- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- macheta
- **
- 324 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 1995 x16sz
- Alba
macheta
- Mesaje scrise: 324
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
- PAPIU SEPTIMIU
- *
- 39 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 1996 X16SZ
- Cluj
PAPIU SEPTIMIU
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1996 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
marian_sro a spus
daca ai schimbat mp3 de acolo e.
vezi ca pe mufa originala a masinii(cea pt mp3) gasesti in diagonala cu masa( fir maro gros) acelasi fir albastru cu dunga rosie.firul ala ori nu e izolat,ori da la masa,ori la plus, ori mp3 tau da un plus pe firul ala.daca nu e izolat se izoleaza.
cel mai bine il tai de pe mufa si il izolezi si nu ai sa mai ai probleme.
Sunt posesorul unui opel astra f 1996 motor x16sz de un an si de aprox 10 luni m-i se aprindea ceck engine in bord ,iar la testul agrafa mi-a dat cod 24 (scadea turatia ,iar uneori se oprea motorul cand apasam ambreiajul). Pe tid nu imi afisa viteza in mers daca tineam apasate 5 secunde ambele butoane. Acum cateva zile am facut ceea ce a spus marian_sro si de atunci nu se mai aprinde ceck engine ,nu mai am nici o eroare,imi afiseaza pe tid viteza de deplasare ,dar max. 53kmh chiar daca merg cu 90kmh ) .Nu imi afiseaza temperatura exterioara de cand o am ,deci s-ar putea ca acel senzor de temp. ext. sa aiba un rol la afisarea vitezei de deplasare? Sper ca astazi sau maine sa rezolv si acea problema cu un termistor de 5k sau 3 de 15k legati in pararel(nu am gasit numai la comanda).Firul albasatru cu rosu se ducea de la vss la mufa de la mp3 unde se bifurca . Am anulat firul de la mp3(am scos cu tot cu papuc firul de la mp3 si l-am izolat) unde ducea firul albastru cu rosu,in diagonala cu firul maro, (la mp3 era un albastru cu argintiu),mp3 merge ca inainte si acum functioneaza si vss- am schimbat si ceasul vitezometru cu unul de la sh pentru ca la cel de pe masina nu era bun vss.
daca ai schimbat mp3 de acolo e.
vezi ca pe mufa originala a masinii(cea pt mp3) gasesti in diagonala cu masa( fir maro gros) acelasi fir albastru cu dunga rosie.firul ala ori nu e izolat,ori da la masa,ori la plus, ori mp3 tau da un plus pe firul ala.daca nu e izolat se izoleaza.
cel mai bine il tai de pe mufa si il izolezi si nu ai sa mai ai probleme.
Sunt posesorul unui opel astra f 1996 motor x16sz de un an si de aprox 10 luni m-i se aprindea ceck engine in bord ,iar la testul agrafa mi-a dat cod 24 (scadea turatia ,iar uneori se oprea motorul cand apasam ambreiajul). Pe tid nu imi afisa viteza in mers daca tineam apasate 5 secunde ambele butoane. Acum cateva zile am facut ceea ce a spus marian_sro si de atunci nu se mai aprinde ceck engine ,nu mai am nici o eroare,imi afiseaza pe tid viteza de deplasare ,dar max. 53kmh chiar daca merg cu 90kmh ) .Nu imi afiseaza temperatura exterioara de cand o am ,deci s-ar putea ca acel senzor de temp. ext. sa aiba un rol la afisarea vitezei de deplasare? Sper ca astazi sau maine sa rezolv si acea problema cu un termistor de 5k sau 3 de 15k legati in pararel(nu am gasit numai la comanda).Firul albasatru cu rosu se ducea de la vss la mufa de la mp3 unde se bifurca . Am anulat firul de la mp3(am scos cu tot cu papuc firul de la mp3 si l-am izolat) unde ducea firul albastru cu rosu,in diagonala cu firul maro, (la mp3 era un albastru cu argintiu),mp3 merge ca inainte si acum functioneaza si vss- am schimbat si ceasul vitezometru cu unul de la sh pentru ca la cel de pe masina nu era bun vss.
90GRZ
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1993 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2010
- Mesaj Privat
am si eu un opel vectra din `93 c16nz si din pacate am intrat si eu in clubul vostru al vss`istilor,din pacate de ceva vrem mi-a aparut si mie eroarea 24.in concluzie am luat forumul la purecat si am inceput,am schimbat senzorul,am taiat firul rosu cu albastru din spate de la mufa casetofonului si din pacate nimic,acuma stau cu bordul desfacut ca deja mi-e si urat sa mai tot montez si sa demontez la el.va rog frumos ajutati-ma ca nu mai stiu ce sa ii fac.multumesc
- paul-tm
- **
- 212 mesaje
- din 03 Apr 2011
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
paul-tm
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salutare. Am si eu problema cu astra mea. Masina e din 1996, are abs, mid computer. Si decand i-am pus antena electrica am probleme cu vss-ul. In spate la cd player am firul rosu cu gri taiat si izolat, firul negru cu alb ce merge la antena pentru semnal este legat. Antena electrica functioneaza dar am probleme cu: relantiul, mi se aprinde check engine, turometrul nu mai merge cum trebuie, consumul de pe mid este afisat eronat. Si am facut testul cu agrafa si da eroarea 24.
