Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • catalin_ing

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Am sa incerc vizual daca sunt cumva fire rupte.
Skip ads

  • Neek
  • Suspendat
  • 40 mesaje
  • din 03 Nov 2013
  • Astra 2005 Z17DTL
  • Bucuresti
  • Neek

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2013

  • Mesaj Privat
In mod sigur este retezat cel putin unul.
1 Dai mufa jos vezi ca are o siguranta albastra cu 2 picioruse pe care trebuie sa le departezi.
2. Scoti protectia de cauciuc atat din mufa dar si din caroserie. Iese mai greu bagi o surubelnita ceva.
3. Vezi care e retezat .Inadesti cu multifilar (tot cupru) si il lasi mai lung cu 2-3 cm. Ca metodata de izolare ideal ar fi termocontractabil dar poti sa folosesti si banda izoler .Chiar daca folosesti banda e bine sa o incalzesti cu bricheta dupa ce o aplici se va comporta ca un termocontractabil aproximativ mai ales ca e racoare afara si in mod sigur nu va prinde.
Varianta a 2 a ar fi sa tai de tot mufa sa "papucesti" si sa lungesti toate firele .... dar e foarte complicat. Oricum metodata de mai sus e foarte migaloasa aproximativ 1 ora de fiecare portiera.Trebuie sa tii si bruduful ala intins...si e tare incomoda pozitia.
Proiectantul cred ca a fost putin ametit cand a conceput instalatia la portiera... cu portiera deschisa de tot firele sunt intinse la maxim ,sunt fix mai putin decat trebuie ca lungime Smile).
  • nicu genes

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu acceasi problema, firele taiate la portiera stanga spate, masina nu de inchide la usa cu pricina.
Maine ma duc cu ea la electrician sa prelungeasca si sa lipeasca firele.
Intradevar pozitia este una destul de incomoda si enervanta.
  • adibaiacos2003

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2007 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
tot la usa spate stanga....nu se mai inchide geamul din butonul de la sofer. in schimb din cel de pe usa se inchide. Cred ca tot ceva fire sectionate....
Skip ads

  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu iar probleme cu usa stanga spate. Acum vreo doi ani am refacut legaturile la firele care erau rupte si totul a fost in regulaa pana acum vreo luna de zile, cand a inceput sa nu mi se mai aprinda martorul in bord si plafoniera in momentul in caare deschideam usa. Am desfacut iar mufa ce intra in usa insa firele sunt in regula. Nu este niciunul rupt. Si totusi martorul si plafoniera nu se aprind.
Stie cineva unde se afla contactul pentru usa deschisa? Din ce am mai gasit pe net, am tras concluzia ca s-ar afla in broasca. Are cineva idee daca poate fi reparat acel contact?

Multumesc.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
la vectra c garantat e in broasca...
e foarte posibil si la astra h sa fie la fel, avand in vedere ca sunt masini din aceeasi generatie...
de reparat nu stiu ce sa zic daca se poate repara...

cam asta ar fi schema broastei usii (din TIS):



culorile firelor
WH = white (alb)
RD = red (rosu)
BK = black (negru)
GN = green (verde)
GY = gray (gri)
BU = blue (albastru)
BN = brown (maro)

combinatii:
BKGN = black-green (negru-verde), adica un fir de culoarea neagra cu o dunga verde pe el


e posibil ca usa ta sa nu aiba si al 3-lea motoras (cel care e singur in chenar), asta e doar la unele masini, e o optiune daca nu ma insel si cred ca e antifurtul...
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Sa readuc la suprafata acest subiect:
Din nefericire eu am avut trei fire rupte complet, faceau contact cand si cand (noroc ca nu s-au atins intre ele) si ce am facut? Am desfacut acel ornament de plastic de pe prag (se trage in sus incepand de la bancheta din spate, nu fortati) si am eliberat manunchiul de fire de sub ornament sa am mai mult spatiu de joaca. Dupa aceea am tras afara din burduf firele rupte intrucat se agatau pe la mijloc si le-am tras inapoi cu sarma ce se vede in poza.
Pasul 2: se dezizoleaza ambele capete de la fire (undeva la 5mm-1cm maxim) si se incruciseaza asa , se cositoresc cu borna de la baterie scoasa, se pune banda izolatoare/ tub ce se topeste la bricheta si treaba gata.
  • Ionut_Ph

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Imi poate spune si mie care sunt culorile la firele de la Difuzorul din usa spate?
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Aici nu te pot ajuta, vezi pe la baietii cu TIS-ul ca ei trebuie sa stie cu ce se mananca codul culorilor la fire.
  • bercyfirst

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut!
In primul rand multumiri, datorita forumului am descoperit si eu aceeasi problema dar la usa din dreapta spate, am observat ca aici majoritatea au probleme cu usa stanga spate.
Maine daca ma ajuta vremea ma apuc de mesterit si revin. O sa incerc sa scot protectia de prag din interior si sa incerc sa trag firele in masina, sper sa imi permita sa fac asta ca nu as vrea sa dau mufa jos, iar firele sunt intrerupte pe la jumatate si burduful de cauciuc nu prea imi permite sa ajung la ruptura, nici vorba de a mai mesterii.
  • bercyfirst

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut!
Am revenit cu imagini cam ce am gasit eu si cam cum am remediat.
Dupa ce am desfacut mufa de pe usa asa cum am gasit mai sus pe acest forum am scos aparatoare de plastic de la pragurile usilor si am tras firele inauntru in masina prin gaurile de pe stalpi o sa vedeti in poze, pentru a avea mai mult spatiu de manevra.
Firele care au fost retezate le-am inadit, cele la care a fost doar rupta izolarea le-am intarit cu silicon sper sa tina. Sincer nu m-am indurat sa le tai pentru ca daca le taiam pe toate si le cositoream devenea totul mult prea rigid si imi era frica sa nu se rupa.
Eu am umblat la ele pentru ca nu mai actiona inchiderea pe partea stanga. Am zis ca daca sunt la capitolul asta sa demontez si pe partea dreapta si vedeti din poze ce dezastru este si acolo.
La firele de pe usa stanga nu erau rupte decat jumatate din litze sa zicem am dezizolat am rsucit firele, cositorit si dupa aceea dat cu banda izolatoare.
Dupa parerea mea Opel ar trebui sa cheme masinile in service si sa remedieze pe cheltuiala lor pentru ca este clar o problema de proiectare. Mai ales ca risc un incendiu de la scurt circuit si poate muri cineva.

Asta este gaura de afara.


Asta este gaura din interior.


Asa aratau firele din usa stanga spate.


Protectia de plastic pentru praguri.


Si aproape remediate.


Usa Stanga
Unde firele aratau mult mai jalnic dar spre surprinderea mea era numai unul subtire retezat.


Remediate.



  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu nu pricep, ai scos mufa prin caroserie in interiorul masinii? Firele le-ai impletit si intre ele sau doar le-ai lipit? Spor la banda izolatoare Very Happy .
Nu este nicio problema de proiectare, sunt fire, se coc dupa 10 ani de zile tu nu crezi? Sau ai prefera sa iti puna fire cu fibra optica si sa iti adauge la pret inca 1000 de coconei europeni? Eu prefer rahatul asta de fire, daca aveai inspiratia puteai sa pui papuci sub prag si schimbai doar firul x sau y cand se rupea, nu mai cositoreai/silicon (care nu cred ca va tine).
Skip ads

  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Si eu am scos mufa in interiorul masinii , e mai usor de lucrat.Dar silicon sa pui .......... in locul unui izolator . Era probabil prea scump un tub denala termocontractabil ( 1 leu metru liniar) si era perfect.Indiferent cat de vechi sunt firele , macar e simplu de remediat, o chestie DIY , la 2 beri si putina umbra , ca tot e vara.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Tub termocontractibil dar daca nu ai cu ce sa il incalzesti ce faci? Sufli? Este banda izolatoare pentru cablaje, rezista la n temperatura si e mai bun. In cel mai rau caz folosesti leucoplast, ala garantat nu se desface.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Il incalzesti cu falcara de la bricheta, simplu.
Problema e ca daca nu poti scoate cablu din mufa si nu e rupt nu poti pune tub termo fara sa-l tai.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Eu le spuneam la alti sa se uite la burdufuri - pana mi-a venit si mie randul, asa ca verificati nu asteptati sa se rupa de tot firul/firele.
Este mai usor sa previi de cat sa astepti sa se strice.
La a mea merge totul brici - nu are cum | uite ca are cum. Laughing | asa spuneam si eu.
Niciodata sa nu spui niciodata.

Pune tub termocontractabil, sau banda izolatoare textila Tesa de calitate (sunt si de calitate proasta), banda izoliera.
ideea cu siliconul nu stiu de unde ti-a venit, mult nu o sa stea pe acolo, izoleaza cu doua straturi de banda izoliera.
Tot asa burduful l-am tras in interior, burduful nu imi permitea sa vad firele bine.

