Ei bine, azi am comis-o, puntea e pe masina montata. Am crezut ca va fi mai greu de unul singur, dar n-a fost de speriat. Mi-a luat cam 4 ore, lucrat lejer si cu atentie, plus citit din TIS ce si cum. N-are rost sa povestesc aici, s-a respectat tot ce zice TIS-ul, s-au strans toate la cuplu. Atat ca a fost cheia dinamometrica lunga si mai greu de folosit sub masina. Nu s-au aerisit franele, mai am de montat tevile pe fata. La montajul cablului de frana cel mai usor e de lasat la o roata desfacut si montat sub maneta de frana prima data. La amortizor, am aflat ca trebuie sa ridic puntea in pozitia cea mai de sus ca sa pot prinde piulita in cap si sa o strang cum trebuie. Absolut toate suruburile s-au dat cu vaselina, am invatat de la un mecanic, ca sa poata fi desfacute mai usor data viitoare. Per total parca arata mai bine cu interiorul contra-aripei vopsit in negru.























That's all folks!