- Blackwater
- **
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
Am schimbat tot ce se putea schimba inclusiv o garnitura de chiuloasa, dar n-am scapat... a trebuit sa inlocuiesc chiuloasa.
Multa bafta.
ag 89 gby
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2011
- Mesaj Privat
salut aceeasi problema cu vasul si aruncarea apei o am si eu dar nu am avut timp sa ii schimb termostatul dar aceeasi boala si tot odata si masina o am zafira Y20DTH da promit k il schimb si va anunt
merci
- anonym.boy89
- *
- 3 mesaje
- din 23 Mai 2011
- Vectra 2001 Y20TH
- Teleorman
anonym.boy89
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2001 Y20TH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2011
- Mesaj Privat
Fum alb da dimineatza la pornire ?
mda...scoate un fum alb dimineata la pornire ...si vizual am verificat ....uleiul e bun , nu e spuma pe joja , eacelasi nivel.....de tinut turata pe loc am tinut-o . nu-mi trece de 90 de grade si pe loc nu da apa afara , se pare ca doar in sarcina.am iesit ieri pe autostrada , i-am dat 175 si mi-a aruncat aproape 2l de apa . Cand am ridicat capota pe retur, adik pe furtunul ala care iese din motor nu-mi venea deloc apa , abia dupa 1 min si ceva a inceput iar sa curga in vas.....asta e , am completat si am inchis iar vasul.ideea e ca eu am mai bagat si niste solutie de lipit radiatorul.e posibil sa fie asta infundat si sa nu circule calumea. mecanicii cica nu k atunci mi-ar fierbe apa.. nu stiu ce sa mai zic
Salut!
Un prieten la un bmw seria 3 a facut aceasi greseala ca a ta...a pus rumegus dinala sau cum ii spune sa astupe eventualele fisur, pori de pe sistemul de racire si a avut numia probleme din acel moment ii fierbea, pierdea apa pana a schimbat radiatorul si nu a mai avut nici o problema. Sper sa te ajute...Bafta!
PH-13-ADJ
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1994 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2011
- Mesaj Privat
Nedumerirea mea este referitoare la presiunea din circuit. Am observat ca imi impinge furtunele de pe tevile unde sunt montate. Dar presiunea foarte mare se creaza numai la temperaturi mari. Dacã merg la drum intins si acul imi indica 95 de grade sau sub nu e nici o pb.
Azi am mai observat un lucru. Am ajuns acasa cu temperatura 100 de grade, fara sa imi intre ventilatorul. Problema a fost ca nici rafiatorul nu era prea fierbinte. Dupa ce am oprit motorul, la cateva minute am pus mana la radiator si acesta degaja puternic caldura. Oare sa nu fie in ordine ceva cu termostatul?
Imi cer scuze pentru lungimea msg meu, dar credeti-ma ca am teama cateodata, mai ales daca urc la munte, sa nu imi plesneasca alt furtun pe drum... Astept parerile voastre. O seara buna 😊
- andrei_sebi18
- **
- 338 mesaje
- din 10 Jan 2010
- Vectra 1997 x17dt
- Brasov
andrei_sebi18
- Mesaje scrise: 338
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2010
- Mesaj Privat
lauriluri
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2011
- Mesaj Privat
- adryian26
- **
- 100 mesaje
- din 12 Sep 2010
- Astra 2000
- Mures
adryian26
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2010
- Mesaj Privat
Dupa ce am citit tot topicul ,tot nu am gasit o solutie la problema mea.Adica:de cateva zile ,dupa un drum de TURDA-MURES imi tot arunca afara furtunul de la termostat ce intra in radiator si nu stiu de ce?Am schimbat termostatul, temp in bord 90 grade, presiune pe instalatie e normala( nu creste,nu scade nivelul din borcan , nu borboroseste cand il deschid si la rece nu imi urca nivelul in borcan).Dim la pornire nu scoate fum alb,nivelul uleiului e la fel de la schimb la schim si nici spuma nu se vede pe joja.E nasol ca de fiecare data sa tot ridic capota si sa pun furtunul la radiator la loc ( plus antigel aruncat degeaba)
Este vorba de un Opel Astra 1.7 dti din 2000
Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat.
Multumesc anticipat.
- adryian26
- **
- 100 mesaje
- din 12 Sep 2010
- Astra 2000
- Mures
adryian26
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2010
- Mesaj Privat
myrceatd
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2012
- Mesaj Privat
dorin_tm
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
la fel si dimineata..desfaci capacul..si nu are voie sa fac bulbuci..ai sa vezi ca daca e presiune in motor si la rece..nivelul antigelului va creste daca desfaci busonul...asta daca e chiuloasa sau garnitura!
deci,punctual:
-am schimbat capacul,termostatul si pompa de apa
-nu face presiune la rece
-nu face presiune daca desfac capacul la juma de ora dupa ce merg cu ea
atunci?
poti sa dai o solutie
Garnitura de chiulasa a fost !
- puteai sa-mi spui de problema asta inainte sa-mi vinzi masina
... munte cu munte se intâlnesc , darmite om cu om
- nelu.1270
- ***
- 567 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 567
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- nelu.1270
- ***
- 567 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 567
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- nelu.1270
- ***
- 567 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 567
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- gheorghita marius
- *
- 21 mesaje
- din 12 Feb 2013
- Zafira 2001 Y20DTH
- Buzau
gheorghita marius
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Buzau
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2013
- Mesaj Privat
- Mihai1205
- **
- 172 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Mihai1205
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
myrceatd,ai gasit pana la urma rezolvarea problemei?
si eu am schimbat tot ce se putea schimba pe traseu de apa,planat chiulasa,teci, radiator+furtune noi,termostat,capac vas.nu a mai ramas ecat sa schimb chiulasa in sine sau motorul cu tot.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Mihai1205
- **
- 172 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Mihai1205
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
marik17
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
In urma schimbarii motorului la Astra G Y20DTH am constatat ca baga ulei in vasul de expansiune (s-a mers turata 7 km cu 4500 de ture) si face si presiune. Am spalat vasul cu diluant . Problema este ca baga si presiune mare in vasul de expansiune. Cand accelerez se ridica apa si da afara cu capacul scos,cu capacul pus vad ca face spuma in interior (probabil ca am uitat sa clatesc vasul de diluant) si creste si nivelul. Ulei vad ca nu mai baga dar nici nu am mai forjat-o . Temperatura sta la 90 (a crescut o singura data la 95 ,mers doar in treapta 1 la o inmormantare ) . Mentionez ca pompa de apa am pus o de noua pe motor iar termostatul il am de la motorul vechi deci functional (asta in cazul in care nu s-a stricat in 15 zile de stationare sau nu a fost montat corespunzator). Ventilatoarele vad ca functioneaza,caldura baga. Acum ma gandesc daca mecanicul nu a montat ceva bine (nu mai stia exact cum vine circuitul de apa iar dupa cateva ore a zis ca si-a dat seama cum vine ) sau este garnitura de chiuloasa sau chiuloasa dusa. Sper sa nu fie garnitura sau chiuloasa ca la cat mi-au cerut la service-uri mai bine schimb iar motorul si ies tot pe acolo ).Ceva idei de la cei ce au patit asa ceva?
Stima