Cu bricheta am incalzit si eu tubul.
http://www.youtube.com/watch?v=4vnthybw0II
http://www.youtube.com/resu...ery=shrink+tubing

Frumoase lipituri ce scula ai folosit.... si ce pasta decapanta... la mine nu au iesit asa frumoase cam batea vandul si pasta nu era de calitate, nu prea incalzea cositorul.
La a mea am tot cautat punctul de masa, tu l-ai gasit? - (vad ca ai desfacut si in fata plasticul de asta intreb)

Verifica si burduful la usa hayon si acolo am gasit unul belit, uni au gasit mai multe retezate, belite...
https://www.clubopel.com/vie...p=1806467#1806467

Pistol de lipit cu gaz - urmeaza sa imi iau si eu unul este util pentru masina, in situatii din acestea.

Multumim de poze foarte relevante.


Ultima modificare facuta de T.ion la Sam 04 Jul, 2015 1:09 pm
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Hmz nu stiam ca merge si cu bricheta, am incercat o data cu bricheta si luase foc, renuntasem. Acum ca vazui cum se procedeaza posibil sa ma reintorc la bricheta.
Eu am lipit firele cu o statie de lipit, nu ma intrebati de ce dar mi s-a parut mai practica statia de lipit decat ciocanul si au iesit superb lipiturile.
Si eu sfatuiesc din nou, gasesti la magazinele de electronice banda izolir special conceputa pentru cablaje, rezista mult mai mult decat cele gasite la metale chimice care sunt pentru uz casnic (ca sa zic asa) e putin mai scumpa, 2-3 lei dar merita pe din plin.
PS: si leucoplastul se poate folosi la fire electrice atata timp cat te asiguri ca nu ai cabluri iesite pe afara care sa gaureasca materialul, se lipeste mult mai bine decat orice banda izolatoare si e flexibil.
PSS: pentru cei care aveti posibilitatea de a gasi banda izolatoare/leucoplast cum aveti in comportamientul motor folositi din aceea.
  • floriniuliancfi

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2014

  • Mesaj Privat
si eu am patit ieri aceeasi problema la a mea astra h din 2009. martor in bord nu se aprinde la usa deschisa si usa nu se mai incuia deloc.erau sectionate firele din burduful ce intra in usa din prag, cele de culoare alb si maro.au fost refacute legaturile cu un pistol de lipit si acum functioneaza perfect.
  • bercyfirst

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
T.ion a scris:Eu le spuneam la alti sa se uite la burdufuri - pana mi-a venit si mie randul, asa ca verificati nu asteptati sa se rupa de tot firul/firele.
Este mai usor sa previi de cat sa astepti sa se strice.
La a mea merge totul brici - nu are cum | uite ca are cum. Laughing | asa spuneam si eu.
Niciodata sa nu spui niciodata.

Pune tub termocontractabil, sau banda izolatoare textila Tesa de calitate (sunt si de calitate proasta), banda izoliera.
ideea cu siliconul nu stiu de unde ti-a venit, mult nu o sa stea pe acolo, izoleaza cu doua straturi de banda izoliera.
Tot asa burduful l-am tras in interior, burduful nu imi permitea sa vad firele bine.

Cu bricheta am incalzit si eu tubul.
http://www.youtube.com/watch?v=4vnthybw0II
http://www.youtube.com/resu...ery=shrink+tubing

Frumoase lipituri ce scula ai folosit.... si ce pasta decapanta... la mine nu au iesit asa frumoase cam batea vandul si pasta nu era de calitate, nu prea incalzea cositorul.
La a mea am tot cautat punctul de masa, tu l-ai gasit? - (vad ca ai desfacut si in fata plasticul de asta intreb)

Verifica si burduful la usa hayon si acolo am gasit unul belit, uni au gasit mai multe retezate, belite...
https://www.clubopel.com/vie...p=1806467#1806467

Pistol de lipit cu gaz - urmeaza sa imi iau si eu unul este util pentru masina, in situatii din acestea.

Multumim de poze foarte relevante.


Am folosit un pistol de lipit din ala vechi de pe timpul lui Ceasusescu negru cu buton dar am gasit pe net niste anse pe baza de argint, care intradevar se duc cam repede, le mananca pasta dar sunt superbe se incalzesc in cateva secunde si lipesc foarte bine, nu am folosit nici un fel de pasta nici sacaz, fludorul pe care il folosesc si de care sunt foarte multumit la lipituri este luat din supermarket din Auchn la un pret de nimic. Este la tub, atentie nu luati din ala la rola ca este varza, este un tub cam cat o epruveta cu un capac galben. Fludorul este spirala si are deja pasta in el.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Poti pune o poza cu fludorul la tub - ce am vazut pe net de 1mm

eu am avut cositor la rola dar si pasta proasta zici ca este ceara inloc sa scoata fum nu scoate nimic, doar se topea ca ceara de lumanari. Laughing
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR