- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
ClauRo0
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
ClauRo0
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
ClauRo0
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
fireman31
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
salutare opelisti.am si eu o nedumerire .....trebuie sa schimb distributia sau nu?
am atasat o filmare sa imi spuneti parerea.corsa c x12xe
si a doua http://www.youtube.com/watch?v=z9gV_7SxKbA
motorul dupa curatare arata astfel
si ce piese imi trebuiesc pentru operatie... cele originale
am atasat o filmare sa imi spuneti parerea.corsa c x12xe
si a doua http://www.youtube.com/watch?v=z9gV_7SxKbA
motorul dupa curatare arata astfel
si ce piese imi trebuiesc pentru operatie... cele originale
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
fireman31
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
fireman31
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Mai bine iti instalezi TiS si EPC (nu dau detalii, gasesti pe net) si studiezi atat procedura de schimbare cat si piesele necesare.
Mai ai nevoie de chei dinamometrice sa strangi totul la cuplu si cale de blocaj.
O lista de componente din zona distribtiei pt. Z12XE ar fi urmatoarea (dar nu e 100% corecta sau completa pt. schimbarea distributiei!):
1buc 90529570 56 36 360 -CHAIN, TIMING
1buc 90531862 6 36 808 -RAIL, SLIDE, TIMING CHAIN
2buc 11095001 20 18 065 -SCREW, TORX, M6 X 20, TIMING CHAIN SLIDE RAIL TO CYLINDER HEAD
1buc 90531861 6 36 807 -RAIL, GUIDE, TIMING CHAIN
2buc 90531117 6 36 642 --SCREW, TORX, TIMING CHAIN GUIDE RAIL TO CYLINDER BLOCK
1buc 90573487 6 36 877 -SLEEVE, TIMING CHAIN GUIDE RAIL
1buc 90572153 6 36 821 -RAIL, TENSION, TIMING CHAIN
1buc 90531119 20 62 506 -BOLT, TIMING CHAIN TENSIONER TO CYLINDER BLOCK
1buc 55352909 56 36 457 -TENSIONER, ASSY., TIMING CHAIN
2buc 11098761 20 05 626 -SCREW, TORX, M6 X 30, TIMING CHAIN TENSIONER TO CYLINDER HEAD
2buc 90531515 6 36 400 -SPROCKET, CAMSHAFT, 40 TEETH
2buc 11099641 20 05 638 -SCREW, TORX, M10 X 60, TIMING SPROCKET TO CAMSHAFT
2buc 11103991 20 05 247 -SCREW, TORX, M10 X 55, TIMING SPROCKET TO CAMSHAFT
1buc 90531112 6 14 483 -SPROCKET, CRANKSHAFT
1buc 9129242 6 14 986 SCREW, TORX, CRANKSHAFT PULLEY HUB TO CRANKSHAFT
1buc 90571925 6 38 199 SEAL, RING, OIL PUMP
1buc 55561181 6 38 287 GASKET, OIL PUMP TO CYLINDER BLOCK
1buc 90529957 6 52 613 GASKET, OIL PAN
1buc 90190637 6 48 406 --GASKET, SUCTION TUBE TO OIL PAN
1buc 24403788 56 07 467 -GASKET, COVER TO CYLINDER HEAD
1buc 55557507 58 54 988 GASKET, CATALYTIC CONVERTER TO EXHAUST PIPE
3buc 9157116 8 54 900 NUT, HEX., M8, FRONT EXHAUST PIPE TO CATALYST
1buc 5PK1360 curea accesorii/pompa apa
1buc 93182029 63 34 025 PUMP, ASSY., WATER
Mai ai nevoie de chei dinamometrice sa strangi totul la cuplu si cale de blocaj.
O lista de componente din zona distribtiei pt. Z12XE ar fi urmatoarea (dar nu e 100% corecta sau completa pt. schimbarea distributiei!):
1buc 90529570 56 36 360 -CHAIN, TIMING
1buc 90531862 6 36 808 -RAIL, SLIDE, TIMING CHAIN
2buc 11095001 20 18 065 -SCREW, TORX, M6 X 20, TIMING CHAIN SLIDE RAIL TO CYLINDER HEAD
1buc 90531861 6 36 807 -RAIL, GUIDE, TIMING CHAIN
2buc 90531117 6 36 642 --SCREW, TORX, TIMING CHAIN GUIDE RAIL TO CYLINDER BLOCK
1buc 90573487 6 36 877 -SLEEVE, TIMING CHAIN GUIDE RAIL
1buc 90572153 6 36 821 -RAIL, TENSION, TIMING CHAIN
1buc 90531119 20 62 506 -BOLT, TIMING CHAIN TENSIONER TO CYLINDER BLOCK
1buc 55352909 56 36 457 -TENSIONER, ASSY., TIMING CHAIN
2buc 11098761 20 05 626 -SCREW, TORX, M6 X 30, TIMING CHAIN TENSIONER TO CYLINDER HEAD
2buc 90531515 6 36 400 -SPROCKET, CAMSHAFT, 40 TEETH
2buc 11099641 20 05 638 -SCREW, TORX, M10 X 60, TIMING SPROCKET TO CAMSHAFT
2buc 11103991 20 05 247 -SCREW, TORX, M10 X 55, TIMING SPROCKET TO CAMSHAFT
1buc 90531112 6 14 483 -SPROCKET, CRANKSHAFT
1buc 9129242 6 14 986 SCREW, TORX, CRANKSHAFT PULLEY HUB TO CRANKSHAFT
1buc 90571925 6 38 199 SEAL, RING, OIL PUMP
1buc 55561181 6 38 287 GASKET, OIL PUMP TO CYLINDER BLOCK
1buc 90529957 6 52 613 GASKET, OIL PAN
1buc 90190637 6 48 406 --GASKET, SUCTION TUBE TO OIL PAN
1buc 24403788 56 07 467 -GASKET, COVER TO CYLINDER HEAD
1buc 55557507 58 54 988 GASKET, CATALYTIC CONVERTER TO EXHAUST PIPE
3buc 9157116 8 54 900 NUT, HEX., M8, FRONT EXHAUST PIPE TO CATALYST
1buc 5PK1360 curea accesorii/pompa apa
1buc 93182029 63 34 025 PUMP, ASSY., WATER
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
Pe langa chei dinamometrice si cale de blocaj, mai ai nevoie de multe alte chei.
Trebuie sa mai stii si cei ala un motor si sa ai ceva habar cam cum functioneaza si ce se intampla pe acolo.
Am vazut distributii la tipurile astea de motoare facute praf de mecanici "renumiti" care fac bemfeuri si V6, si pe astea le-au facut ......
Coduri de piese trebuie sa stie cel ce ti le vinde, tu doar ii spui ce repere vrei. El le cauta dupa seria de caroserie.
Daca se cumpara piesele de la magazine cu istoric (gasiti la publicitate), ei cam stiu cum stau treaba.
Trebuie sa mai stii si cei ala un motor si sa ai ceva habar cam cum functioneaza si ce se intampla pe acolo.
Am vazut distributii la tipurile astea de motoare facute praf de mecanici "renumiti" care fac bemfeuri si V6, si pe astea le-au facut ......
Coduri de piese trebuie sa stie cel ce ti le vinde, tu doar ii spui ce repere vrei. El le cauta dupa seria de caroserie.
Daca se cumpara piesele de la magazine cu istoric (gasiti la publicitate), ei cam stiu cum stau treaba.
fireman31
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut opelisti.Garnitura de la capac distributie trebuie sa fie pe original gm sau merge si alta marca.?
Chitul de distributie l-am cuparat pe original.Acum 2 luni am schimbat garnitura de la baia de ulei si pompa de apa ....pe acestea le mai schimb inca o data dupa schimbarea ditributiei,sau le folosesc tot pe cele vechi?
Chitul de distributie l-am cuparat pe original.Acum 2 luni am schimbat garnitura de la baia de ulei si pompa de apa ....pe acestea le mai schimb inca o data dupa schimbarea ditributiei,sau le folosesc tot pe cele vechi?
fireman31
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
Daca te tine buzunaru, poti sa iei garnitura de la distribuitie pe original, dar din cati au schimbat pe aici nu am auzit pe nimeni sa fi pus pe orginal, toata lumea recomanda victor reinz sau elring (eu am victor reinz de un an, fara probleme).
Garnitura de la pompa de apa si de la baie mai mult ca sigur sunt in stare buna, in doua luni nu au apucat sa se plastifice.
Vezi la fata locului starea lor. Daca cunosti pe cineva la piese auto, le comanzi, iar in cazul in care nu le schimbi le dai retur.
Garnitura de la pompa de apa si de la baie mai mult ca sigur sunt in stare buna, in doua luni nu au apucat sa se plastifice.
Vezi la fata locului starea lor. Daca cunosti pe cineva la piese auto, le comanzi, iar in cazul in care nu le schimbi le dai retur.
fireman31
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat