razvi_gyl
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2014
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Lasa arcurile si amortizoarele . Fa un test de amortizoare daca vrei sa dormi linistita.( pe mine m-a costat 45 ron ...si primesti o hartie cu fiecare cat la % este de eficient)
Schimba doar flansele ( ai sa vezi ce tasate sunt....) si rulmentii de presiune ( si ei pot fi buni daca nu troncane. ).
Daca ai bani de flanse originale e OK...eu nu am gasit nimic mai bun ca cele originale.
Schimba doar flansele ( ai sa vezi ce tasate sunt....) si rulmentii de presiune ( si ei pot fi buni daca nu troncane. ).
Daca ai bani de flanse originale e OK...eu nu am gasit nimic mai bun ca cele originale.
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
razvi_gyl
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2014
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
razvi_gyl
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2014
- Mesaj Privat
balmariuz
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
balmariuz
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Se pune pe tester si se vede daca temperatura vazuta de el este la fel cu cea din bord, se mai decalibreaza si acele.
Se masoara 'pe usa din dos' temperatura reala cu un multimetru care are sonda temperatura sau cu 'pistol'.
Daca toate valorile cam bat atunci termostatul e pe moarte si trebuie repede de inlocuit.
Se masoara 'pe usa din dos' temperatura reala cu un multimetru care are sonda temperatura sau cu 'pistol'.
Daca toate valorile cam bat atunci termostatul e pe moarte si trebuie repede de inlocuit.
balmariuz
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
andreiy
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 2001 Y17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2012
- Mesaj Privat
Salut! am o problema cu tamburul de pe spate....scurt istoric:intr-o zi dupa un drum de vreo 18 km cand m-am dat jos din masina am vazut ca iese fum sa infocat rau tamurul...dupa ce sa racit am slabit frana de mana i-am dat cateva ciocane si-a revenit nu a mai frecat nu sa mai incalzit...dupa vreo 2 luni am fost cu ea la un atelier pentru ca se auzea ca ceva....ca si cum ar fii o bucata de metal inauntru-l tamburului au curatat tamburul iar tipi de la atelier mi-au luat cu flex-ul din umarul format(nu era asa mare avea cam 1mm)..dupa ce au pus tamburul la loc freca undeva si se incingea iarasi,am fost cu masina la alt mecanic care mi-a pus o saiba pe ax-ul care vine tamburul si mi-astrans umpic frana de mana (de la acele reglaje,ca sa nu fie asa deschisi saboti sa nu frece) nu se mai incalzeste dar acum cand pun frana (cand franez mai usor doar) vibreaza pedala...De ce inainte nu facea asa? Is consecinte daca umblu asa cu ea pana ce schimb tamburi?
andreiy
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 2001 Y17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2012
- Mesaj Privat
Am desfacut tamburul si am dat jos saiba pusa de mecanic,acum nu se mai activeaza abs-ul asa repede(adica nu vibreaza la frane lente) dar tot se simte in petala cum e ovalizat tamburul (slab nu e o bataie puternica sau ceva de genu) Are ceva daca umblu asa cu ea? Problema nu ar putea fi cauzata de urmele lasate de panza cand mi-a luat umarul de pe tambur? cand a dat cu flexul a lasat urme si in zona in care prinde sabotul.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
andreiy
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 2001 Y17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2012
- Mesaj Privat
@dancuciureanu am rezolvat problema,am scos saiba si am dus tamburul la rectificat
dar revin cu alte intrebari...in porbagaj am doar o mufa pentru boxe (cea din partea cu soferul) am dat jos ornamentele de pe partea dreapta si nu am gasit nici o mufa,probabil proprietarul anterior a taiat acel cablu sau doar o iesire are in spate? mentionez ca am cumparat masina fara suport de boxe si polita iar inainte a fost imatriculata ca autotilitara.
La relantiu fara consumatori am 14.30V incarcare iar cu consumatori (faza scurta,casetofon si aeroterma pe 2) am 14.20, din cate am citit pe forum ar trebui sa am 14.40 cu consumatori, acea diferenta de 0.20 poate fi din cauza bateriei (e terminata,vara asta mi-a fiert de 2 ori si am mai avut probleme cu ea)? este vorba de un opel corsa c 1.7 di 2001
Care este diferenta intre corsa 1.7 Di si 1.7 DTI? aici ma refer la motor...acei 9cp implus?
dar revin cu alte intrebari...in porbagaj am doar o mufa pentru boxe (cea din partea cu soferul) am dat jos ornamentele de pe partea dreapta si nu am gasit nici o mufa,probabil proprietarul anterior a taiat acel cablu sau doar o iesire are in spate? mentionez ca am cumparat masina fara suport de boxe si polita iar inainte a fost imatriculata ca autotilitara.
La relantiu fara consumatori am 14.30V incarcare iar cu consumatori (faza scurta,casetofon si aeroterma pe 2) am 14.20, din cate am citit pe forum ar trebui sa am 14.40 cu consumatori, acea diferenta de 0.20 poate fi din cauza bateriei (e terminata,vara asta mi-a fiert de 2 ori si am mai avut probleme cu ea)? este vorba de un opel corsa c 1.7 di 2001
Care este diferenta intre corsa 1.7 Di si 1.7 DTI? aici ma refer la motor...acei 9cp implus?
- soryn sorynel
- *
- 24 mesaje
- din 14 Feb 2015
- Timis
soryn sorynel
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2015
- Mesaj Privat
buna ..am si eu o intrbare.la un opel corsa c 2003 1.2 16v benzina,, daca stie cineva imi curge apa inauitru cand ploua pe deasupra pedalei de ambreaj sau mai bn zis umpica mai in stanga fata de pedala.. daca stie cineva motivul daca a avut aceasta problema, as vrea sa stiu si mai o problema imi miroase urat dimineata in ea nustiu daca e din cauza asta sau alta...filtru de aer de afara de sub parbiz lam schimbat mai este vreo unul?
Ultima modificare facuta de soryn sorynel la Dum 11 Oct, 2015 11:30 pm
Ultima modificare facuta de soryn sorynel la Dum 11 Oct, 2015 11:30 pm