Banuiesc ca problema mi se trage de la montajul antenei electrice.Ce pot sa fac sa pastrez antena electrica functionala si sa nu mai am probleme cu vss-ul.Mersi anticipat
Banuiesc ca problema mi se trage de la montajul antenei electrice.Ce pot sa fac sa pastrez antena electrica functionala si sa nu mai am probleme cu vss-ul.Mersi anticipat
- paul-tm
- **
- 212 mesaje
- din 03 Apr 2011
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
paul-tm
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2011
- Mesaj Privat
Am mai sapat pe forumuri si am inteles ca problema totusi vine de la cele 2 fire negru cu alb si rosu cu gri din mufa originala a masini.Acum le-am taiat si izolat.Si ma gandeam daca ii trag eu fir separat din fata pana in spate pentru semnal antena de la cd player( in locul celui negru cu alb), oare scap de probleme?
- paul-tm
- **
- 212 mesaje
- din 03 Apr 2011
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
paul-tm
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2011
- Mesaj Privat
Chiar nu stiu ce sa ii mai fac sa mearga antena electrica fara sa am probleme cu eroare de vss.
I-am tras fir separat pentru semnal pentru antena de cd player si imi da eroare de vss.
Totusi printr-un fir vss-ul primeste niste impulsuri de la cd player sau de la antena si il da peste cap. Dar nu imi imaginez prin ce fir ajunge semnal la vss deoarece de la mufa casetofonului:negru cu alb si rosu cu gri sunt taiate si izolate.
I-am tras fir separat pentru semnal pentru antena de cd player si imi da eroare de vss.
Totusi printr-un fir vss-ul primeste niste impulsuri de la cd player sau de la antena si il da peste cap. Dar nu imi imaginez prin ce fir ajunge semnal la vss deoarece de la mufa casetofonului:negru cu alb si rosu cu gri sunt taiate si izolate.
- PAPIU SEPTIMIU
- *
- 39 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 1996 X16SZ
- Cluj
PAPIU SEPTIMIU
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1996 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
Nu ai legat , din greseala , firele altfel decat trebuia? Cand ai schimba player-ul ai scos firul despre care am scris eu ca a rezolvat problema?VSS-ul de la ceasurile de bord e bun?Eu am schimbat si ceasul de bord pt. ca la cel vechi nu era bun vss , deci degeaba am deconectat acel fir.Cred ca daca ajunge un semnal "nebun" la vss o data se duce naibii (daca cineva stie mai bine va rog sa ma contraziceti pt ca nu ma pricep ffffff bine).
imv
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
imv
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
imv
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
nr1cristi
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1994 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2010
- Mesaj Privat
- bacyuyonel
- *
- 19 mesaje
- din 17 Feb 2009
- Astra 2005 1.7cdti
- Hunedoara
bacyuyonel
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2009
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,566 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,566
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
Haideti sa pus si eu o speta,masina astra g fara abs(are doar pe fata rulmenti cu abs care cel din stanga da semnal de viteza),ok la un moment dat a inceput sa oscileze acul de la vitezometru sa nu mai indice corect,isi mai revenea ,iar facea figuri pana a picat de tot,nu mai indica deloc,eroare in bord p0400,Am inlocuit rulmentul de abs crezand ca acesta este vinovat,surpriza cu rulment nou tot nu indica.
Am inceput verificarile,cu opcom nu arata nici o viteza,verificat continuitate fire din ecu pin 40(mufa dinspre habitaclu unde este si tempomatul),pana in mufa de pe peretele ignifug care face legatura cu interiorul este continuitate,imediat dupa mufa si ecu este continuitate,initial am incercat continuitatea intre mufa ceasuri si pin ecu si nu aveam continuitate,apoi am verificat intre ceasuri si mufa de pe perete si aveam continuitate apoi si intre ceasuri si ecu a revenit continuitatea,firele sunt albastru cu dunga rosie,acelasi fir la-am gasit si in mufa mare de la piciorul stang al soferului(aceea verde) si acolo nu am continuitate cu nici un pin indicat mai sus(ecu sau ceasuri),
In tis spune ca la y17dt fara abs semnalul de viteza se duce intr-un convertor de semnal de acolo mai departe in ceasuri,ecu,tid/mid,care este ordinea exacta si unde se afla acel convertor de semnal?Unde se duc firele care pleaca de la rulment si intra in caroserie pe langa oala telescopului?
