- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
horean
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2007
- Mesaj Privat
Buna, inainte de a spune care este problema vreau sa spun ca nu am apucat sa citesc tot topicul si sunt sigur ca as gasi rezolvare la intrebarea mea dar sunt presat de timp.
Problema:Tatal meu are un Opel Astra combi, motor 1,7 an 2000( daca este nevoie de cod motor, sau serie mai tarziu) si merge .....cum sa zic... FFFFFF ra, adika nu trage, viteza max. undeva la 120 km pe druuum drept si liber, are aprins un martor in bord (cel in forma de robinet, imi pare rau da nu stiu cum ii zice). Buuun , s-a schimbat debitmetru, nush ce electrovalva, etc. Tot asa merge.
Intr-un final , am ajuns cu ea la reprezentanta Opel din Cluj. (ecomax). Din lipsa de timp am lasat masina, am plecat , am revenit dupa cateva ore.( cu speranta ca au facut sa nu se mai aprinda martorul si ca va merge cat de cat bine) Supriza! Au facut doar un test motor si un mecanic mia aratat buba: cativa pini rupti din calculatorul de motor. A scris pe factura necesar schimbare calculator motor.
Fiindca am luat masina chiar cand se termina programul nu am apucat sa intreb cat costa.
deci:1) Cat costa un calculator motor nou?
2) Cat costa unul second ( mecanicul a spus ca daca ii second trebuie schimbat imobilizatorul , cheile si contactul) asa este ?
3) Se pot repara pinii aceeia de la mufa de deasupra calculatorului?
4) Daca se pot, stiti undeva in/pe langa Cluj?
5) Orice alte informatii sunt binevenite.
P.S. O sa incerc sa pun si o poza cu pinii rupti , sper ca maine sa reusesc.
Va multumesc anticipat.
Problema:Tatal meu are un Opel Astra combi, motor 1,7 an 2000( daca este nevoie de cod motor, sau serie mai tarziu) si merge .....cum sa zic... FFFFFF ra, adika nu trage, viteza max. undeva la 120 km pe druuum drept si liber, are aprins un martor in bord (cel in forma de robinet, imi pare rau da nu stiu cum ii zice). Buuun , s-a schimbat debitmetru, nush ce electrovalva, etc. Tot asa merge.
Intr-un final , am ajuns cu ea la reprezentanta Opel din Cluj. (ecomax). Din lipsa de timp am lasat masina, am plecat , am revenit dupa cateva ore.( cu speranta ca au facut sa nu se mai aprinda martorul si ca va merge cat de cat bine) Supriza! Au facut doar un test motor si un mecanic mia aratat buba: cativa pini rupti din calculatorul de motor. A scris pe factura necesar schimbare calculator motor.
Fiindca am luat masina chiar cand se termina programul nu am apucat sa intreb cat costa.
deci:1) Cat costa un calculator motor nou?
2) Cat costa unul second ( mecanicul a spus ca daca ii second trebuie schimbat imobilizatorul , cheile si contactul) asa este ?
3) Se pot repara pinii aceeia de la mufa de deasupra calculatorului?
4) Daca se pot, stiti undeva in/pe langa Cluj?
5) Orice alte informatii sunt binevenite.
P.S. O sa incerc sa pun si o poza cu pinii rupti , sper ca maine sa reusesc.
Va multumesc anticipat.
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
horean
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2007
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
Am auzit ca ar fi unul in Cluj,cu toate astea un ECU de la Cluj tot la mine l-a facut cineva.Mai bine cautati pe la reparatii GSM/TV un electronist f bun,trebuie sa gasiti pe acolo.
incercati la Minteuan Gheorghe minteuanghita@yahoo.com 0744475654;e depanator TV pe acolo cu destula experienta,dupa cite vad pe un alt forum;Bafta!
incercati la Minteuan Gheorghe minteuanghita@yahoo.com 0744475654;e depanator TV pe acolo cu destula experienta,dupa cite vad pe un alt forum;Bafta!
- alxgudea
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Constantine
- *
- 10 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Astra 1993 C14NZ
Constantine
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
ROBERTby2000 a scris:@constantine....lasa pe cineva care stie....o sa-l strici mai tare...si reparatia o sa fie pe masura....
-multe calculatoare prajite am reparat de pe urma ''electronostilor".asa ca...
