- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,288 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,288
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
IntelliLux LED Matrix Headlights: http://www.youtube.com/watch?v=qRLtxrj9DFk
2016 Opel Astra very first drive: http://www.youtube.com/watch?v=T-sTJbgQVh8
2016 Opel Astra very first drive: http://www.youtube.com/watch?v=T-sTJbgQVh8
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
- paul_astra
- **
- 429 mesaje
- din 22 Jul 2010
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
paul_astra
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2010
- Mesaj Privat
Am vazut si eu review-ul complet si raman la aceeasi impresie ca cea de la poze.
Imi place exteriorul foarte mult, jantele de 18 inch sunt foarte faine. Insa la interior nu mai pot sa spun nimic de bine. Inafara de acele tapiterii in doua culori( alb/negru) si cam tot ce contine crom( imi place cromul la interior la orice masina) tot ce tine de interior nu ma atrage. Ceasurile din bord(cum spunea cel din review) parca sunt prea mici iar consola centrala, nu neaparat la Opel ci si la alte masini(acum vad ca mai toti producatori tind spre console centrale de tipul asta), mi se pare urata. Nu-mi plac deloc consolele centrale din mai multe bucati, partea de infotainment scoasa mai in fata si restul consolei(butoane climatizare) mai in spate.
Asteptam si parerile la condus.
Imi place exteriorul foarte mult, jantele de 18 inch sunt foarte faine. Insa la interior nu mai pot sa spun nimic de bine. Inafara de acele tapiterii in doua culori( alb/negru) si cam tot ce contine crom( imi place cromul la interior la orice masina) tot ce tine de interior nu ma atrage. Ceasurile din bord(cum spunea cel din review) parca sunt prea mici iar consola centrala, nu neaparat la Opel ci si la alte masini(acum vad ca mai toti producatori tind spre console centrale de tipul asta), mi se pare urata. Nu-mi plac deloc consolele centrale din mai multe bucati, partea de infotainment scoasa mai in fata si restul consolei(butoane climatizare) mai in spate.
Asteptam si parerile la condus.
citu- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2013 a12xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- deleted-35873
- **
- 91 mesaje
- din 23 Jun 2009
deleted-35873
- Mesaje scrise: 91
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
Astra H ramane in continuare Astra care are amortizor pentru sustinerea capotei. Din video de pe Youtube am vazut ca noua "K" ramane cu acelasi bat imprumutat de pe la Astra G sau Corsa C. Sincer ma asteptam la mai mult.
Ramane de vazut daca o sa aiba Panorama. La Astra J, au facut skip si la Keyless si la Panorama.
In Gemania, deocamadata, in 2015, Opelul e vazut mai prost decat Ford. Singura care adduce meritul brandului ramane Insignia. Neamtul se orienteaza la un S-Max In loc de Zafira si Ford Fiesta in loc de Corsa.
Singura masina din brand care a avut crestere pe vanzari aici in Germania, a fost Opel Moka.
Ramane de vazut cat profit va aduce in plus noua Astra K sau cota de piata brandului Opel.
Eu personal, din ce am vazut pe video, nu am fost convins sa fac un buy-back. Astra H a adus foarte mult nou si distinctie in design, asa cum spunea cineva mai devreme; Modelele se destingeau altfel parca de la o generatie la alta.
Ramane de vazut daca o sa aiba Panorama. La Astra J, au facut skip si la Keyless si la Panorama.
In Gemania, deocamadata, in 2015, Opelul e vazut mai prost decat Ford. Singura care adduce meritul brandului ramane Insignia. Neamtul se orienteaza la un S-Max In loc de Zafira si Ford Fiesta in loc de Corsa.
Singura masina din brand care a avut crestere pe vanzari aici in Germania, a fost Opel Moka.
Ramane de vazut cat profit va aduce in plus noua Astra K sau cota de piata brandului Opel.
Eu personal, din ce am vazut pe video, nu am fost convins sa fac un buy-back. Astra H a adus foarte mult nou si distinctie in design, asa cum spunea cineva mai devreme; Modelele se destingeau altfel parca de la o generatie la alta.
- Red_dog
- ****
- 1,112 mesaje
- din 10 Mai 2009
- Vectra 2003 z18Xe
- Arges
Red_dog
- Mesaje scrise: 1,112
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 z18Xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2009
- Mesaj Privat
- alex2014
- **
- 222 mesaje
- din 30 Apr 2014
- Dolj
alex2014
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
- alex2014
- **
- 222 mesaje
- din 30 Apr 2014
- Dolj
alex2014
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Aia sa fie problema... tija! Si cand se strica amortizorul dai 100E sau ii pui un bat de lemn.
Pe de alta parte, cum nu poti sa distingi schimbarile? E cu totul alta masina, chiar daca fata e cel mai putin schimbata, nu trebuie pastrata identitatea de marca? Filosofia liniei estetice declarata de Opel e "Arta sculpturala intalneste precizia germana"! Platforma e alta, total noua (nu ca la Corsa E care e aceiasi cu Corsa D), laterala e diferita cu linii mai puternice, geamurile laterale (truinghiurile) sunt puse acum pe usi, oglinda laterala e pozitionata pe fata usii, linia plafonului se termina mai frumos "in aer", spatele e diferit, interiorul e diferit. Iar tehnic, gama de motorizari e in parte noua, ampatament mai mic dar spatiu interior mai mare, greutate mai mica... iar tehnologia IntelliLux LED Matrix Light e unica in clasa compacta, deocamdata...
Pe de alta parte, cum nu poti sa distingi schimbarile? E cu totul alta masina, chiar daca fata e cel mai putin schimbata, nu trebuie pastrata identitatea de marca? Filosofia liniei estetice declarata de Opel e "Arta sculpturala intalneste precizia germana"! Platforma e alta, total noua (nu ca la Corsa E care e aceiasi cu Corsa D), laterala e diferita cu linii mai puternice, geamurile laterale (truinghiurile) sunt puse acum pe usi, oglinda laterala e pozitionata pe fata usii, linia plafonului se termina mai frumos "in aer", spatele e diferit, interiorul e diferit. Iar tehnic, gama de motorizari e in parte noua, ampatament mai mic dar spatiu interior mai mare, greutate mai mica... iar tehnologia IntelliLux LED Matrix Light e unica in clasa compacta, deocamdata...
- deleted-35873
- **
- 91 mesaje
- din 23 Jun 2009
deleted-35873
- Mesaje scrise: 91
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Astra K= un facelift mai "sanatos" al Astrei J. Pacat... Deoarece spre exemplu cand a aparut Astra H-ul a fost un soc in sensul bun din punct de vedere al design-ului exterior/interior . La vremea aceea in 2004 estetic, H-ul era cu cativa ani inainte trend-ului de design corespunzator anului, fiind un real succes , succes datorat schimbarii radicale a designului dar si a fiablitatii multumitoare. La Insignia aceeasi chestie ... succes europena datorat in mare masura schimbarii totale fata de Vectra C
Referitor la "batul" pentru sprijinirea capotei , puteau sa puna totusi un amortizor... chestia cu "batzul" ma face sa cred ca din moment ce s-au ieftinit la un amortizor , in mod categoric au facut reduceri de costuri si alte parti.
P.S. Bine totusi ca nu au pus vreun batz luat din vreun prun /corcodus pentru sustinerea capotei ... era mai ieftin si facea aceeasi chestie si mai era si un pic retro .
Masinile sunt din ce in ce mai proaste... orientate catre o societate de consum, societatea care te indeamnaca dupa iesirea din garantie sa-ti iei alta.
Bordul este urat ... in video-ul de mai sus este prezentata o masina cam "full option" , si imi faceam o idee cam cum ar arata cheala fara navigatie etc.
Nu cred ca va fi vreun mare succes acest model... dar daca n-ai ce lua altceva o sa cumperi totusi Astra k.
Referitor la "batul" pentru sprijinirea capotei , puteau sa puna totusi un amortizor... chestia cu "batzul" ma face sa cred ca din moment ce s-au ieftinit la un amortizor , in mod categoric au facut reduceri de costuri si alte parti.
P.S. Bine totusi ca nu au pus vreun batz luat din vreun prun /corcodus pentru sustinerea capotei ... era mai ieftin si facea aceeasi chestie si mai era si un pic retro .
Masinile sunt din ce in ce mai proaste... orientate catre o societate de consum, societatea care te indeamnaca dupa iesirea din garantie sa-ti iei alta.
Bordul este urat ... in video-ul de mai sus este prezentata o masina cam "full option" , si imi faceam o idee cam cum ar arata cheala fara navigatie etc.
Nu cred ca va fi vreun mare succes acest model... dar daca n-ai ce lua altceva o sa cumperi totusi Astra k.
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
LED-ul de pe Seat este are doar facilitate de schimbare cu faza lunga. Nu este Matrix, Astra K va fi prima din clasa ei cu aceasta tehnologie.
Referitor la viitoare generatie a Astrei, nici pe mine nu prea ma incanta. Nu are FlexRide, motoarele diesel, la lansare cel putin, nu trec de 136 de cai, designul este mai mult o evolutie, desi au schimbat intreaga platforma tehnica.
Acestea sunt motivele pentru care am renuntat la ideea de a-mi vinde Astra J-ul....chiar daca e mai mare si mai grea, momentan mi se pare peste Astra K...
Referitor la viitoare generatie a Astrei, nici pe mine nu prea ma incanta. Nu are FlexRide, motoarele diesel, la lansare cel putin, nu trec de 136 de cai, designul este mai mult o evolutie, desi au schimbat intreaga platforma tehnica.
Acestea sunt motivele pentru care am renuntat la ideea de a-mi vinde Astra J-ul....chiar daca e mai mare si mai grea, momentan mi se pare peste Astra K...
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Gama motorizarilor la lansare e cam "subtire".
La benzina avem 1.0T/105CP/cutie manuala cu 5 trepte sau easytronic ( la Corsa E motorul de 1.0T are 115CP si cutie cu 6 trepte , am mai scris de asta) si 1.4T (injectie directa) de 125CP sau 150CP (6 trepte manual sau automat). Se pare ca va fi pastrat si 1.4 aspirat de 100CP.
La diesel deocamdata avem doar 1.6CDTI cu variantele de 95CP (manuala 6 trepte), 110CP (manuala 6 trepte) si 136CP (manuala cu 6 trepte sau automata cu 6 trepte).
Probabil vor introduce mai incolo si 1.6T/170CP sau 200CP pe benzina si 2.0CDTI/170CP motorina.
Se zvonea ca vor aduce cutii cu dublu ambreiaj si/sau o automata cu 8 trepte... dar nimic .
Observ si eu ca a disparut FlexRide... dar o sa aiba Keyless .
La benzina avem 1.0T/105CP/cutie manuala cu 5 trepte sau easytronic ( la Corsa E motorul de 1.0T are 115CP si cutie cu 6 trepte , am mai scris de asta) si 1.4T (injectie directa) de 125CP sau 150CP (6 trepte manual sau automat). Se pare ca va fi pastrat si 1.4 aspirat de 100CP.
La diesel deocamdata avem doar 1.6CDTI cu variantele de 95CP (manuala 6 trepte), 110CP (manuala 6 trepte) si 136CP (manuala cu 6 trepte sau automata cu 6 trepte).
Probabil vor introduce mai incolo si 1.6T/170CP sau 200CP pe benzina si 2.0CDTI/170CP motorina.
Se zvonea ca vor aduce cutii cu dublu ambreiaj si/sau o automata cu 8 trepte... dar nimic .
Observ si eu ca a disparut FlexRide... dar o sa aiba Keyless .