Am inceput verificarile,cu opcom nu arata nici o viteza,verificat continuitate fire din ecu pin 40(mufa dinspre habitaclu unde este si tempomatul),pana in mufa de pe peretele ignifug care face legatura cu interiorul este continuitate,imediat dupa mufa si ecu este continuitate,initial am incercat continuitatea intre mufa ceasuri si pin ecu si nu aveam continuitate,apoi am verificat intre ceasuri si mufa de pe perete si aveam continuitate apoi si intre ceasuri si ecu a revenit continuitatea,firele sunt albastru cu dunga rosie,acelasi fir la-am gasit si in mufa mare de la piciorul stang al soferului(aceea verde) si acolo nu am continuitate cu nici un pin indicat mai sus(ecu sau ceasuri),
In tis spune ca la y17dt fara abs semnalul de viteza se duce intr-un convertor de semnal de acolo mai departe in ceasuri,ecu,tid/mid,care este ordinea exacta si unde se afla acel convertor de semnal?Unde se duc firele care pleaca de la rulment si intra in caroserie pe langa oala telescopului?
DNA 94
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mehedinti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2015
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
claudiu-cld a scris:Haideti sa pus si eu o speta,masina astra g fara abs(are doar pe fata rulmenti cu abs care cel din stanga da semnal de viteza),ok la un moment dat a inceput sa oscileze acul de la vitezometru sa nu mai indice corect,isi mai revenea ,iar facea figuri pana a picat de tot,nu mai indica deloc,eroare in bord p0400,Am inlocuit rulmentul de abs crezand ca acesta este vinovat,surpriza cu rulment nou tot nu indica.
Am inceput verificarile,cu opcom nu arata nici o viteza,verificat continuitate fire din ecu pin 40(mufa dinspre habitaclu unde este si tempomatul),pana in mufa de pe peretele ignifug care face legatura cu interiorul este continuitate,imediat dupa mufa si ecu este continuitate,initial am incercat continuitatea intre mufa ceasuri si pin ecu si nu aveam continuitate,apoi am verificat intre ceasuri si mufa de pe perete si aveam continuitate apoi si intre ceasuri si ecu a revenit continuitatea,firele sunt albastru cu dunga rosie,acelasi fir la-am gasit si in mufa mare de la piciorul stang al soferului(aceea verde) si acolo nu am continuitate cu nici un pin indicat mai sus(ecu sau ceasuri),
In tis spune ca la y17dt fara abs semnalul de viteza se duce intr-un convertor de semnal de acolo mai departe in ceasuri,ecu,tid/mid,care este ordinea exacta si unde se afla acel convertor de semnal?Unde se duc firele care pleaca de la rulment si intra in caroserie pe langa oala telescopului?
Firele de la senzor,duc la convertor,care nu poate lucra fara plus din siguranta F1.23(10A),prima,de la dreapta la stinga,rindul de sus.La nevoie,suspenda roata stinga fata,porneste motorul,baga intr-o viteza si urmareste semnalul,conform TIS,e mult mai simplu...
Am inceput verificarile,cu opcom nu arata nici o viteza,verificat continuitate fire din ecu pin 40(mufa dinspre habitaclu unde este si tempomatul),pana in mufa de pe peretele ignifug care face legatura cu interiorul este continuitate,imediat dupa mufa si ecu este continuitate,initial am incercat continuitatea intre mufa ceasuri si pin ecu si nu aveam continuitate,apoi am verificat intre ceasuri si mufa de pe perete si aveam continuitate apoi si intre ceasuri si ecu a revenit continuitatea,firele sunt albastru cu dunga rosie,acelasi fir la-am gasit si in mufa mare de la piciorul stang al soferului(aceea verde) si acolo nu am continuitate cu nici un pin indicat mai sus(ecu sau ceasuri),
In tis spune ca la y17dt fara abs semnalul de viteza se duce intr-un convertor de semnal de acolo mai departe in ceasuri,ecu,tid/mid,care este ordinea exacta si unde se afla acel convertor de semnal?Unde se duc firele care pleaca de la rulment si intra in caroserie pe langa oala telescopului?
relax007
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2015
- Mesaj Privat
la mine e problema mai delicata cu vss-ul,problema cu care ma confrunt de cateva luni,deci: am o tigra A din 95 pe care am cumparato cu ceasuri de bord modificate de opel kadett din alea lcd problema insa era ca erau sparte si nu se vedea nimic prin ele..bun,vazand ca nu gasesc acelasi model sa le schimb am lu-at ceasuri originale de tigra le-am mufat pe mufa originala a masinii desfacand firele care erau adaptate pt vechile ceasuri modificate,toate bune si frumoase doar ca firele de la vss au ramas in aer si nu stiu unde vin sa le montez la loc (mentionez ca la vechile ceasuri erau lipite undeva pe mufa ceasurilor nu pe cea a masinii..),Am urmarit traseul lor si vin direct la senzorul de pe cutie nu trec prin ecu prin nimic,stie cineva traseul complet al firelor de la vss? nu imi merge km deloc si de aici si celelalte probleme cu muritul motorului check engine aprins etc...v-as fi recunoscator daca ma-ti putea ajuta :DDD