- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
onebird
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2014
- Mesaj Privat
Stie cineva ce rol are aceasta electrovalva turbo? Daca este defecta o cauza ar putea fi ca motorul sa moara la plecarea de pe loc daca nu se "pișca" putin acceleratia sau in plus masina sa fie mai lenta la acceleratie?
Am si eu acel bazait care se aude sub 2000RPM sau la schimbarea vitezelor 1,2,3 imediat ce se apasa aceleratia, apoi dispare. A fost pe tester, nu s-a gasit nici o eroare.
Am si eu acel bazait care se aude sub 2000RPM sau la schimbarea vitezelor 1,2,3 imediat ce se apasa aceleratia, apoi dispare. A fost pe tester, nu s-a gasit nici o eroare.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
onebird a scris:Am si eu acel bazait care se aude sub 2000RPM sau la schimbarea vitezelor 1,2,3 imediat ce se apasa aceleratia, apoi dispare. A fost pe tester, nu s-a gasit nici o eroare.
Schimba electrovalva si vei scapa de bazait...
Nu apare eroare pe tester...
clau70 a scris: Daca nu ar functiona corect ar aparea eroare, intrucat presiunea ceruta ar fi diferita de cea "livrata".
Nu apar erori, decat daca variatiile sunt foarte mari...,eu nu am avut eroare de la electrovalva cand aceasta nu lucra corespunzator...,decat daca scoteam mufa de la ea.
onebird
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2014
- Mesaj Privat
clau70 a scris:Electrovalva turbo actioneaza un vacuum care misca tija geometriei variabile a turbinei, pentru a crea presiunea ceruta in sistenul de admisie. Daca nu ar functiona corect ar aparea eroare, intrucat presiunea ceruta ar fi diferita de cea "livrata".
Mersi. Din ce ai scris sa inteleg ca asta ar putea fi o cauza pentru care motorul moare la plecarea de pe loc daca nu se "pișca" putin acceleratia sau ca masina e mai lenta, are un delay, la acceleratie?
onebird
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2014
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:
Schimba electrovalva si vei scapa de bazait...
Nu apare eroare pe tester...
Nu apar erori, decat daca variatiile sunt foarte mari...,eu nu am avut eroare de la electrovalva cand aceasta nu lucra corespunzator...,decat daca scoteam mufa de la ea.
onebird a scris:Am si eu acel bazait care se aude sub 2000RPM sau la schimbarea vitezelor 1,2,3 imediat ce se apasa aceleratia, apoi dispare. A fost pe tester, nu s-a gasit nici o eroare.
Schimba electrovalva si vei scapa de bazait...
Nu apare eroare pe tester...
clau70 a scris: Daca nu ar functiona corect ar aparea eroare, intrucat presiunea ceruta ar fi diferita de cea "livrata".
Nu apar erori, decat daca variatiile sunt foarte mari...,eu nu am avut eroare de la electrovalva cand aceasta nu lucra corespunzator...,decat daca scoteam mufa de la ea.
Mersi gyzmo, o sa il schimb poate scap si de problema cu acceleratia lenta...
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
onebird a scris:
Mersi. Din ce ai scris sa inteleg ca asta ar putea fi o cauza pentru care motorul moare la plecarea de pe loc daca nu se "pișca" putin acceleratia sau ca masina e mai lenta, are un delay, la acceleratie?
clau70 a scris:Electrovalva turbo actioneaza un vacuum care misca tija geometriei variabile a turbinei, pentru a crea presiunea ceruta in sistenul de admisie. Daca nu ar functiona corect ar aparea eroare, intrucat presiunea ceruta ar fi diferita de cea "livrata".
Mersi. Din ce ai scris sa inteleg ca asta ar putea fi o cauza pentru care motorul moare la plecarea de pe loc daca nu se "pișca" putin acceleratia sau ca masina e mai lenta, are un delay, la acceleratie?
Poate, schimba electrovalva, cum ti-a zis gyzmo.
- JakeGD
- ***
- 599 mesaje
- din 31 Jul 2007
- Grandland X 2020
- Dolj
JakeGD
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Dolj
- Masina: Grandland X 2020
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- JakeGD
- ***
- 599 mesaje
- din 31 Jul 2007
- Grandland X 2020
- Dolj
JakeGD
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Dolj
- Masina: Grandland X 2020
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Hai ca devin suspicios si destul de curios cu aceasta reinvatare a pieselor....cu asta sunt si "un pic mai mult" off topic. Acum, daca schimb galeria de admisie, aceasta trebuie reinvatata?
P.S.: ca sa fiu si on topic...am schimbat electrovalva din cauza bazaitului la inchiderea/deschiderea capotei si nu am reinvatat-o iar "defectul" a disparut!
P.S.: ca sa fiu si on topic...am schimbat electrovalva din cauza bazaitului la inchiderea/deschiderea capotei si nu am reinvatat-o iar "defectul" a disparut!
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- danGTS
- **
- 127 mesaje
- din 03 Sep 2008
- Vectra 2007 1.9cdti
- Bacau
danGTS
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2007 1.9cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2008
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat