeva la 300 lei. Noroc.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
andreiodaniel a scris:
Nu stiu ce probleme ai avut tu cu ea , dar eu de cand am luat-o noua din 2008 am schimbat numai comsumabilele si biletele antiruliu 120 lei bucata , am motorul 19dt 120 cai 1.9, am 109.000 km bord si ma pregatesc de schimbul discurilor dar mai merg pana la 150k. Ambreajul nu da semne de uzura, bucsele sunt ok! e vorba de cum este condusa masina.... nicidecum ca ar avea multe bube motorul s.a.m.d !
doggfatther a scris:ca posesor de 1.9cdti 120cp iti recomand sa eviti , singurul lucru pozitiv e consumul dar pe langa bagi bani in piese de te saturi , absolut tot se schimba la el in afara de motor , termostat , volanta + ambreiaj , CIM , alternator , etc etc..., orice piesa la ei e : asta e boala lor , asta e boala lor " motorizarea asta e plina de bube si nu tine vrajeala cu ai avut ghinion , pe toti care ii stiu cu versiunea asta au aceleasi probleme adica de toate si la service-uri la fel aud , sincer iti spun nu te mai uita la consum ca asta e o vrajeala pentru pustanii care merg pe pilot automat cu consumul instant in bord si au erectie ca le ia 4 pe autostrada , cumpara o masina fiabila si cu dotari sa nu ai batai de cap-stres sa stai cu ea prin service-uri
Nu stiu ce probleme ai avut tu cu ea , dar eu de cand am luat-o noua din 2008 am schimbat numai comsumabilele si biletele antiruliu 120 lei bucata , am motorul 19dt 120 cai 1.9, am 109.000 km bord si ma pregatesc de schimbul discurilor dar mai merg pana la 150k. Ambreajul nu da semne de uzura, bucsele sunt ok! e vorba de cum este condusa masina.... nicidecum ca ar avea multe bube motorul s.a.m.d !
Subscriu.
Eu am masina sh cumparata cand avea in ecu in jur de 200.000 de km.
Avea volanta dusa si trancanea cu simt de raspundere... Insa am luat masina cu 600 de euro mai ieftina decat pretul cerut de vanzator.
Am facut cu ea vreo 65000 de km, mare parte in oras...
Am schimbat volanta in urma cu 4 ani si ~60.000 km (deci am mers vreo 5000 de km cu volanta dusa).
Singurele probleme la motor au fost termostatul (initial deschidea prea devreme, dupa care a ramas blocat inchis), pompa de apa (care tind sa cred ca a picat din cauza termostatului blocat inchis, oricum a fost schimbata odata cu distributia cand am luat masina, cel mai probabil cei de la service au pus cea mai ieftina / proasta pompa de apa) si alternatorul (care a cauzat moartea bateriei, baterie originala a masinii, avea vreo 8-9 ani cand a dat semne de oboseala).
In rest, motorina si consumabile a vazut motorul masinii mele...
Ps: daca te uiti in alte ograzi, ai sa vezi egr-uri moarte de tot la 80.000 de km, ambreiaje schimbate inainte de 100.000 km, etc.
Dar, na, opel e naspa ca pica ambreiajul la 200.000 de km...
- andreiodaniel
- **
- 94 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Vectra 2008 1.9 cdti
- Bucuresti
andreiodaniel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- misache1968
- **
- 55 mesaje
- din 31 Jan 2012
- Vectra 2008 z18xer
- Bucuresti
misache1968
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
- andreiodaniel
- **
- 94 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Vectra 2008 1.9 cdti
- Bucuresti
andreiodaniel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
bogdanop
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2006 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
bogdanop
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2006 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
misache1968 a scris:Posesor vectra c z18xer,+Gpl+sprint booster+tuning box si merge brici
Inafara de gpl cu care un sunt de acord ce ai obtinut dupa montarea sprint booster si tuning box despre care nu prea am idee ce sunt mai ales ca am auzit din mai multe surse ca la un motor aspirat nu prea ai ce cai sa mai storci
- klavs
- **
- 232 mesaje
- din 23 Apr 2013
- Vectra 2008 Z20NET
- Arges
klavs
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2013
- Mesaj Privat
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 22 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2014
- Mesaj Privat
Fiecare parinte isi lauda odrasla, dar ca sa facem topicul util, mai bine isi expune fiecare experienta strict legat de motorizare si sa trecem pe cat posibil de faza "cat consuma.
Probleme cu CIM, termostat, alternator cred ca tin de toate Vectrele si nu tin neaparat de motor. In rest, depinde cum este ingrijit motorul.
Legat de motoare si cat se mai poate stoarce din ele, stiu ca doar din soft, fara alte interventii la motor, la cele aspirate se poate obtine un maxim de 10%, iar la cele turbo un maxim in jur de 30% (la 1.9 DTH se pot obtine in plus 50 de cai, adica 33,3% in plus).
Probleme cu CIM, termostat, alternator cred ca tin de toate Vectrele si nu tin neaparat de motor. In rest, depinde cum este ingrijit motorul.
Legat de motoare si cat se mai poate stoarce din ele, stiu ca doar din soft, fara alte interventii la motor, la cele aspirate se poate obtine un maxim de 10%, iar la cele turbo un maxim in jur de 30% (la 1.9 DTH se pot obtine in plus 50 de cai, adica 33,3% in plus).
- klavs
- **
- 232 mesaje
- din 23 Apr 2013
- Vectra 2008 Z20NET
- Arges
klavs
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2013
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 22 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2014
- Mesaj Privat
Nu stiu de ce am impresia ca nu ma fac prea bine inteles uneori! Ori prezint eu niste probleme de exprimare, cel putin in scris, ori exista niste deficiente de perceptie a mesajului.
O sa incerc sa prezint din nou, punctual, ideile de mai sus...as face si un desen, dar din pacate nu cred ca se poate, tehnic vorbind.
Asadar:
1. discutia despre consum = total inutila, intrucat depinde de prea multe variabile, incepand de la starea tehnica a masinii si pana la piesa din spatele volanului;
2. topicul este intr-adevar despre pareri...motoare;
3. si este in legatura cu punctul 2., ziceam ca anumite probleme sunt general valabile, indiferent de motorizare, gen CIM si altele;
4. nu stiu unde mi-am laudat odrasla, eu doar am dat un exemplu de crestere de putere (exemplu pe care eu il stiu cel mai bine) si care informatie se gaseste tot pe forum si nu numai.
Seara buna!
O sa incerc sa prezint din nou, punctual, ideile de mai sus...as face si un desen, dar din pacate nu cred ca se poate, tehnic vorbind.
Asadar:
1. discutia despre consum = total inutila, intrucat depinde de prea multe variabile, incepand de la starea tehnica a masinii si pana la piesa din spatele volanului;
2. topicul este intr-adevar despre pareri...motoare;
3. si este in legatura cu punctul 2., ziceam ca anumite probleme sunt general valabile, indiferent de motorizare, gen CIM si altele;
4. nu stiu unde mi-am laudat odrasla, eu doar am dat un exemplu de crestere de putere (exemplu pe care eu il stiu cel mai bine) si care informatie se gaseste tot pe forum si nu numai.
Seara buna!
- chis cristian
- **
- 264 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Omega 2002 y22dth
- Arad
chis cristian
- Mesaje scrise: 264
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
pãi de ce nu și consumul?Eu am 2,2 dti și cine aude zice :Aaaaaa pãi ãsta consumã mult! Nu este deloc adevãrat cred cã altele cu motoare mai mici pentru așa o mașinã consumã mai mult și uzura motorului e pe mãsurã,a mea are 150000 și nu am schimbat cam nimic la motor în afarã de filtre și ulei(nu vorbim de bucșe sau bielete sau...) și consum în regim extern 5,4!.ÃŽn oraș corect nu e relevant depinde de traseul pe care îl parcurgi,semafoare etc.pãi dacã voi le tunați și le forțați mai mult decît proiectantul(care evident nu știe atâtea ca voi) atunci nu vã plângeți de fiabilitate și consum!
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- chis cristian
- **
- 264 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Omega 2002 y22dth
- Arad
chis cristian
- Mesaje scrise: 264
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 22 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2014
- Mesaj Privat
Foarte frumos...sa o tii tot asa si nici sa nu ai probleme. La a mea tocmai ce am schimbat ambreiajul, iar anul trecut i-a fost schimbata galeria de admisie de fostul proprietar...volanta si admisia fiind binecunoscute probleme la motoarele de 1.9...totusi si masina are acusi 180.000km. In rest am schimbat termostatul, o garnitura de Cupru de 4 lei de la un injector, si garnitura pompa vacuum...asta legat de motor. In rest toata suspensia fata-spate, un burduf planetara si racord flexibil urmeaza cat de curand.
- klavs
- **
- 232 mesaje
- din 23 Apr 2013
- Vectra 2008 Z20NET
- Arges
klavs
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2013
- Mesaj Privat