-multe calculatoare prajite am reparat de pe urma ''electronostilor".asa ca...
iti dai seama ca nu am inlocuit io piesa....am fost la un electronist cica... cum banii nu ii primesc inapoi ,trebuie sa tractez masina pana acolo sa incerc niste calculatoare
intrebare: poate sa fie calculatorul bun si sa nu se aprinda martorul "check engine" in bord din alta cauza?(si nici sa nu porneasca desigur)
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
sigur ca se poate;nu stiu la dvs dar un exemplu 'clasic' ar fi senzorul de turatie defect
Mai cautati totusi pe traseul care mergea la varistorul ars,o mai fi vreo piesa defecta pe semnalul respectiv,inauntru sau in afara ECU,nu degeaba s-a umflat aia;si chiar alt ECU poate fi in pericol daca e o problema acolo
Mai cautati totusi pe traseul care mergea la varistorul ars,o mai fi vreo piesa defecta pe semnalul respectiv,inauntru sau in afara ECU,nu degeaba s-a umflat aia;si chiar alt ECU poate fi in pericol daca e o problema acolo
- mirceamihalciuc
- *
- 18 mesaje
- din 08 Jul 2007
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
mirceamihalciuc
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2007
- Mesaj Privat
Ok, am citit pagini intregi ca sa-mi fac o imagine inainte de a posta si eu ce ma doare...
Am o VECTRA C din 2003 motor Y20DTH; problema este ca dupa aprox 1 km, motorul se opreste brusc, indiferent de regimul de turatie, dupa care nu mai porneste imediat. La prima aparitie a acestui defect, am scos borna de la baterie, dupa vreo ora am pus-o inapoi si a pornit la sfert. Am mers cam 1 km, din nou a murit motorul. Nu i-am mai facut nimic, iar a doua zi a pornit la sfert iar. Bineinteles ca dupa 1 km s-a oprit...
La bord apare martorul masina+cheie (galben); am incercat cu a doua cheie, degeaba. La tester arata o eroare (cod 0606 cred, daca tin bine minte), dar respectivul nu stie ce e aia. Spune ca a mai avut asa ceva la o Zafira si era din pompa de injectie. Eu ma indoiesc, ca doar porneste si merge, doar ca CEVA electronic ii ia maul...
As aprecia o parere, poate cineva s-a mai lovit de asa ceva, ca am vazut posturi doar la Astre, nu si la Vectra.
S-auzim de bine (ca probleme sunt destule!)
Am o VECTRA C din 2003 motor Y20DTH; problema este ca dupa aprox 1 km, motorul se opreste brusc, indiferent de regimul de turatie, dupa care nu mai porneste imediat. La prima aparitie a acestui defect, am scos borna de la baterie, dupa vreo ora am pus-o inapoi si a pornit la sfert. Am mers cam 1 km, din nou a murit motorul. Nu i-am mai facut nimic, iar a doua zi a pornit la sfert iar. Bineinteles ca dupa 1 km s-a oprit...
La bord apare martorul masina+cheie (galben); am incercat cu a doua cheie, degeaba. La tester arata o eroare (cod 0606 cred, daca tin bine minte), dar respectivul nu stie ce e aia. Spune ca a mai avut asa ceva la o Zafira si era din pompa de injectie. Eu ma indoiesc, ca doar porneste si merge, doar ca CEVA electronic ii ia maul...
As aprecia o parere, poate cineva s-a mai lovit de asa ceva, ca am vazut posturi doar la Astre, nu si la Vectra.
S-auzim de bine (ca probleme sunt destule!)
- alxgudea
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mirceamihalciuc
- *
- 18 mesaje
- din 08 Jul 2007
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
mirceamihalciuc
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2007
- Mesaj Privat
Multumesc mult, intradevar asa scria pe tester, "processor fault", si intradevar stiu ca bateria s-ar putea sa aibe ceva probleme, ca atunci cand am cumparat masina a trebuit sa-i mai completez apa distilata. Plus ulei din motor, plus altele...asta ca sa va faceti o idee cam cum intretin unii o masina de 10000E. Si culmea e ca erau ditamai firma din Bacau, fabrica de autocare!
Totusi nu cred ca e bateria, ca invarte bine la demaror; cel mai probabil vreun scurt sau contact imperfect pe undeva, cred ca in modulul electronic al pompei. Va tin la curent,ca m-am apucat de demontat si ceva trebuie sa gasesc...
N-as vrea sa descurajez pe altii si poate ca nu ar trebui sa scriu asa ceva tocmai aici, dar sa stiti ca este cea mai slaba masina pe care am avut-o in viata mea (iar la 40 de ani si diploma de inginer auto, sa stiti ca imi asum ceea ce spun).
Pur si simplu nu mai termin de muncit la ea si de bagat si bani in ea, sa o scot la liman sa pot sa o vand, ca tot apare altceva iar si iar. Din pacate....
Multumesc pt ajutor. Toate cele bune.
Totusi nu cred ca e bateria, ca invarte bine la demaror; cel mai probabil vreun scurt sau contact imperfect pe undeva, cred ca in modulul electronic al pompei. Va tin la curent,ca m-am apucat de demontat si ceva trebuie sa gasesc...
N-as vrea sa descurajez pe altii si poate ca nu ar trebui sa scriu asa ceva tocmai aici, dar sa stiti ca este cea mai slaba masina pe care am avut-o in viata mea (iar la 40 de ani si diploma de inginer auto, sa stiti ca imi asum ceea ce spun).
Pur si simplu nu mai termin de muncit la ea si de bagat si bani in ea, sa o scot la liman sa pot sa o vand, ca tot apare altceva iar si iar. Din pacate....
Multumesc pt ajutor. Toate cele bune.
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
cipril
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
khristian a scris:salutare .... am si eu o problema cu corsa C din 2001 cu motor Z12XE, si anume... dupa ce merg cativa km, cand se incalzeste motorul acesta se opreste in mers... daca opresc contactul si repornesc... motrul porneste, dar imi apare martorul "masinuta cu cheita pe el " aprins, iar turometrul nu functioneaza, e la zero...daca las cateva minute oprit motorul si repornesc...se stinge martorul"masinuta cu cheita franceza pe el" si se aprinde martorul "motorasul acela ca elicopterul", care ramne aprins, iar turometrul nu functioneaza... pot merge cu masina asa fara probleme, nu simt nici o modificare semnificativa, dar nu am turometru functional si martorul"elicopterul" ramane aprins... daca opres masina pt aproximativ o ora si repornesc se sting toti martorii, iar truometrul functioneaza normal, pana ce fac cativa km si motorul se incalzeste si ......ZDUP se opreste motorul in mers...( APROPO...RECUNOSC CA E O TREABA RISCANTA>>SA RAMAI FARA FRANA SI FARA VOLAN LA PESTE 100KM/H... ) daca repornesc o iau de la capat... turometrul nu functioneaza si se aprinde "check engine", opresc...10 minute si repornesc ... turometrul tot nu functioneaza, dar se stinge"check engine"(masinuta cu chieta), dar se aprinde martorul "elicopterul" , care ramne aprins continuu....
ce sa fie oare? astept sfaturi... merci
ce sa fie oare? astept sfaturi... merci
acum am intrat dupa mult timp pe forum si am vazut ce ai scris
la tine cred ca senzorul d vina (scapi ieftin)
problema asa se manifesta si la mine x20dtl doar ca turometrul mergea ok , la mine a fost praf pompa si am reparat-o (peste 1000 E)
bafta !
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
nu sunt as ca nuam fost niciodata dar repar in mod uzual placi de baza si alte chestii tip smd , de bagat mai mult nu ma bag ca nu am timp, deci miine imi da un prieten calculatorul jos il desfac il verific ,curat si vad ce lipituri sunt duse dupa care il pun la loc si trag concluziile eventual mai fac schimb de senzor, si poze multe sa vada tot poporu
apropo ce ma intereseaza este o imagine a calculatorului din spate si eventual niste sfaturi de cum se desface ca nu am nici cea mai vaga idee , nu ca ar fi problema dar stiti voi cum e drumu deja batatorit nu te inpotmolesti
sa auzim de bine , miiine seara sau duminica pozele
deci cum am zis am desfacut calculatorul , am refacut lipiturile ,dar, becul tot asa se aprinde,la fel ca inainte - cum pornesc in 15 secunde se aorinde ri ramane asa pina ajunge la temperatura de lucru dupa care se stinge ( cred ca este problema de senzor acum mai ramane sa il schimb cu unu original)
in rest treaba usoara atasez si pozele de riguare
deci cu toate ca se aprinde inca becul , se simte ca motorul merge mai rotund, inainte sa se aprinda becu de avarie banuiesc ca stiti ca pompa de injectie se da cu 10 grade inapoi ,e la mine se auzea un zgomot metalic destul de tare , acuma dupa reparatie nu se mai aude , se aude trecerea pe avarie dar frumos nu ca inainte
continui treaba si la sfirsit promit un pdf sa mai scapam de o belea
apropo ce ma intereseaza este o imagine a calculatorului din spate si eventual niste sfaturi de cum se desface ca nu am nici cea mai vaga idee , nu ca ar fi problema dar stiti voi cum e drumu deja batatorit nu te inpotmolesti
sa auzim de bine , miiine seara sau duminica pozele
deci cum am zis am desfacut calculatorul , am refacut lipiturile ,dar, becul tot asa se aprinde,la fel ca inainte - cum pornesc in 15 secunde se aorinde ri ramane asa pina ajunge la temperatura de lucru dupa care se stinge ( cred ca este problema de senzor acum mai ramane sa il schimb cu unu original)
in rest treaba usoara atasez si pozele de riguare
deci cu toate ca se aprinde inca becul , se simte ca motorul merge mai rotund, inainte sa se aprinda becu de avarie banuiesc ca stiti ca pompa de injectie se da cu 10 grade inapoi ,e la mine se auzea un zgomot metalic destul de tare , acuma dupa reparatie nu se mai aude , se aude trecerea pe avarie dar frumos nu ca inainte
continui treaba si la sfirsit promit un pdf sa mai scapam de o belea
- Maverick
- ****
- 1,186 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
Va salut domnilor.
Problema mare la o Corsa C cu motor Y17DTL. Mergand prin oras, deodata simt ca nu mai e putere. Ridic piciorul de pe acceleratie, apas ambreiajul si constat ca motorul se oprise absolut fara nici un avertisment. Nu tu vreun martor aprins, nu tu vreo turatie mai mica, nimic! Pornesc motorul, plec de pe loc si merg cca 5 min si buff, iar se opreste din senin. Iar pornesc si mai merg putin si... aceeasi poveste de mai sus. Si fazele aste se prepeta de vreo 5 ori pana raman intepenit din cauza ca motorul nu mai vrut sa porneasca.
M-am invartit cam 30 de minute pe langa masina, ma surc la volan, pornesc motorul fara probleme si dupa 10 secunde se opreste. Iar pornesc iar se opreste. Mai stau un timp si incerc din nou si... porneste si nu se opreste. Merg vreo 3 km si iar bufff. Isoria se repeta, exact cum am scris mai sus.
Ce sa fie oare? NU am martori aprinsi in bord, motorul trage si merge normal (atunci cand merge). Idei, sugestii...? PLS!
Am cautat pe forum dar nu am gasit nimic care sa semene cu ce patesc eu.
Problema mare la o Corsa C cu motor Y17DTL. Mergand prin oras, deodata simt ca nu mai e putere. Ridic piciorul de pe acceleratie, apas ambreiajul si constat ca motorul se oprise absolut fara nici un avertisment. Nu tu vreun martor aprins, nu tu vreo turatie mai mica, nimic! Pornesc motorul, plec de pe loc si merg cca 5 min si buff, iar se opreste din senin. Iar pornesc si mai merg putin si... aceeasi poveste de mai sus. Si fazele aste se prepeta de vreo 5 ori pana raman intepenit din cauza ca motorul nu mai vrut sa porneasca.
M-am invartit cam 30 de minute pe langa masina, ma surc la volan, pornesc motorul fara probleme si dupa 10 secunde se opreste. Iar pornesc iar se opreste. Mai stau un timp si incerc din nou si... porneste si nu se opreste. Merg vreo 3 km si iar bufff. Isoria se repeta, exact cum am scris mai sus.
Ce sa fie oare? NU am martori aprinsi in bord, motorul trage si merge normal (atunci cand merge). Idei, sugestii...? PLS!
Am cautat pe forum dar nu am gasit nimic care sa semene cu ce patesc eu.
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat